• Hi folks =)


    Ik keek net een paar oude story-trailers die ik heb gemaakt terug. En dacht toen opeens: 'Wauw, ik heb zin om meer trailers te gaan maken!'
    Alleen schrijf ik momenteel geen story, dus daarom wil ik trailers voor anderen gaan maken!

    Als jij behoefte aan een trailer voor je story, laat hier dan een bericht achter met het volgende erin:

    Titel van het verhaal:
    (Hele) korte samenvatting:
    De sfeer van het verhaal:
    Het liedje voor de trailer:
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:


    Om je een voorbeeld te geven van de trailers die ik ooit al gemaakt heb: (het zijn ze niet allemaal maar dit zijn degenen die ik nog heb kunnen vinden)

    The 77th annual Hunger Games | One Direction (dit is een van de oudste dus niet heel erg goed!)
    You Don't Know Anything • Niall Horan
    For Felton • Tom Felton (de meest recente)


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Oké volgens mij ben je voor vele een held!
    Maar dus als je ooit nog zin hebt om een trailer te maken, na de verzoekjes die je kreeg. Dan mag dat voor mij ook (;
    Ik moet toegeven dat ik het zelf niet echt uitgedoktert hebt zoals diegene hier boven, omdat ik er echt gewoon in suck maar dus:

    Titel: When you'll be gone • Harry Styles
    korte samenvatting: Ze ontmoeten elkaar op een avond in een discotheek en meteen slaan de vonken over aan Harry's kant. Zij - Aria McDavids - houdt zich wat terug, bang om teleurgesteld of gekwetst te worden. Langzaam leren ze elkaar beter kennen en stuk voor stuk lost Aria wat uit haar verleden, hoe ze problemen met zichzelf heeft, hoe ze kampt met een eetstoornis.. Harry denkt haar te kunnen helpen en gaat er ook helemaal voor, doet er alles aan.
    Zonder resultaat. Langzaam gaat het de slechte kant op met Aria etc. (Het is heel vaag maar anders verklap ik te veel)

    Nu je kunt huilende gifs gebruiken en voor Aria zou ik graag Hannah Murray gebruiken. Ik schrijf het verhaal vooral uit de hoge van Harry Styles.

    liedje: Already gone van Kelly Clarckson of een liedje naar keuze

    hopelijk begrijp je er wat van xd

    titel van het verhaal: my life as an assassin
    samenvatting: Mijn naam is Altair. Ik kom uit Masyaf, een stadje in Syrië. Het is vooral bekend om zijn grote kasteel. Maar genoeg daarover. Misschien vermoedde je het al, maar ik ben geen gewone man. Nou, dat is ook weer niet helemaal waar. Ik ben op zich niet zo apart. Maar wat ik doe, wat ik als het ware voor mijn brood doe, is niet alledaags. Ik ben een assassijn. Dat klopt, ja. Ik ben lid van de eervolle orde van assassijnen. Ja, hij bestaat nog. Dit is mijn verhaal, over mijn leven. Vol met overwinningen en verliezen. Een verhaal over vrienden en vijanden, vertrouwen en verraad. Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Wil je verder lezen? Toe maar, ik houd je niet tegen. Maar pas op! Dit is geen sprookje. Ik kan je geen "en ze leefden nog lang en gelukkig" beloven. Ik ben geen nobele ridder, die prinsessen red. Ik ben een koelbloedige moordenaar.
    de sfeer van het verhaal: middeleeuws, avontuurlijk
    Het liedje: een liedje van immediate Music. Het liefste: Fahrenheit, With great power, Rising empire
    videoclipjes: videoclipjes van Assassins Creed (het eerste spel) Agora (een film) the hobbit (de stukjes met Kili de dwerg) Lord of the rings (eventueel)
    uiterlijk: kili de dwerg (aidan Turner) en de hoofdspersoon van Agora (rachel weisz) en Altair van assassins creed (het liefste clipjes waar je zijn gezicht niet ziet)


    Fus Ro Dah!

    Titel verhaal: The summer that changed everything.

    Korte samenvatting: Dat vind je al in de tekst die erbij moet haha :') Maar het is een twilight verhaal.

    Sfeer: Romantisch, beetje donker aangezien t twilight is haha > in de twilight sfeer zeg maar.

