• Voor alle onzin en off-topic posts (;
    Niet te veel spammen a.u.b. x'D
    Heb niet zoveel zin om elke dag een nieuw topic te maken ;')


    Voldemortx - Roww
    Croodle - Lau
    Lypophrenia - Marjolein
    Psychopaths - Yu




    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 22:42 ]


    Little do you know

    Hehehe^^ Helloo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Aloha


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb het rollentopic wat aangepast ;)
    Vind het zonde een heel nieuw topic aan te maken.
    misschien dat jullie je oude posts waar niet heel veel 'nuttigs' in staat in het rollen- en speeltopic leeg kunnen halen? Ik vind het een beetje rommelig staan, sorreh cx


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik heb het rollentopic wat aangepast ;)
    Vind het zonde een heel nieuw topic aan te maken.
    misschien dat jullie je oude posts waar niet heel veel 'nuttigs' in staat in het rollen- en speeltopic leeg kunnen halen? Ik vind het een beetje rommelig staan, sorreh cx


    Zal ik doen!


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)

    Zal ik doen!


    Thanks (:
    Vind het er voor mensen die misschien mee zouden willen doen met de rpg ook een beetje 'afschrikkend' uit zien aangezien het zo rommelig lijkt. en voor het terugzoeken naar een post is het ook best lastig, dus vanaf nu alleen nog maar in het praattopic kletsen en anders onder je post in het speeltopic graag (:

    Ze zouden op Q de mogelijkheid moeten geven aan degene die de beginpost heeft gepost om posts te verwijderen die nergens op slaan of gewoon te erg zijn of gewoon gespam is ofz :')
    Zou veel handiger zijn.


    Little do you know

    Mt


    -

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Thanks (:
    Vind het er voor mensen die misschien mee zouden willen doen met de rpg ook een beetje 'afschrikkend' uit zien aangezien het zo rommelig lijkt. en voor het terugzoeken naar een post is het ook best lastig, dus vanaf nu alleen nog maar in het praattopic kletsen en anders onder je post in het speeltopic graag (:

    Ze zouden op Q de mogelijkheid moeten geven aan degene die de beginpost heeft gepost om posts te verwijderen die nergens op slaan of gewoon te erg zijn of gewoon gespam is ofz :')
    Zou veel handiger zijn.

    Yeah. Maar dan krijg je te veel macht. Trouwnes, moet je niet even de linkjes van de voorgaande speeltopics in het speeltopic zetten? Vindt ik altijd wel handig :x


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    (...)
    Yeah. Maar dan krijg je te veel macht. Trouwnes, moet je niet even de linkjes van de voorgaande speeltopics in het speeltopic zetten? Vindt ik altijd wel handig :x


    Ja zoiets dacht ik ook al.
    Maar het speeltopic is niet van mij dus dat moet je dan aan Sobremesa voorstellen. Heel onhandig haha.
    Het lijkt mij ook wel handig dat het lijstje van de voorgaande speeltopics erbij komen zoals in het rollentopic -al mis ik sptopic 1 daar :'D-


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ja zoiets dacht ik ook al.
    Maar het speeltopic is niet van mij dus dat moet je dan aan Sobremesa voorstellen. Heel onhandig haha.
    Het lijkt mij ook wel handig dat het lijstje van de voorgaande speeltopics erbij komen zoals in het rollentopic -al mis ik sptopic 1 daar :'D-


    Ohja


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb trouwens 4 leraren gekozen die samen met een aantal leerlingen het bal zullen gaan organiseren, dit om de leraren wat meer leven te geven haha :'D
    Wanneer we de tijd skippen zal Kjellberg een flyer over het bal ophangen op het prikbord bij de grote zaal (:


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Ik heb trouwens 4 leraren gekozen die samen met een aantal leerlingen het bal zullen gaan organiseren, dit om de leraren wat meer leven te geven haha :'D
    Wanneer we de tijd skipper zal Kjellberg een flyer over het bal ophangen op het prikbord bij de grote zaal (:

    okii!


    take me back to the basics and the simple life

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Ja zoiets dacht ik ook al.
    Maar het speeltopic is niet van mij dus dat moet je dan aan Sobremesa voorstellen. Heel onhandig haha.
    Het lijkt mij ook wel handig dat het lijstje van de voorgaande speeltopics erbij komen zoals in het rollentopic -al mis ik sptopic 1 daar :'D-

    Ik heb de topics bijgewerkt ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Ik heb de topics bijgewerkt ^^


    Oke fijn (:
    Zou je misschien ook je posts kunnen leeghalen waar niks in staat over de rpg of geen post is waarin je je personage bestuurt? :p


    Little do you know

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    MT


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.