• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor Liz? Of is iedereen offline :(]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Ben back van lasergamen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Oke, ik ben nu echt hyper want ik heb gehoord dat het belangerijkste project van het jaar dat vrijdag afmoet is afgeschaft)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Hhahaah chill! Kan e met Harry reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Op wat?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ineens komt Harry een kamer uitgewandeld. 'Daar ben je,' glimlach ik zwakjes. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk naar Luke die voorbij loopt. 'Dat is Luke. Tweelingbroer.' Ik kijk hem even aan. 'Rustig. Hij doet me geen kwaad. Ik heb hem ook eerst aangevallen, maar tja... De verkeerde.' Ik kijk Harry aan en trek hem in een knuffel. 'Ik wil niet dat jij ruzie krijgt met Louis dankzij mij.' Ik kijk Harry aan. 'Ik ga leren skateboarden. Luke gaat het me leren. Ik wilde jedat even zeggen.' Ik kijk hem aan en glimlacj even. 'Succes vandaag Harry,' ze ik en maak aanstalte qeg te lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Je was toch weggelopen??)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Aanstalte. Ze is nog niet weg (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Edward Styles

    Met gespeleten ogen kijk ik Luke aan. ''Ik wil niet dat je gaat'' sis ik als ze weg begint te lopen. ''Niet met de broer van een verrader''. Ik trek Eleanor terug en duw haar de kamer in. ''We komen zo terug'' glimlach ik nep naar Luke'' ik wacht niet op een antwoord en duw de deur voor zijn gezicht dicht. Ik draai me weer om naar Eleanor en kijk haar aan. ''Je blijft hier'' ik draai me weer om en zet de deur op slot met een sleutel. Er is maar 1 sleutel van elke kamer dus ze kan er toch nog geen een hebben. Kopie kan ook niet want ik heb alle sleutels en heb ze nooit aan iemand gegeven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [is hij nog in de kamer?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [is hij nog in de kamer?]
    (Wij zijn samen in de kamer en de deur is opslot en niemand behalve Harry heeft de sleutel)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem verbouwereerd aan. Door de drank kon ik nog steeds niet helemaal helder denken. 'Ga je me opsluiten,' piep ik verbaasd. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Harry!' Ik begin aan hem te schudden, maar hij draait de deur al op slot. Ik kijk hem verslagen aan en laat me op het bed zakken. Hoe kon hij?! Wilde hij dat ik de hele tijd ging janken? Ik snapte het niet. Ik snapte hem niet! Waarom? Ik bijt op mijn lip en kijk de kamer rond.
    'Luke,' schreeuw ik. 'Help!' Ik ram op de deur en leg mijn hoofd er dan tegen aan. Ik sluit mijn ogen en laat me op de grond zakken. Wat moest ik? Louis dumpte me, Harry sloot me op.... Het ging geweldig...
    'Harry doe normaal en laat me eruit.' Ik begin tegen zijn borstkas te rammen. 'Ik zit hier niet op te wachten ja! Wat wil je?! Dat ik me leeg ga janken? Dat ik uren naar de muur ga staren, nadenkend over wat Louis heeft gedaan. Hij ging me leren skate, hij zou me afleiding bezorgen! Bovendien heb jij wel wat beters te doen!' Ik kijk hem aan en ram nog een keer tegen zijn borstkas, voordat ik me op het bed laat vallen. 'Je bent irritant Harry Edward Styles,' mompel ik in het kussen en kijk hem woedend aan.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik keek hoe Harry me gemeen aankijkt. Niet veel later is hij glimlachend terug om te zeggen zat ze er zo aankwamen. Toch klopte er iets niet aan het verhaal. Voor zo ver ik wist mocht Eleanor Harry niet zo erg en die blik van daarnet vertrouwde ik ook niet. Toen ik een vermoffelde gil van hulp hoorde liet ik alles staan en rende naar boven. Dit kon je toch niet menen? "Waar ben je?!" riep ik luid toen ik eenmaal boven stond. Ik had echt geen idee waar ze kon zijn en ik wilde niet nog meer verontrustende dingen zien. Dat was al iets te vaak gebeurt en dit was pas dag twee. Ik keek als een wilde rond. Zou hij haar gaan verkrachten ofzo. Zo had hij er met die oogjes van net wel uit gezien. "Hey?!" riep ik nog eens. Ik wilde haar naam niet gillen, omdat ik niks wilde triggeren bij de anderen.

    [Mickey komt als Holly heeft gereageert, goed?]


    Bowties were never Cooler

    (Ik zal zo reageren, even mijn laptop aanzetten
    NVM, krijg mijn laptop nu even niet zo snel aan... Zucht.)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 23:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    -Holly Renée McDawn
    Ik keek met open mond naar Mickey. Ik had heel iets anders verwacht van hem, maar ik kon niet zeggen dat ik het niet mooi vond. Ik klapte even zacht toen Mickey klaar was met zingen. Ik had eerlijk gezegd iets snels verwacht en misschien ook wel iets laags. Maar hoog en snel was heel heel mooi. "Ik vond het echt heel mooi." Zei ik nog steeds een beetje verbaasd van hoe mooi het klonk. Als iedereen zo goed was als Mickey en Liz dan ging ik het nog heel erg moeilijk krijgen. Niet dat ik verwacht had dat het makkelijk werd om te winnen, maar nu geloofde ik toch echt dat het bijna onmogelijk was om te winnen en ik had nog maar twee mensen gehoord. Ik steunde even met mijn kin op mijn handen. "Dus welke liedjes gaan we doen voor de live show? En mag ik er gewoon gitaar bij spelen?" Vroeg ik zacht. Als ik geen gitaar mocht spelen moest ik echt heel hard gaan oefenen. Niet zo zeer op het zingen, maar meer op zingen zonder dat ik er gitaar bij speelde. Het leek me eerlijk gezegd helemaal niks, maar als Louis het liever niet had kon ik er niet veel aan doen.


    We've lived in the shadows for far too long.