    Liedje: klik, toevallig ook de soundtrack van Breaking Dawn part 2 :Y)

    Tekst die erbij moet:
    After her mom died, she moved back to the place her dad was born.
    And that place, that was La Push.
    She meets new friends, finds new love and more.
    As soon as time gone by, her dad tells her and her brother a story; about his life here and what he actually really is.
    She falls in love with a guy, called Jacob Black who is the son of her dad’s friend; Billy. He’s sweet, nice and sexy.
    After a few weeks went by, she finds out about the grounds of the Cullens.
    She comes Edward against there, with who she also falls in love.
    She has too make a serious decison: forever a hot body, or a cold body?

    Filmpjes:
    Klik 1 gelieve deze ook echt als eerste erin houden haha :')
    3:05 - 3:09

    Klik 2
    0:09 – 0:12
    0:43 – 0:45
    1;08 – 1;10
    1;24 – 1:26
    1:31 – 1:35

    Klik 3
    0:27 – 0;29

    Klik 4
    1;02 – 1;05
    1;24 – 1;25
    1;30 – 1;32
    2;19 – 2;24

    Klik 5
    0;13 – 0;17

    Klik 6
    3:01 – 3:05

    Klik 7
    1;23 – 1;33

    Extra: De volgorde van de video's maakt niet uit, zolang de eerste link maar als eerste erin is te zien (:

    p.s. > sorry dat het zoveel filmpjes zijn haha :3

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 18:36 ]

    Titel van het verhaal: You'll Be Safe With Me || Niall Horan

    Korte samenvatting: Dit verhaal gaat over Niall die met de andere jongens van One Direction en de vriendinnen van Louis en Liam -Eleanor en Danielle- naar het dorp Ryde verhuisd op eiland Isle of Wight. Daar wordt hij verliefd op een jongen genaamd CatoManav, alleen is er iets heel speciaals aan die jongen. Hij is erg stil en mysterieus en heeft zeker te weten een geheim. Het is liefde op het eerste gezicht voor de twee jongens. Cato is erg terughoudend en weet niet wat het overkomt. Hij heeft nooit zulke liefde gekend. Toch zoenen ze en Niall is helemaal in de wolken tot de volgende dag. Cato doet alsof er niks is gebeurt en schaamt zich heel erg. Niall doet alles om Cato te laten zien dat hij van hem houdt en om Cato bij hem te houden. Later komen ze wel bij elkaar en zijn ze het schattigste koppel in het verhaal. Maar hoe zit het met Cato's geheim?

    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

    De sfeer van het verhaal: Eerst somber, zielig en later vrolijk en romantisch. Maar ook erg mysterieus.

    Het liedje voor de trailer: - (Mag je zelf verzinnen)

    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): -

    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Ik kon geen leuke foto vinden van een celebrity dus het is van een onbekende jongen!:



    Cato Ryder Manav




    Niall James Horan


    Ps. Ik hoop dat je voor mij een trailer wil maken!!! En alvast heel erg bedankt!!!


    Death is a Supriseparty, And you are Invited

    Ik zou graag nog een verzoekje indienen als dat mogelijk is en als je er tijd voor hebt! (:

    Titel verhaal: Misunderstood Madness [Twilight]

    Korte samenvatting:

    Emily Rogers lijkt op het eerste gezicht een gewoon Amerikaans meisje. Ze heeft een zachte, volwassen uitdrukking en een uitgesproken mening. Net als elke andere tiener heeft ze last van onzekerheden, enkel weet ze niet hoe ze hiermee om moet gaan.
    Toch is ze niet bang om voor zichzelf op te komen wanneer mensen haar verkeerd behandelen en laat duidelijk van zich horen. Maar wat als er niemand luistert?
    Mensen behandelen haar alsof ze last heeft van een stoornis, of zelfs gek is.
    Zijzelf, daarentegen, is er van overtuigd dat ze dat niet is en probeert de rest daar ook van te overtuigen. Ze weet zeker dat ze haar medicijnen en de behandelingen niet nodig heeft, maar wat als zelfs je psychiater daar anders over denkt?
    Steeds geloven ze haar niet, en dat frustreert haar nog meer. Juist dat maakt haar ongelukkig. Maar hoe gaan ze haar ooit geloven? Gaat er ooit iemand zijn die voor haar opkomt? En wat als je dan ook nog eens halsoverkop verliefd wordt op een jongen uit La Push?


