• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Ik ben er. Sorry dat ik mensen laat wachten. Waar moet ik op reageren?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Lou]


    Bowties were never Cooler

    ( Inderdaad Lou..Ergens aan het eind van pagina 13 ofzo)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Holly Renée McDawn
    Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken. Ik vond het vooral zielig voor Eleanor en zag het nog wel gebeuren dat hij Mickey voor ging trekken. Dat soort dingen gebeurde altijd. Ik zag ook dat ze nu al helemaal gek van elkaar waren, je kon het gewoon zien. En dat al binnen een dag. Ik dacht even na over een paar liedjes die ik kon zingen, maar wist gewoon niks. Ik wilde eerst graag wild ones doen, maar was daar nu helemaal niet meer zo zeker van. Ik moest ook niet een te moeilijk liedje doen. Dan zou ik me net zo goed meteen kunnen uitschrijven. Ik wreef zachtjes over mijn arm en opende mijn mond langzaam om iets te zeggen. "Wel, ik zou eventueel wel iets van..." Weer dacht ik even na. "Misschien iets van Taylor Swift of Maroon 5 ofzo. Ik weet niet, ik denk niet dat ik een geheel onbekend liedje moet gaan zingen." Zei ik zachtjes. Als ik wel een onbekend liedjes zou mogen gaan doen zou het waarschijnlijk iets van The Maine of misschien wel The Pretty Reckless, al zou het eerder The Maine worden. Toch wist ik niet of het wel slim was om een niet zo heel bekend liedje te doen. Een populair liedje deed het altijd beter.

    (Ik wil graag Julia Sheer of Madilyn Bailey gebruiken als het mag)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Harry Edward Styles

    ''Ja Styles wie is sexy?'' ''Ja jij ja'' Herhaal ik in mijn spiegelbeeld. Grinikend ga ik op het wastafeltje zitten. Who cares dat het een wastafeltje is en je er eigenlijk niet op mag zitten? juist ja niemand. Ik laat mijn hand even glijden over de symetrische vormen. ''Rondje Vierkant Zeshoek'' moppel ik achter elkaar op. Ik schrik op uit mijn gedachten als ik mijn naam hoor. ''Ja'' gil ik terug . Ik was hellemaal vergeten dat ik 7 uur ' s ochtends heb afgesproken met mijn kandidaten en het is al 1 uur in de middag. Vrolijk loop ik de gang op op zoek naar degene die mij riep. Argwanend blijf ik stil staan als ik de jongen met wie Louis gezoend heeft vrolijk met Eleanor zie spelen. Met gespleten ogen kijk ik de jongen en Eleanor aan. ''Wat doet de verrader hier'' sis ik zachtjes tegen Eleanor hopend dat de verrader het niet heeft gehoord.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ineens komt Harry een kamer uitgewandeld. 'Daar ben je,' glimlach ik zwakjes. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk naar Luke die voorbij loopt. 'Dat is Luke. Tweelingbroer.' Ik kijk hem even aan. 'Rustig. Hij doet me geen kwaad. Ik heb hem ook eerst aangevallen, maar tja... De verkeerde.' Ik kijk Harry aan en trek hem in een knuffel. 'Ik wil niet dat jij ruzie krijgt met Louis dankzij mij.' Ik kijk Harry aan. 'Ik ga leren skateboarden. Luke gaat het me leren. Ik wilde jedat even zeggen.' Ik kijk hem aan en glimlacj even. 'Succes vandaag Harry,' ze ik en maak aanstalte qeg te lopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Liz?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mickey Smith
    Ik speelde toch wat met Louis' haar terwijl hij sprak. Ik kon gewoon niet van hem afblijven. Ik dacht zelf na over een liedje terwijl Holly sprak. Ik wist eigenlijk niet wat ik wilde. Disney waarschijnlijk. Is was in mijn hoofd echt nog een kleuter. Opeens kreeg ik een rare inval. Ik maakte een soort golfbewegingen met mijn armen terwijl ik spontaan te zingen. "Under the sea. Under the sea. Darling, it's better, down where it's wetter. Take it from me." Ik was veels te vrolijk en dat liedje was echt heel leuk. We zongen het vroeger altijd als we aan het strand waren met onze vrienden. Ik keek even naar Louis en Holly. Ik wist dat ik me moest leren beheersen, maar dat kon ik nou eenmaal niet. "Mag ik iets van Disney zingen?" Ik zag Luke mijn board van de gang pakken. Ik zwaaide even maar liet hem toen gewoon gaan. Als hij mijn board wilde lenen mocht hij dat. Zijn board was beter op hem afgestelt, aamr we konden prima op elkaars board skaten. Zijn board was vast nat geworden ofzo. Ik maakte me er geen zorgen om. Ik ging toch binnekort niet skaten. Ik haalde een hand door mijn pluishaar en keek naar Holly. Ik wilde graag vrienden zijn met iedereen hier. Ookal kon dat niet, met mijn teamgenoot zou toch wel moeten.


