• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik hou van je <3


    Dont say why me, say try me

    Ben ik de enige met examenstress? Frans,alsjeblieft,kloot me niet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wakker worden met hoofdpijn. Geweldig begin van de zondag. (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Halve nacht niet geslapen, ruzie met mn ouders gehad omdat ik per see naar de kerk moet, en nou moet ik dus zometeen in mn eentje. Loner. ik weet onderhand ook wel dat ik het slechtste kind ben, dat zij altijd beter is, ookal doen jullie alsof zij het ook wel eens fout doet. Ze krijgt al jullie aandacht, en dan denken jullie wel dat je me kan dwingen om mijn bed uit te komen om 8 uur? dacht het ff niet!


    Zak in de stront, seriously. Go to hell, liar.
    Ik snap niet wat zij verkeerd heeft gedaan in jouw ogen. Daarbij mogen die leugens van jou ook wel eens stoppen, want nog een keer en ik schop ze je reet in. Je hebt haar pijn gedaan en gaat vervolgens ook nog eens leuk liegen dat je niet weet wáárom je het gedaan / gezegd hebt. Yeááh right, and I'm the pope. Dude, just.. fuck off, want je weet dondersgoed de reden ervoor. (cat)

    Edit: Oh, and happy birthday dad. Wooohooo for getting old, lol.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:22 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat zondagen.


    26 - 02 - '16

    Alayna schreef:
    Ik word zo fucking gek van afval reclamens of alles wat daar maar mee te maken heeft en mensen die over hun gewicht zitten te zeiken of van anderen.

    Vooral als ze er geen reden toe hebben.
    'OMFG ik ben zo dik met m'n maat 40.' Fuck off. Just, fuck off :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    OMG, ik ben Castle verslaafd!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    OMG, ik ben Castle verslaafd!

    Is ook geweldig :9~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga eens de verschillen tussen de evangelisten leren. Wish me luck!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Soms heb ik echt gewoon zin om mensen heel hard te slaan, met een honkbalknuppel :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jemima schreef:
    Soms heb ik echt gewoon zin om mensen heel hard te slaan, met een honkbalknuppel :')

    Niet enkel met een honkbalknuppel, maar ook neer te schieten met een bazooka.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    *Klikt op actieve topics*, leest "Vavo in combinatie met een bril." Hmhm, je bent weer lekker wakker Nynke.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    *Klikt op actieve topics*, leest "Vavo in combinatie met een bril." Hmhm, je bent weer lekker wakker Nynke.


    Hahaha slimmerd die je bent. Vavo is natuulijk onmogelijk met een bril. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 13:08 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Hahaha slimmerd die je bent. Vavo is natuulijk onmogelijk met een bril. (joehoe)


    Gheheh, dat kan inderdaad nooit goedkomen. (krul)


    You are beautiful, you are love.