• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Igh mijn knieeen zijn blauw langleve dansen

    Perrie Edwards ze zegt dat ze haar baan iok erg leuk vind en io knik. Snel drink ik mijn copa leeg 'als js t niet erg vind ik ga pitten ik ben dood namelojk'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bij wie zit ik in de kamer?]
    Ariana Grande
    Ze drinkt haar cola leeg. 'Als je het niet erg vindt ik ga even pitten, ik ben dood namelijk.' zegt ze
    'Oh, is goed. Welterusten!' zeg ik.


    night thinking, day dreaming

    Ib je eentjs ddebj

    Perrie edwards.

    Ik glimlah en knuffel haar 'truste' daarba druk ik bij Zayn sen kus op zijn wang. 'doei: te vernoeid om druk tw zijn val ik al snel in slaap.

    Btw ze kan bij Perrie ondat Mackz bij Hrant slaapt....


    Niall

    Verveeld pingel ik bog wat en besluit te gaan slapen heg was al laat. Zuhfend ga ik onder mijn deken en k genoeg val ik mef apex in gedachte in slaap.

    Denize de tijdaprong


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Tijdsprong-


    El Diablo.

    [Hoe groot?]


    Bowties were never Cooler

    [1 Dag zodat Alex naar Niall kan (: ]


    El Diablo.

    Laat niallef maar slape of bestuur hem ik ga slape... )


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    '[Okay, maar Precilla moet Alex toch in isolatie gooien, anders wordt het een beetje vreemd...]


    Bowties were never Cooler

    [Of Cris doet even heel lief. en doet het voor Prec omdat ze nog loopt te slapen ofzo? XD ]


    El Diablo.

    [Kan ook]


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik open mijn ogen een beetje en rek me vervolgens uit. Ik kijk naast me en grijns kort als ik Precilla zie. Moest zij niet Alex in de isolatie gooien? Ach, ik kan dat ook doen. Laat haar maar even slapen. Ik rol uit het bed en zie dat ze nog steeds mijn shirt draagt. Ik druk heel zacht een kus op haar mondhoek en loop dan de kamer uit. Al snel ben ik bij Alex en ik trek hem uit zijn bed. 'Meekomen.' zeg ik nors...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik werd wakker toen ik uit mijn bed werd gesleurt. Ik schreeuwde het uit want de naalden werden uit mijn arm gescheurt, waardoor die erg begon te bloeden. Ik grabbelde mijn spullen: Mijn gitaar en schrift. Meer had ik niet wat echt belangrijk was. Daarna liep ik snel voor hem uit. Ik wist dat ik terug naar Niall ging en dat hij pleisters had. Daar wilde ik dus wel naartoe, ookal was isolatie waarschijnlijk verschrikkelijk.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    Ik griijp hem bij zijn nek en duw hem hard voor me uit. Al snel kom ik aan bij de isolatie en ik open de deur. 'Gaylord de eerste, gaylord de tweede is terug.' mompel ik. Ik smijt Alex naar binnen en sluit de deur achter me. Ik loop snel terug naar Precilla's kamer en grijns kort. Ik plof op het bed en ga al snel liggen. Met mijn hand streel ik zacht over haar heup, 'morning babe.' grijns ik...


    El Diablo.

    Alex Gaskarth
    Ik piepte toen hij mijn nek pakte en liep snel mee. Ik kieperde voorover de isolatiekamer in toen hij me erin smeet. Ik legde mijn spullen bij die van Niall neer en kroop naast hem neer. Hij lag nog te slapen, dus ik trok zijn deken ook over mij heen, net als zijn arm en ik viel weer in slaap.

    Precilla Watson
    Ik voelde een hand op mijn heup en glimlachte naar Chris. "Morning hottie." Ik ging rechtop zitten en drukte een kus op zijn lippen, waarbij ik weer op mijn lip beet. Ik hield van plagen. "Ik moet Gaylord nummer twee bij de ander zetten." zuchtte ik terijl ik zijn shirt wat recht trok, want die zat nu opgestroopt tot net onder mijn borsten. Ik had er geen zin in, maar het moest gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Morning hottie." zei ze en ze drukte een kus op mijn lippen. Ik grijns kort. "Ik moet Gaylord nummer twee bij de ander zetten." zuchtte ze en ik lach. Ik leun wat naar achter zodat ze op mijn borstkas ligt en grijnzend streel ik over haar been. 'Al gedaan.' grijns ik..


    El Diablo.