• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Ik glimlachte een beetje. "Ik ga nergens heen. Ik heb toch nog alle tijd." Ik liet mijn hand op mijn schoot zakken toen ze uit bed ging om te douchen. Ze liep de kamer uit om te douchen en ik begon te denken aan een plan om haar wat op te vrolijken. Misschien wilde ze wel mee naar het skatepark, dan kon ze wat zonnen en kon ik haar misschien wat leren als ze wilde. Anders konden we gaan shoppen ofzo. Ik haalde een hand door mijn haar en krabde even aan mijn nek. Ik keek op toen ik haar terug zag lopen. Toen ik zag dat ze alleen in haar lingerie binnen kwam lopen sloeg ik snel mijn ogen neer. Dat was niet netjes. Ookal zag ze er echt geweldig uit. Stiekem keek ik nog een keer toen ze haar joggingbroek en hemdje pakte. Niet alleen van de voorkant was ze mooi. Ze was het perfecte meisje, maar niet mijn perfecte meisje. Ze trekt ze aan en kijkt wat ongemakkelijk naar me. "Nee, ik heb niks te doen en ik dacht, misschien wil je wel mee het huis uit wat leuks doen." Ik glimlachte naar haar en haalde nog een keer mijn hand door mijn haar. "Ik dacht misschien wil je mee naar het skatepark, of shoppen." Ik keek haar aan. Ik zou het opzich wel leuk vinden en zij moest ook gewoon wat frisse lucht en plezier hebben. Dat hielp vaak goed tegen een gebroken hart.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem even aan en glimlach kleintjes. Shoppen zou ik gister met Louis, Mickey, Holly en Liz, maar er is nooit wat van gekomen. Ook had ik er geen behoefte aan.
    'Nee, ik hoef niet te shoppen.' Ik wilde iets doen wat ik nog nooit had gedaan. Skateboarden hoorde daarbij. 'Skatepark klinkt wel goed.' Ik kijk hem aan en grijns even. 'Maar kan jij zomaar weg dan? Ik bedoel.... Moet je niet gaan oefenen,' vraag ik hem en sla mijn armen over elkaar. Ik kijk naar buiten. Het was heerlijk weer. 'Als we gaan, moet je me wel leren skaten,' grijns ik en kijk hem aan. Ik loop naar mijn koffer en pak er gympen uit. Normaal had ik nooit echt gympen aan, daarom was ik ergens wel opgelucht dat ik zoveel schoenen mee had genomen. Ik grinnik even als ik het aantal hakken zie, de paar flatjes en een paar sandalen. Ik grinnik even en kijk Luke aan. Ik sta op. 'Zullen we dan? Dan zijn we vast wel weer op tijd terug,' zucht ik en loop naar de deur.
    'Ik zeg het wel even tegen Harry,' meld ik Luke. 'Dan weet iemand waar we zijn.' Ik loop de gang op en kijk om me heen.
    'Harry,' roep ik hem. Ik had hem sinds de kus niet meer gezien.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:32 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [nu moet je Toby eigenlijk ook halen=()


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Die ligt toch nog met Niall op bed? Daar komt Luke vandaan...]


    Bowties were never Cooler

    [owja haahha....

    Toby Woods

    Ik kreun hard als Niall ook richting mijn vriend gilj en hoor vaag de deur open gaan. Ik zie Luke in de opening staan en negeer hem maar. Na een poosje komt Eleanor voorbij en begroet ons vrolijk "haaaaaaaaaaay" gil ik lachend terug en begin Niall weer te zoenen. Tsja dronken. Grijnzend pak ik een kussen en smijt die in de richting van de deur terwijl ik me daarna op Niall concentreer "Niall is zo goed in bed goed in bed Niall is zo goed in bed goed in bed" zing ik hard zodat het hele huis het hoord. Vrolijk maak ik een random dansje " Nialler I love you en fuck up met die vrienden van je als ze me niet accepteren hebben ze lekker pecht" schreeuw ik hard.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik keek naar haar toen ze zei dat ze niet wilde shoppen. Okay dan ging ik zelf wel wat doen. Toen ze zei dat ze wel naar echt skatepark wilde lichtte mijn gezicht op. Had ze dat nou echt gezegd? Ik grijnsde terug naar haar en dacht even na. "Ik denk het wel. Ik heb een nummer en Liam zei dat ik mocht skaten zo lang X factor er niet onder zou lijden. Daarbij moet hij ook Lars coachen en Danielle nog aandacht geven." Ik keek hoe ze haar gympen uit haar tas haalde. "Dat zal geen probleem zijn." Ik zou Mickey's board wel lenen. Hij had het wel mee, maar zou er vast niet zo veel mee doen. Ik had ook nog beschermers in mijn koffer zitten, gewoon voor als ik een nieuwe, mogelijk dodelijke, truc zou willen proberen. Ik knikte naar haar en sprong op. "Dan regel ik een board voor jou en haal wat beschermers. Je wil namelijk niet onderuit gaan zonder die." Ik liep langs haar. Ik pakte mijn board uit de keuken en vond die van Mickey in de hal. Slim, Mick. Daarna liep ik terug naar mijn kamer en haalde pols, knie en elleboogbeschermers uit mijn koffer. Een helm had ik niet bij, maar die zou ook niet nodig zijn. Ik stopte alle nodige spullen en mijn portemonnee in mijn rugzak en liep met de twee boards onder mijn armen naar de hal waar ik op aar wachtte.


    Bowties were never Cooler

    [En nu moet ik wachten op reactie van Harry... Ik ga nu dn maar eeven leren (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [@Magicales Wachten we gewoon even op Seaver?
    @Cookies Sure. Succes]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 15:59 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb de poging alweer gestaakt. Ik ken het wel (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Ik vind het goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wat heb ik gemist?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lavigna schreef:
    [Wat heb ik gemist?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lavigna schreef:
    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Zayn grijnzend aan en klapte weer enthousiast in mijn handen. "Dit wordt echt leuk.. Green Day, elektrische gitaar. Het lijkt wel de hemel." grinnikte ik. Zayn liep even weg en kwam weer terug met Perrie. Hij stelde ons voor en ik glimlachte. "Over drie dagen de liveshows. Dit gaat echt snel." zuchtte ik. Ik mocht dan goed zingen, maar optreden voor een groot publiek was niet niks. Het leek me al zo'n grote eer. Ik glimlachte bij de gedachte. "Dus.. Ik ga denk ik zo iets proberen met de gitaar. Ik zag een kamer met instrumenten. En ik weet niet precies of ik Boulevard of broken dreams nog kan. Ga je zo mee?" vroeg ik met een klein glimlachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Is het goed als ik even wacht tot Perrie reageert? Anders is het nogal moeilijk om met Zayn te reageren. Als ze niet online komt, kijk ik wel hoe ik het doe ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik heb geduld^^ Moet ook nog Nederlands maken, dus ja (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.