• Hi folks =)


    Ik keek net een paar oude story-trailers die ik heb gemaakt terug. En dacht toen opeens: 'Wauw, ik heb zin om meer trailers te gaan maken!'
    Alleen schrijf ik momenteel geen story, dus daarom wil ik trailers voor anderen gaan maken!

    Als jij behoefte aan een trailer voor je story, laat hier dan een bericht achter met het volgende erin:

    Titel van het verhaal:
    (Hele) korte samenvatting:
    De sfeer van het verhaal:
    Het liedje voor de trailer:
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:


    Om je een voorbeeld te geven van de trailers die ik ooit al gemaakt heb: (het zijn ze niet allemaal maar dit zijn degenen die ik nog heb kunnen vinden)

    The 77th annual Hunger Games | One Direction (dit is een van de oudste dus niet heel erg goed!)
    You Don't Know Anything • Niall Horan
    For Felton • Tom Felton (de meest recente)


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    my dad is a killer and i'm a cop |castle|

    Beckett keek van de foto naar mij.
    'De moordenaar is je vader.'Zei ze zacht en ik voelde een schok door me heen gaan.

    Madison Hardy droomt haar hele leven er al van om bij de politie te werken, als die eindelijk uit komt en ze 4 maanden mee mag lopen met een Inspecteur van de NYPD Kate Beckett, is ze de gelukkigste persoon op aarde.
    Maar niet voor lang, als ze tijdens een moordzaak moet oplossen blijkt de Dader niemand minder te zijn dan haar vader.
    Langzaam vallen alle stukjes op hun plaats en lossen ze een paar moordzaken in één keer op, ook de moordzaak van Maddie' moeder.

    Fanfictie, spanning, romantiek.

    Never Let me go - Florence and the Machine

    deze en deze en nog een paar van zulke, kies maar maar hun moeten der in iedergeval in zitten

    Alvast bedankt


    DOBBY IS A FREE ELF!!

    Titel van het verhaal: The Vampire. De waarheid.
    (Hele) korte samenvatting: Fiona is een vampire. Maar ze wil zo goed mogelijk op een mens lijken. Maar wat als mensen haar, bedriegen. En dat het zo ver komt dat ze weg moet. Maar wat als ze waar ze komt verliefd word, en niet meer weet wat ze moet doen..
    De sfeer van het verhaal: Aparte sfeer
    Het liedje voor de trailer: Liedje :)
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): ikk kan niet de goede vinden :( :$
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: nina dobrev



    Doe maar rustig, mijn verhaal staat nog niet online. Ow en de jonge mag op.

    Skylar Astin. XxX


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Titel van het verhaal: Suppressed Memories [Twilight]
    (Hele) korte samenvatting:

    Sophie heeft een relatie met een jongen uit haar dorp, Carlisle Cullen. Ze is gek op hem en is ervan overtuigd dat ze hem alles kan toevertrouwen, zelfs haar leven mocht dit nodig zijn. Echter is ze heel erg koppig en is ze het niet eens met de dingen die Carlisle's vader doet. Hij zet namelijk heksen- en vampierjachten op en beschuldigt maar raak onschuldige mensen. Keer op keer houdt ze haar mond dicht omdat ze weet dat ze toch niets kan beginnen, maar wanneer dit alles ineens wel heel dicht bij haarzelf in de buurt komt en het te gevaarlijk wordt, besluit Carlisle dat ze moet vluchten. Hij belooft haar dat hij terug voor haar zal komen, maar wat als dat nooit gebeurt? Wat als de anderen haar vinden en het nog gevaarlijker is dan voorheen?
    Sophie geeft echter nooit op met het zoeken naar Carlisle. Zelfs niet wanneer zijzelf (ook) een vampier is geworden. Maar is dit een slimme zet? Want wat als je hem terugvindt en alles veranderd is?


    Het begin speelt zich af in de middeleeuwen en speelt zich pas af in het heden als ze als vampier op zoek gaat naar Carlisle en hem terugvindt.