    Bowties were never Cooler

    Luke Smith
    Ik hoefde niet heel lang te wachten voor ik haar bovenaan de trap zag verschijnen. Ze was alleen nog wel met Harry aan het praten. Ik zwaaide naar haar. Het probleem was nu nog dat we naar het skatepark moesten lopen. Ik wilde haar namelijk niet hier op de drukke straat leren skaten. Het kon wel, maar dan zou ik haar wel eerst een paar rondjes door de hal laten skaten om zeker te weten dat ze rechtdoor kon en bochten kon maken. De bruggen konden we altijd nog lopen, maar de grote stukken moesten we wel skaten anders zou het letterlijk uren duren.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik ging iets verzitten, zodat ik tegen Mickey aan kon leunen, en tegelijkertijd Holly ook beter aankon kijken. Een zacht genietend geluidje verliet mijn mond toen hij toch wat met mijn haar speelde. In de blik van Holly zag ik dat ze niet wist wat te denken. Ik wist wel wat te zeggen, maar hield mijn mond, want daar zou ze toch vanzelf wel achter komen. Ik pakte het kladblok en wachtte geduldig tot iemand iets zei, om het op te noteren. Ik had wel eens de neiging iets te vergeten, dus beter het zekere voor het onzekere. Mijn blik was nog steeds op Holly gericht die haar mond langzaam opende om iets te zeggen. 'Taylor Swift of Maroon 5 klinkt zeker niet verkeer. Maar een geheel onbekend nummer zou wel kunnen, maar ligt eraan welke je dan zou willen. Sommige kunnen heel goed zijn en kan je er zeker een voordeel mee hebben.' Zei ik met een glimlach. Het lag er net aan welk nummer en wie het zong. 'Zou je anders eens een nummer van Maroon 5 en een onbekende willen zingen? Ik denk dat we er dan best snel uit kunnen zijn, tenminste sneller dan zo. En weten we ook gelijk hoe je zingt' Vervolgde ik met nog steeds dezelfde glimlach. Ik keek daarna heel even naar Mickey aangezien ik zijn keuze ook nog steeds niet had gehoord. Een zachte lach verliet mijn mond toen hij spontaan begon te zingen en kon het niet laten om net zo vrolijk mee te zingen toen ik het liedje herkende. Met muziek begon ik negen van de tien keer toch al mee te zingen. Soms was ik echt nog een kleuter die sommige dingen niet kon laten, en soms moest dat toch wel. 'Ja natuurlijk. Wat zou je dan willen zingen?' Mijn blik richtte ik toen op het kladblok in mijn hand terwijl mijn pen over het papier vloog. Mijn blik wisselde af en toe tussen Holly en Mickey, wachtende op antwoord.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Holly Renée McDawn
    Ik lachte en knikte even. Dit zou nog best leuk kunnen worden. Ik moest misschien wel wat meer zelf gaan doen, vanwege, nou ja, dat, maar ik zou wel mijn best gaan doen. Ik was gewend het meeste zelf te moeten doen, dat was altijd al zo geweest, dus heel erg vond ik het niet, Het kon altijd erger zijn. Tenminste was het niet alsof ik niet meer bestond. Hij was gewoon erg close met Mickey. Ik kreeg na een tijdje pas door dat ik nogal in gedachte verzonken was. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik dacht even na over een liedje van Maroon 5 wat ik kon zingen en een onbekend liedje. Van Maroon 5 kon ik One More Night doen. Maar een onbekend liedje was wat moeilijker. het moest wel een liedje zijn wat er meteen uitsprong. Iets waar Louis ook mee kon werken. Ik gebaarde even dat ze moesten wachten en liep de kamer uit. Ja, ik ging mijn gitaar pakken. Ik zong altijd met mijn gitaar, bijna altijd dan. Ik zong niet graag zonder, omdat ik me dan lang niet zo zeker voelde. Vooral niet bij bepaalde liedjes. Ik pakte mijn gitaar en liep terug naar Louis en Mickey. "Dan denk dat ik van Maroon 5 One more night ga doen." Zei ik zacht en begon langzaam te spelen en zingen. Ik hield van dit liedje, al vond ik het waarschijnlijk leuker om te zingen dan te spelen. Toch kon ik het bijna niet zingen zonder erbij te spelen, omdat ik daar te onzeker voor was. "Wel, dat was mijn geweldige versie van One More Night. Ik denk nog even na over een onbekend liedje. Ken je trouwens landside, fleetwood mac?" Zei ik en glimlachte even nerveus. Ik had Mickey nog nooit horen zingen, dus dat wilde ik nu eigenlijk wel graag willen horen. Ik was heel nieuwsgierig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Kan Hazza reageren? (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik luisterde naar haar en Louis. Hij zei dat het mocht, wat voor een grote grijns op mijn gezicht zorgde, maar ook een denkrimpel in mijn voorhoofd. Ik dacht diep na terwijl zij zei