    Sfeer:
    Zowel een beetje als wat in de beschrijving staat (kan niet echt een naam voor de sfeer vinden), als ook liefdevol (ze wordt namelijk verliefd op een jongen uit het wolfpack).

    Liedje: Deze of deze. Ik kan niet echt kiezen ;o.
    Filmpjes: IIk heb niet echt filmpjes, maar heb de verhaallijn hierop geïnspireerd. Misschien dat je daar wat aan hebt?
    Wat ik wel gaaf zou vinden, zijn beelden van het bos, een kamer van een psychiater, La Push, schreeuwende mensen en eventueel een verliefd koppel?

    En deze gif vind ik erg sterk en toepasselijk. Die komt dan ook uit 'Silver linings playbook'.


    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Ik zat te denken aan Gemma Arterton. Jennifer Lawrence of Mila Kunis of zo.. ;o Ik weet niet waar je meer van zou kunnen vinden?

    Ik hoop dat het lukt! (:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:13 ]


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Cambell schreef:
    Titel van het verhaal: You'll Be Safe With Me || Niall Horan

    Korte samenvatting: Dit verhaal gaat over Niall die met de andere jongens van One Direction en de vriendinnen van Louis en Liam -Eleanor en Danielle- naar het dorp Ryde verhuisd op eiland Isle of Wight. Daar wordt hij verliefd op een jongen genaamd CatoManav, alleen is er iets heel speciaals aan die jongen. Hij is erg stil en mysterieus en heeft zeker te weten een geheim. Het is liefde op het eerste gezicht voor de twee jongens. Cato is erg terughoudend en weet niet wat het overkomt. Hij heeft nooit zulke liefde gekend. Toch zoenen ze en Niall is helemaal in de wolken tot de volgende dag. Cato doet alsof er niks is gebeurt en schaamt zich heel erg. Niall doet alles om Cato te laten zien dat hij van hem houdt en om Cato bij hem te houden. Later komen ze wel bij elkaar en zijn ze het schattigste koppel in het verhaal. Maar hoe zit het met Cato's geheim?

    Ik hoop dat je er wat aan hebt!

    De sfeer van het verhaal: Eerst somber, zielig en later vrolijk en romantisch. Maar ook erg mysterieus.

    Het liedje voor de trailer: - (Mag je zelf verzinnen)

    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): -

    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Ik kon geen leuke foto vinden van een celebrity dus het is van een onbekende jongen!:



    Cato Ryder Manav




    Niall James Horan


    Ps. Ik hoop dat je voor mij een trailer wil maken!!! En alvast heel erg bedankt!!!


    Volgens mij is dat Johnny Depp in zijn jongere jaren! ^^
    Tijdens 21 Jumpstreet of zo. In ieder geval rond die tijd.


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Courtesy schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat Johnny Depp in zijn jongere jaren! ^^
    Tijdens 21 Jumpstreet of zo. In ieder geval rond die tijd.

    Dat is inderdaad Johnny in zijn jongere jaren haha, ik moest goed kijken maar zag het!
    En inderdaad, rond 21 Jumpstreet is dat.

    Titel van het verhaal: Pretty Dancer || Zayn Malik
    (Hele) korte samenvatting: Het gaat over Tori, een nederlandse danseres die mee gaat met de x-Factor tour, net op die tour mag One Direction weer mee,( als tribuut aan het succes wat ze na x-Factor hebben gekregen ) en zo ontmoet ze Zayn, tijdens die tour worden ze close,en Zayn word zelfs verliefd op haar. Maar Tori heeft helemaal niks in de gaten, ( ookal is Tori ook verliefd op Zayn geworden,) ze worden beste vrienden maar beide willen ze meer, het is allemaal super gezzelig tot dat de tour aan z'n einde komt, En Tori weer terug naar Nederland moet. Zayn weet niet meer wat te doen, dus op een dag gaat hij in wanhoop poging naar Nederland en naar Tori, ,het speelt zich af in 2015.
    De sfeer van het verhaal: romantisch, en liefdevol.
    Het liedje voor de trailer: ik heb niet echt een idee, maar wel iets liefs
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Zoe Sugg, ( Zoella. , ze is een youtuber, ze heeft ook allemaal vlogs, en blogs en filmpjes maybe kan je daar wat mee.

    echt lief dat je dit doet voor mensen,
    xoxo <'333


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Heei,
    Echt super leuk dat je dit doet!