    De sfeer van het verhaal: Liefde, gevaar, verdriet.
    Het liedje voor de trailer: Deze vanaf 1:11 (begin is een heel lang intro) of deze. Ik kan niet zo goed kiezen, misschien dat jij kunt helpen? (:
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): Echte links heb ik zo niet, maar misschien dat je delen kunt gebruiken van Twilight filmpjes en/of Amanda Seyfried in Red Riding Hood of andere films van haar (zoals Dear John, Letters to Juliet, etc.)?
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Sophie heb ik het gezicht 'gegeven' van Amanda Seyfried en Carlisle spreekt voor zich, denk ik. x3

    Kun je trouwens ook meerdere trailers aanvragen? (:

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:47 ]


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Titel van het verhaal: A trip to proof your love • Justin Bieber and friends
    (Hele) korte samenvatting: Justin is niet beroemd Justin Bieber, Ryan Butler en Chaz somers zijn beste vrienden. Chanel Celaya, Payton Evers en Sadie Nelson zijn beste vriendinnen. Allemaal zijn ze 18 jaar en zitten ze op hun laatste jaar van school. Payton is samen met Ryan, Sadie met Chaz en Justin vindt Chanel leuk. Maar Chanel heeft niet echt gevoelens voor hem. Ze ziet hem eerder als een goede vriend. Maar om te vieren dat ze naar de universiteit gaan dit jaar, besluiten ze om op vakantie te gaan. Met z'n zessen. "Als hij me echt leuk vindt, zal hij dat moeten bewijzen. We weten allemaal hoe hij is", zei Chanel. Dus voor Justin is dat een goede kans om het tijdens te vakantie te bewijzen. Ze gaan door Californië trekken en bezoeken San Diego als eerste, dan gaan ze door naar Las Vegas en dan naar Los Angeles. Ze doen dit in twee weken. Eerst 4 dagen in San Diego, dan 5 dagen in Las Vegas en dan naar Los Angeles en verblijven ze ook 5 dagen. Er gebeurt vanalles.
    De sfeer van het verhaal: Blij,zomer, liefde, ...
    Het liedje voor de trailer: The naked brothers band - Proof of your love
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): /
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Hier een link naar het verhaal. Het eerste hoofdstuk zie je de hoofdpersonen en ze zijn eigenlijk allemaal beroemd.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 16:06 ]

    ...

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 14:02 ]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Hi folkss =)


    Ik heb de verzoeken een beetje bekeken en ik denk dat ze allemaal wel een beeeeetjee te doen zijn (maar wel moeilijk) dus ik ga beginnen met degene die mij het makkelijkst lijkt ;

    A trip to prove your love


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Titel van het verhaal: If the second generation is doomed ~ the avengers
    (Hele) korte samenvatting: De avenger leden hebben allemaal kinderen gekregen in de loop van de tijd, in totaal zijn het er zes, en ze kunnen allemaal wat manipuleren; dood, leven, of een van de vier elementen. Als loki gaat samenwerken met een andere vijand, dan zijn de rapen gaar, en moeten de kinderen samenwerken met hun ouders
    De sfeer van het verhaal: beetje een half half situatie. Soms lijkt het ook mooi, maar de waarheid is duister...
    Het liedje voor de trailer:deze of deze Iets anders mag ook ofcourse ;)
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): Iets met die avenger mensen er in, maakt niet echt uit ;)
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:
    Die avenger mensen uit de films, dat kan je wel opzoeken op google denk ik ;p


    te zijn of niet te zijn. Dat is de vraag waar mn oma het antwoord niet op weet

    Titel van het verhaal: i'm gonna kill all of you - one direction
    (Hele) korte samenvatting: Sarah en haar ouders met broertje rijden ergens op een brug. Papa is politie en mama werkt als receptionist bij een platenmaatschappij. Sarah wilde altijd al in de voetsporen van haar vader treden en dus leerde hij haar alles wat ze moest weten. Ze worden per ongeluk aangereden door een zwart busje met vijf jongens daarin. (one direction) een van hen, de blonde lach zich kapot en Sarah wil wraak. Alleen Sarah en haar broertje overleven het ongeluk.
    De sfeer van het verhaal: spannend , wraak , haat , woede , liefde
    Het liedje voor de trailer: heroes - all time low (hoeft niet per sé)
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): i'm sorry idk anything
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:


    (Sarah)

    (Ricky)

    als je mijne doet dan alvast ; thankyouu x


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Ressurection schreef:
    Hi folkss =)


    Ik heb de verzoeken een beetje bekeken en ik denk dat ze allemaal wel een beeeeetjee te doen zijn (maar wel moeilijk) dus ik ga beginnen met degene die mij het makkelijkst lijkt ;

    A trip to prove your love


    Dankjewel.

