• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles

    Geschrokken kijk ik naar Eleanor die voor me staat en me een klap verkoopt. ''Wat staat me dan te wachten'' grijns ik. ''Trouwens dat pik ik niet sletje'' sis ik. ''Geen wonder dat Louis je heeft bedrogen'' zeg ik nochalant. Ik duw mijn neus naar boven om niet te zien wat ze doet. Oowja ze had me nog geslagen. Nep verbaasd kijk ik haar aan en druk hard in haar buik. ''Doei Eleanor'' gil ik als ze naar buiten loopt. Geiriteerd keek ik op mijn horloge het was al 6 uur in de avond en nog steeds was Kyra er niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [What the hell is er mis met Harry ? ): ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (hij is ongesteld)(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Luke had geen boards ofzo bij zich. Hij han wel de ruit inslaan ofzo...]


    Bowties were never Cooler

    [Oeps sorry. Alleen staat El al beneden.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleanor Calder

    Ik klem mijn kaken op elkaar. Tranen beginnen over mijn wangen te stromen. Een steek gaat door mijn hart. Ik staar naar mijn enkel. Waar was Harry gebleven? De lieve jongen met de leuke krulletjes en de mooie groene ogen? De jongen die een moederskindje was en een geweldige zus had? Een jongen die me vanochtend nog wilde beschermen en zei dat ok als een zusje was. Waar was hij? Door de waas van tranen zie ok niks. Snikkend trek ok het glas uit mijn enkel. Ik laat het uit mijn hand vallen en snik. Ik zak in elkaar en geef toe aan mijn gevoelens. Mijn hele uitje was in een nachtmerrie verandert. Ik weet niet wat ik erger vond. Louis kwijt zijn of Harry kwijt zijn en zo behandelt worden door hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ll Hij heeft drugs genomen!! Ik had ergens op deze pagina's gezet dat hij ging drinken en daar zaten dus drugs in ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Dat verklaart echt alles :Y) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [O okeej maar dat weet El niet haha (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik werd opeens een kamer in geduwd en de deur ging op slot. Toen zat ik dus daar met Eleanor. Ik keek naar haar. "Geen idee. Ik weet niet hoe hij normaal is." Ik zag hoe ze aan het raam rammelde. Ik duwde haar zacht uit de weg. Met een snelle beweging trok ik mijn shirt over mijn hoofd en wond die om mijn hand. Ik wist wat ze van plan was, maar was er eigenlijk niet blij mee. Toch wist ik vrij zeker dat we hier anders niet snel uit zouden komen. Ik wendde mijn hoofd af en sloeg het raam in. Ik sloeg er nog een paar extra scherven uit voor mijn hand echt te veel pijn ging doen. Ik stap opzij en begin het glas uit mijn hand te peuteren wat door mijn shirt is gegaan. Het was toch een heel oud shirt, wat ik alleen op vrije dagen met een joggingbroek aandeed. Opeens hoorde ik een plof. Ik keek door het raam. Ze riep me hetzelfde te doen. Mijn hand was bloederig, maar toch kreeg ik het voor elkaar op het dak te komen. Ik liet me aan de rand naar beneden zakken. De pijn stond op mijn gezicht en mijn hand protesteerde, maar ik deed het toch. Ik liet me vallen en kwam netjes neer. gelukkig maar want ik had mijn enkels nog nodig. Ik liep naar binnen om de spullen op te halen uit de hal en mijn hand te verbinden met de verbanddoos in mijn tas. Ik ging op mijn knieen bij de tas zitten en haalde de verbanddoos eruit voor ik naar de keuken liep om alles schoon te spoelen en betadine op de wonden te doen voor ik het inwikkelde met verband.


    Bowties were never Cooler

    ll Het spijt me maar ik kan niet reageren misschien in de avond ik heb zo een huldiging want ons handbalteam is vanochtend zaalwinnaar geworden ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eleanor Calder

    Ik kijk even naar het bloed dat uit de wond sijpelt. Ik zucht en sta op. Ik probeer normaal te lopen, maar een pijnsteek gaat door mijn enkel. Eenmaal in de keuken aangenomen zie ik Luke. bezorgd kijk ik naar zijn hand. Een schuldgevoel vormt zich in mijn buik. Ik pak een servetje en dep mijn enkel. Ik ga zitten en blijf met het doekje tegen mijn enkel gedrukt zitten. Bezorgd kijk ik naar Luke.
    'Gaat het,' vraag ik zachtjes en knipper met mijn ogen. Ik veeg mijn wangen droog en kijk bezorgd naar Luke zijn hand. Ik voelde me schuldig... Als Luke niet met mij om was gegaan, was dit niet gebeurd. Hij had het raam opgengeslagen voor mij. Ik zucht eventjes en knars met mijn tanden. 'Ik moet je bedanken, Anders zat ik nu waarschijnlijk nog vast of had ik zo'n hand.' Ik kijk hem aan en loop naar hem toe. Ik pak voorzichtig zijn hand vast en zucht zachtjes. 'Het spijt me,' fluister ik schor en sla mijn armen om zijn middel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Smith
    Ik zie Eleanor binnen komen als ik net wat gaasjes op de wonden druk nadat ik ze had ingesmeerd met betadine, man wat deed dat pijn, en had dicht getrokken met zwaluwstaartjes. Ik pak een lang verband en begin dat systematisch en strak rond mijn hand te binden. Nu zie ik dat ook haar enkel bloed. Skatepark gaat dus niet door. Mijn hand maak niet veel uit, ik kan wel zonder, maar haar enkel is wel een probleem. Ik zet het verband net vast als ze vraagt of het gaat. Ik knik. het ging wel. Zo erg was de pijn niet. Ik had erger gehad. Zeker de keer toen ik prongelijk door een glazen deur was geskate met hoge snelheid. Ik moest met een ambulance worden afgevoerd...Ik zie haar naar me toe lopen. "Geen probleem. Zo iets doe je voor een vriend." Ja, ik zie haar als een vriend. Hoe erg zowel zij al mijn broer me ervoor kunnen gaan haten. Ze pakt mijn hand en ik bijt op mijn wang om niet te laten zien dat het toch echt wel pijn doet. Snel trek ik hem terug en duw haar zacht op de kruk. "Geef je enkel, dan maak ik de wonden schoon. Je wil niet dat het gaat ontsteken." Ik pakte de betadine weer samen met wat zwaluwstaartjes, gaasjes en verband. Gelukkig zat ik bij een van de wasbakken, dus het bloed eraf spoelen ging ook wel.


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en knik zachtjes. Ik laat me op de kruk duwen en steek mijn been uit. Ik klem mijn handen om de kruk rand om de aanstaande pijn te kunnen accepteren zonder te gillen. Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Het is niet zo heel ernstig hoor,' glimlach ik en kijk hem aan. Ik laat mijn hakken van mijn voet glijden, te lui om ze uit te doen. Gelukkig had ik ze uitgedaan met springen, anders had ik mijn enkels gebroken. Wonderbaarloijk dat er niks onder mijn voet zat. Ik kijk Luke met een zwakke glimlach aan en kijk dan naar mijn enkel.
    'Mag ik je wat vragne,' vraag ik hem en kijk hem aan. 'Van waar de piercings? Gewoon omdat je het mooi vindt of...' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'En de tattoos? Hebben die een betekenis?' Vragend kijk ik hem aan en glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik schrijf me uit bi deze rpg, ik heb meerdere redenen


    Spoiler alert: you will save yourself