    -Titel van het verhaal:Love, Magic and...Blood
    -(Hele) korte samenvatting: Robin komt op een dag Klaus (uit The Vampire Diaries) tegen en het is liefde op het eerste gezicht. Super leuk allemaal enzo...(En jaaah, ze hebben ook sex...) En Klaus kan 'toveren' , soort van. En op een dag word Robin ontvoerd door een ander bovennatuurlijk wezen (Vampier, Weerwolf of Hybrid, maar dat weet ik nog niet), omdat die gene wraak op Klaus wilt.
    -De sfeer van het verhaal:Romantisch in het begin als een echte Love Story maar aan het eind meer spannend en met wat drama, en door het verhaal heen worden nog wat mensen vermoord ^^
    -Het liedje voor de trailer: Jls - Only Tonight
    -Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):

    - http://www.youtube.com/watch?v=ursL7I8vX1E
    - http://www.youtube.com/watch?v=C2lRjMdfqK4
    - http://www.youtube.com/watch?v=trdWaUjDwh8
    - http://www.youtube.com/watch?v=ZuEP2nHEd4g (wil je deze er sws ingebruiken?teminste het sex stukje... :$)
    - http://www.youtube.com/watch?v=45XucAvs07c (En deze ook dat sex stukje... :$)

    -Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:Yup, Klaus en de andere orignals uit TVD (op google vind je genoeg plaatjes;)Maar als het zou kunnen t liefst zo weinig (of geen) plaatjes/stukjes film van meiden erin :$

    Maar t maakt niet uit wanneer het af is ofzo, want moet nog beginnen en activeren enzo. En wss doe ik dat pas over 2 maandjes of langer ofzoo ;) (Maar zou je de tekst die je erin gebruikt er in het engels willen neerzetten? :$ En wil je deze zinnetjes er ook in zetten?:
    -3 Names, 2 Souls, 1 Man...
    - Illusion never changed, into something real....Untill now
    Hoop dat je hier wat mee kan(H)
    Xx

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 18:33 ]

    Titel van het verhaal: Stop pretending now | Larry Stylinson
    (Hele) korte samenvatting: Harry en Louis zijn een setje, maar van het managment mogen ze niet uit de kast komen voor de wereld. Ze hebben als ze alleen zijn veel lol, maar toch proberen ze de wereld op een sneaky manier te laten zien dat ze van elkaar houden.
    De sfeer van het verhaal: Verliefd, maar ook verdriet, omdat ze niet uit de kast mogen komen.
    Het liedje voor de trailer: Read all about it - Emeli Sande
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): -
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Het gaat dus gewoon zegmaar over Louis Tomlinson en Harry styles, ik heb ze geen andere persoonlijkheid gegeven ofzo, en ze zijn gewoon beroemd als one direction in mijn story, dus one direction kan er ook in :)

    Dankjeweeeeeel :)


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Titel van het verhaal: A Sacrifice & Changing Odds||THG
    (Hele) korte samenvatting:

    Katri Dunbryll is vijftien jaar oud wanneer ze voor District 3 de Arena in moet. Vrijwel niemand verwacht iets te vrezen te hebben van de ondermaatse Katri.
    Ze is echter niet van plan om deze spelen te winnen met spierkracht maar manipulatieve karakter, vingervlugheid en hoge intelligentie. Zonder al teveel problemen windt ze de Capitoolbewoners om haar vinger maar zal dit enig nut hebben als een van haar medetributen haar leven redt en daarbij sterft? Kan ze haar schuldgevoelens de baas of zullen ze haar dood worden?[/

    De sfeer van het verhaal: spanning en eenzaamheid
    Het liedje voor de trailer: Yiruma - Autumn Scene
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:
    Claire Holt/Katri Dunbryll


    En als je b.v. Ceasar Flickerman of zo iemand gebruikt graag de acteur van de film.
    Tekst:
    A Game
    24 Tributes
    His Sacrifice changed all odds
    Controlled by guilt
    Could she survive?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 21:56 ]