    Titel verhaal: Moonshine
    Korte samenvatting:

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer: Magie.
    Liedje: True Colors.
    Tekst: Ik heb een paar teksten die ik er in wil hebben. Ik heb het hier in het nederlands, maar je mag ze als je wil vertalen naar het engels.
    1. Ze waren uitgekozen.
    2. Hoe kan ik van mezelf houden als iedereen me haat?
    3. Wie zegt dat ik je haat.
    Filmpjes / Ideeen.
    1.
    De beelden en geluiden die ik er het liefst in wil hebben;
    Het geluid; 0.00 tot 0.06.
    Beeld; 0.19 tot 0.25. En daarna tekst; Ze waren uitgekozen.
    2.
    Beeld(en);
    - 1.19 tot 1.22.
    - 1.32 tot 1.34.
    - 2.41 tot 2.44. En ongeveer er tussen tekst 2 en 3
    3.
    - 0.26 tot 0.44.

    De stukken hoeven niet perse in deze volgorde te hoeven gezet, maar als de tekst het liefst wel gelijk blijft met de beelden, voor de rest leef je uit (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    m'n topics, altijd handig voor als ik er één nodig heb (:


    16 - 09 - '17

    ik zet hem even in mijn topics, eerst een naam voor mijn story bedenken


    Remember to be ridiculous.

    Titel verhaal: Some Events || One Direction.
    Korte samenvatting: Tien jongeren, allemaal hebben ze een heel verschillend en eigen leven, ze kennen elkaar ook niet tot amper. Tot er een verschrikkelijke gebeurtenis ze tot elkaar brengt...
    Sfeer: (Euh, nu heb ik ook even geen idee, dus ik ga maar wat invullen.) Beetje eng, vooral dramatisch, maar op het eide ook mooi en romantisch. En ook wat verdrietig.
    Muziek: (Op een een of andere manier kwam dit in me op sorry. Dat was al de eerste keer. En ik denk dat zelfs ergens ver weg de tekst zelfs past. Ook al is dit dan tekstloos, bijna iedereen zal het herkennen, en ik vind het gewoon mooier in instrumententaal, dus vandaar. Als je iets beters weet is het prima!) Safe And Sound - Instrumental.
    De tekst:

    Alles fetgedrukt is wat er moet staan, wat schuin en fet is is een tekst op een stukje film. De gewone tekst is commentaar nou ja uitleg iets, en het tussen haakjes, behalve dit is zeg maar het gedeelte film wat er moet komen.)


    Eerst de titel van het verhaal: Some Events || One Direction.
    Five Boys

    (Stukkie film achtig iets Louis Tomlinson)
    Louis William Tomlinson

    (Stukkie film achtig iets Liam Payne)
    Liam James Payne

    (Stukkie film achtig iets Zayn Malik)
    Zain Javadd Malik

    (Stukkie film achtig iets Harry Styles)
    Harry Edward Styles

    (Stukkie film achtig iets Niall Horan)
    Niall James Horan

    And five girls

    (Stukkie film achtig iets Emma Watson)
    Esmee Juiliette Carter

    (Stukki film achtig iets Clara Oleson)
    Jennifer Cloe Jbara

    (Stukkie film achtig iets Jasmine Villegas)
    Melanie Kiara Mancini

    (Stukkie film achtig iets Nina Dobrev)
    Anouk Emily Cavanaugh

    (Stukkie film achtig iets Teresa Palmer als Number Six)
    Noek Roselynn Koll

    All thoes they have ther'e one lives. (Stukjes leven, waaronder bijvoorbeeld een stukje Emma Watson, Nina Dobrev of bijvoorbeeld Teresa Palmer (In de rol van Number Six, het zou mooi zijn als ze allemaal kort voorbij flitsen als het ware. Ook de boys van 1D dus.) But i've a bad event happend (Schiet gedoe dingetje stukje film, is mooi als er geluid bij zit, muziek blijft ook op achtergrond.) They met eachother. (Stukje 'ontmoeten' iets) There creates love. (Stukjes liefde) But the event have them all changed. (Zelfde persoontjes maar dan iets anders, gewoon een andere bui ofzo.) Sometimes bad, sometimes good. It's difficult to stay strong. It's difficult to continue doing. (Verdriet.)

    (En dan schuin zo'n soort sierlijk tekstje onder wat stukjes film dingetjes. Waar alles een beetje kort in terugkomt en er veel verdriet door heen valt te zien.)
    Live the moment. Make something beautiful about it. Events have to happen. Even when it change your whole life. Wake up with an smile. Close your eyes with good feelings. Life is an wonderful gift, even though it may not always...