dat we moesten wachten. Ik dacht heel diep na. Ik denkde zo veel liedjes. Ik kon ze allemaal meezingen. Elk liedje van elke film. Maar nu een rustig liedje of een druk liedje. Ik keek naar Louis. "Wat denk je wat beter is? Een druk of een rustig liedje?" Ik keek hem in zijn ogen en stal nog snel een kusje van zijn lippen voor Holly binnen kwam. Ik leunde naar achter en luisterde in stilte. Dat was iets heel bijzonders voor mij, maar het was echt prachtig. Toen ze klaar was barstte ik in applaus uit. Haar stem was perfect voor dit nummer. Al snel werd ik weer rustig en bleef hyper op en neer springend op het bed zitten. Ik moest waarschijnlijk iets snels zingen. Dat paste bij mijn karakter, maar een rustig liedje kon me ook heel rustig maken. Ik legde mijn hoofd weer tegen Louis aan. Ik keek even naar haar gitaar. Ze deed me denken aan Luke, maar niet omdat ze zo jongens achtig was ofzo, maar gewoon door de manier hoe ze gitaar speelde. Ze leek te moeten spelen om te kunnen zingen, net als mijn broer. Ik haalde een hand door mijn haar. Ik wilde ofwel Topsy Turvy ofwel Hoist The Colours zingen. Het zou aan Lou liggen welk van de twee het ging worden.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Na de laatste regels legde ik het kladblok naast me neer en was mijn blik gericht op de jongen achter me. De grote grijns op zijn gezicht, maar ook de denkrimpel, door mijn woorden liet me glimlachen. Ik was benieuwd met welk Disney liedje hij deze keer zou aankomen. Het was geen makkelijke keuze en dat maakte me alleen maar nieuwsgierig. Ik keek even naar Holly en knikte als teken dat we zouden wachten, waarna ik toch weer opzij keek. 'Ik zou zeggen dat een druk liedje beter bij je past, maar aan de andere kant kan je ons zeker ook verrassen met een rustige. Het is juist omdat je dat niet verwacht.' Het moment dat hij met in mijn ogen keek, was ik weer gevangen en glimlachte kort door het kusje op mijn lippen. Snel drukte ik er nog een op zijn neus voor ik me weer omdraaide. Ik maakte naar Holly een gebaar dat het goed was en ze mocht beginnen. Doodstil en met grote ogen zat ik weer tegen Mickey aangeleund. Dit klonk echt geweldig. Vrolijk klapte ik mee toen het nummer was afgelopen. ' Het is zeker een geweldige versie. Dit nummer moet je zeker doen. Het past perfect bij je. Maar je maakt me nu ook heel erg nieuwsgierig naar het onbekende liedje, dus niet zo nerveus. Hmm, het zegt me wel iets, maar echt gelijk van 'Oja' dat nog niet.' Ik klopte op het bed als teken dat ze moet komen zitten en keek toen naar Mickey die zijn hoofd weer tegen me aan had gelegd. 'Het is jou beurt.' Zei ik zacht en was nu toch opnieuw eer nieuwsgierig geworden. Het volledige commentaar zou zo nog wel komen, maar wilde ze eerst allebei gehoord. Ook al had ik Mickey al twee keer horen zingen. Dit was toch weer net iets anders.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Holly Renée McDawn
    Ik lachte even zacht en stopte een plukje haar weg achter mijn oor. Ze hadden beidde geklapt, wat ik heel leuk vond. Mijn ouders klapt zelfs niet als ik voor ze zong. Nou hoorde ze me niet vaak zingen en als ik zong waren ze niet aan het opletten.Ik ging voorzichtig op het bed zitten en zette de gitaar voorzichtig tegen het bed aan. Ik zou later wel het andere liedje zingen, aangezien het hij het niet heel goed kende blijkbaar. Ik was onderhand nog nieuwsgieriger geworden naar Mickey. Vooral omdat hij vond dat ik heel goed zong, dus ik vroeg me af hoe goed hij kon zingen. Dan wist ik ook een beetje wat de moeilijkheidsgraad was. Ik had namelijk voor de rest alleen nog maar Liz horen zingen, wat natuurlijk wel handig was geweest, maar het zei niks over het algemene niveau. wow, dat klonk officieel. Met een kleine glimlach op mijn gezicht keek ik naar Mickey. Ik was benieuwd naar wat hij wilde zingen, al zou het vast wel weer iets populairs en bekends zijn. Iedereen ging waarschijnlijk iets van een bekende artiest doen of in ieder geval iets uit de top 40. Dat leek me wel zo logisch. Ik keek even van Louis naar Mickey en weer terug. Gewoon de manier waarop ze uit hun ogen keken verraden zoveel. Ik probeerde voor mezelf te bedenken wat ik er van vond, ik moest het er hoe dan ook mee gaan doen. "Ik wil jou ook eens horen zingen. Ik ben nieuwsgierig." Zei ik half lachend en keek hem met een kleine twinkeling in mijn ogen aan. Die twinkeling had ik altijd als ik enthousiast was.


    We've lived in the shadows for far too long.