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    Titel van het verhaal: A Sacrifice & Changing Odds||THG
    (Hele) korte samenvatting:
    Katri Dunbryll is vijftien jaar oud wanneer ze voor District 3 de Arena in moet. Vrijwel niemand verwacht iets te vrezen te hebben van de ondermaatse Katri.
    Ze is echter niet van plan om deze spelen te winnen met spierkracht maar manipulatieve karakter, vingervlugheid en hoge intelligentie. Zonder al teveel problemen windt ze de Capitoolbewoners om haar vinger maar zal dit enig nut hebben als een van haar medetributen haar leven redt en daarbij sterft? Kan ze haar schuldgevoelens de baas of zullen ze haar dood worden?[/

    De sfeer van het verhaal: spanning en eenzaamheid
    Het liedje voor de trailer: Yiruma - Autumn Scene
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse):
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt:
    Claire Holt/Katri Dunbryll


    En als je b.v. Ceasar Flickerman of zo iemand gebruikt graag de acteur van de film.
    Tekst:
    A Game
    24 Tributes
    His Sacrifice changed all odds
    Controlled by guilt
    Could she survive?


    Claire Holt is awesome :p Haha, Ik vind haar echt zo goed passen in de rol van Rebekah Mikaelson :) Hehe


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Titel van het verhaal: Clarity | One Direction
    (Hele) korte samenvatting: Ellisa Camilla Desjardin is een 19 jarig meisje, geboren en getogen in Engeland. Haar vader is zelf van Spaanse afkomst. Haar moeder Engels. Ellisa is 'het beroemde popsterretje.' Iedereen denkt dat haar leven perfect is, maar nee. Ze wordt in de gaten gehouden met alles wat ze doet. Ze doet het allemaal voor het optreden. Het is haar passie, zingen. Haar vroegere beste vriend Harry, van One Direction, komt ze weer tegen na een lange tijd. Ze houden het contact deze keer wel weer goed vast. Maar wat zou er gebeuren als ze verliefd word op een van zijn bandleden?
    De sfeer van het verhaal: Drama, Romantiek.
    Het liedje voor de trailer: KLIK
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): Mij maakt het niet uit, die mag jij uit kiezen.
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Ariana Grande

    Rauhl schreef:
    Titel van het verhaal: Clarity | Niall J. Horan
    (Hele) korte samenvatting: Ellisa Camilla Desjardin is een 19 jarig meisje, geboren en getogen in Ierland. Haar vader is zelf van Spaanse afkomst. Haar moeder Engels. Ellisa's leven is een complete puinhoop. De meeste vrienden laten haar vallen, haar ouders zitten midden in een scheiding, haar zusje ligt in het ziekenhuis. De enige die ze echt heeft is Niall, haar enige vriend. Hij zit in een boyband, maar praat op zijn minst 1 keer per dag met haar. De vriendschap die ze hebben is niet te breken. Tenminste dat hopen ze. Wat als er allemaal complicaties tussen zitten? Komt het toch nog allemaal goed?
    De sfeer van het verhaal: Drama, Romantiek.
    Het liedje voor de trailer: KLIK
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): Mij maakt het niet uit, die mag jij uit kiezen.
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: Ariana Grande

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:44 ]

    LegolasBitch schreef:
    Titel van het verhaal: The Vampire. De waarheid.
    (Hele) korte samenvatting: Fiona is een vampire. Maar ze wil zo goed mogelijk op een mens lijken. Maar wat als mensen haar, bedriegen. En dat het zo ver komt dat ze weg moet. Maar wat als ze waar ze komt verliefd word, en niet meer weet wat ze moet doen..
    De sfeer van het verhaal: Aparte sfeer
    Het liedje voor de trailer: Liedje :)
    Evt. een paar filmpjes die ik kan gebruiken (hoeft niet perse): ikk kan niet de goede vinden :( :$
    Indien je voor je hoofdpersoon het uiterlijk van een celebrity gebruikt: nina dobrev



    Doe maar rustig, mijn verhaal staat nog niet online. Ow en de jonge mag op.

    Skylar Astin. XxX


    Ik ben iets vergeten! De jonge waar ze op verliefd word heet. Benjamin. :) Sorry


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3