    (En dan van dat plaatje weer naar de titel, zwarte achtergrond dus.)
    Some Events // One Direction.

    (Black)
    An fanficion by Esmee and Noek.
    Trailer made by ...
    Music by ...



    Tja, sorry ik heb me niet de dingetjes gehouden, want dat vond ik moeilijk, stel vragen als het niet duidelijk is!




    Ik bedoelde met Safe and Sound dus dit: Klik!

    Maar er zitten aardig wat fouten in mijn engels, sorry hiervoor. Ik heb het heel snel getyped, zou je die fouten er uit willen halen?


    Eventuele filmpjes: Voor Noek: Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!
    Klik!

    (Geliefe bij de filmpjes haar alleen te gebruiken als ze haar erfgaven niet gebruikt (anders is het ook zo vaag, als ze iemand neerschiet ofzo mag dat wel.) Want het is geen 'magisch' iets. Ook de anderen in die filmpjes er niet op!)


    Reality's overrated.

    Titel van het verhaal: I Will Survive
    (Hele) korte samenvatting: Het gaat over een stal, op de maan Titania (van Jupiter), waar de personages en de dieren anders zijn dan die op Aarde.
    Er zijn geheimen om op te lossen, vloeken en gaves, ontploffingen en hergeboortes. Het einde is nog onbekend, maar de personages zullen alles er op doen om de dieren in leven te houden die op de stal zijn. Echt alles
    De sfeer van het verhaal: Fantasy, geheimen en actie
    Het liedje voor de trailer: Hier in link, want de naam is moeilijk ; Klik voor lied liefst gemixt met Requiem for a Dream van Clint Mansell
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): Volgens mij kun je wel wat met dit ; Klik Meer is te vinden op 'JUPITER The Giant Planet # part ' en dan van 1 tot 5... & deze = Klik voor galoperende paarden
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: De personages zijn 2 jongens en 2 meisjes & ik weet er niet echt goede voor hen


    Do something your future self will thank you for

    Titel van het verhaal: We Both Realize - Louis Tomlinson
    (Hele) korte samenvatting:

    Louis heeft 3,5 jaar een relatie met Mary, maar als jongen heeft hij zo zijn 'behoeftes' Mary is hier nog niet klaar voor, Louis gaat vaak vreemd en mary betrapt hem een keer. dan gaat hun relatie uit, na de vakantie komen ze elkaar weer tegen omdat louis is blijven zitten in zijn examenjaar en tot mary's ergernis zitten ze dus voor een jaar lang met elkaar opgescheept. Louis wil zijn ex terug en denk dit vanuit zijn arrogantie en populariteit makkelijk te kunnen, maar dat is dus niet zo, mary is hem spuugzat en dan gaat louis na een tijdje inzien dat hij veel meer moeite moet doen en toch gaat hij telkens weer de fout in met het vreemdgaan, ook als ze hem weer begint te vertrouwen... (want louis is nogal een seksueel gefrustreerd mannetje haha

    De sfeer van het verhaal: komedie/drama/romantiek en een beetje 16+
    Het liedje voor de trailer: voor louis' kant van het verhaal: When I Was Your Man- Bruno Mars en voor Mary's kant: Take A Bow- Rihanna
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): ummm
    http://www.youtube.com/watch?v=D-pbdbsNiWI
    http://www.youtube.com/watch?v=Xe5InnQjYbk
    Het meisje dat Mary voorstelt is Kendall Jenner, let op want ze lijkt heel erg op de zusje Kyle Jenner :\ Er zijn nog meer filmpjes van Kendall Jenner te vinden ;)

    Van louis zijn genoeg filmpjes te vinden haha
    hier wat filmpjes
    http://www.youtube.com/watch?v=NUe-9ZP8ZRk
    http://www.youtube.com/watch?v=kPe_POUybFw
    http://www.youtube.com/watch?v=UZ4uFtd5sCI
    http://www.youtube.com/watch?v=f9UHHs-B7Ag (gebruik vooral het stukje bij 1:03
    http://www.youtube.com/watch?v=K049TFEH8AE
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Zoals ik al zei: Louis Tomlinson (one direction komt er niet in voor) en Kendall Jenner is Mary


    Verhaal is geschreven door mij en MrsMessi

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:09 ]


    The Fairytale Happened