• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Als niemand anders Niall wil zou ik hem dan mogen? Dan kan ik Toby wel weg laten gaan door een reden ofzo =)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik pakte voorzichtig haar enkel vast en hield hem onder de stromende kraan om het bloed eraf te wassen. Gelukkig had ze zelf het glas er al uit gehaald, maar de wonden waren nog best diep. Ik reageerde maar niet en begon betadine over haar wonden te smeren. Het zou pijn doen, maar het kon niet anders. Ik keek even naar haar toen ze vroeg of ze wat mocht vragen. Ik knikte en ging verder met waar ik mee bezig was. Deze vraag had ik vaker gehad, dus ik keek er niet meer van op. Ik begon haar wondjes te bedekken met gaas en daarna in te wikkelen in verband terwijl ik antwoordde: "De piercings zijn eigenlijk alleen omdat ik ze mooi vind. De tatoos niet. Never Give In is mijn levensmotto. Een fenix herleeft uit zijn eigen as, dus hoe hard ik ook zal vallen, dit is het teken dat ik altijd weer zal herrijzen. De draak op mijn rug staat voor wijsheid, maar vooral mysterie en kracht. Drie dingen die bij mij hoog in echt vaandel staan en daarbij is een draak echt super cool." Ik glimlachte wat naar haar en bond het verband vast. "Zo, dat is klaar. Nu kan ik je vandaag niet leren skaten. Je mag wel mee naar het skatepark, maar ik denk dat zodra je kracht op dat been gaat zetten dat het weer erger gaat bloeden."


    Bowties were never Cooler

    Eleanor Calder

    Ik luister geboeid naar zijn verhaal. Deels om de pijn dan minder te voelen. Ondertussen knijp ik de kruk fijn. Als hij dan ook zegt dat hij klaar is, haal ik opgelucht adem en kijk ik naar mijn handen. Uit pijn had ik er mijn nagels ingezet. Een automatische reactie. Ik kijk naar Luke en glimlach even. Zelf was ik niet weg van piercings, maar het stond hem wel.
    'Zolang jij er blij mee bent, is het goed,' grinnik ik zachtjes en kijk hem aan. Ik knik langzaam. Ergens vond ik het jammer dat ik het niet kon leren. 'Dan ga ik wel een andere keer mee. Ik breng nu wel mijn tijd door aan...' Ik zwijg en haal mijn schouders op. Een vlucht naar huis boeken. 'Leren,' zeg ik uiteindelijk. 'Bedankt voor het verbinden.' Ik sta op en probeer zo min mogelijk gewicht op mijn ene been te zetten. Beiden hakken doe ik uit en strompel de trap op. Dan besef ik me dat ik nog de leerboeken bij Louis had laten liggen. Ik blijf midden in de gang staan en knars met mijn tanden. Misschien was hij er niet... Ik loop langzaam naar Louis zijn kamer en blijf aarzelend voor de deur staan. Ik sluit mijn ogen en klop dan op de deur. Ik kon moeilijk zonder pardon binnen vallen. Ik besluit even te wachten op antwoord.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Zijn ze in Louis zijn kamer? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lou, Mickey en Holly wel ja]


    Bowties were never Cooler

    Holly Renée McDawn
    Wat wilde ik? Ik keek even naar mijn nagels, die ik speciaal gelakt had om een beetje meisjesachtig over te komen. Ik wilde wat te drinken, dat wist ik wel. Maar ik wist niet welk liedje ik wilde spelen. Ik staarde even naar de muur en keek naar Louis. Misschien moest ik gewoon one more night doen. Dat was ook het veiligst. Dan had ik een grotere kans om te winnen en dat was wat ik wilde toch? Winnen. Dat was de reden dat ik hier zat. Nee, ik zat hier omdat ik ervaring wilde, omdat ik gewoon een keer op een podium wilde staan. Dat was het toch wel, winnen was alleen maar mooi meegenomen, heel mooi. "Umh, ik wil eigenlijk wel graag landslide doen. Dat lijkt me erg leuk." Mompelde ik. Ik haalde mijn hand even door mijn haar. Ik had voor de rest geen vragen. Ik hoorde iemand op de deur kloppen en keek even op. Ik wist niet of ik open moest doen, want dit was niet mijn kamer. Ik kon ook gewoon zeggen kom binnen, maar dat kwam misschien over alsof het me niks kon schelen. "Kom maar binnen hoor." Zei ik uiteindelijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eleanor Calder

    Iemand zegt, kom maar binnen. Het klinkt duidelijk als een meisje. Aarzelend steek ik mijn hoofd om het hoekje en zie Holly en Mickey. Ik slik moeilijk en loop naar binnen. 'Ik kom mijn leerboeken halen,' mompel ik en loop zo snel mogelijk, met mijn hakken in mijn handen, naar de boeken die nog op de grond liggen. Ik veeg ze bij elkaar en probeer niet oogcontact te maken met een van de drie. Ik sta vlug op, haal een hand door mijn haar en draai me om. 'Veel succes nog,' zeg ik. Ik open de deur weer en draai me dan om. 'Als je nog wilt winkelen Holly, dan zal het voor morgen moeten zijn. Ik ga morgen naar huis.' Ik open de deur en laat die achter me dicht vallen. Dit keer zou niemand me tegenhouden. Ik wilde nog met Harry praten, maar dat zou ik op het laatste moment doen. Misschien vroeg in de ochtend of in de nacht. Vlak voor mij nvertrek in iedergeval. Luke zou ik nog wel gedag zeggen en Toby... Ik slik en strompel de gangen door, naar mijn kamer. Ik ga op het bed zitten en kijk naar de boeken voor me. En nu?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mickey Smith
    Ik luisterde naar Louis terwijl ik met zijn haar speelde. Zodra ik zou stoppen zou ik stuiteren en door het raam kieperen, mijn handigheid met dit soort dingen bedenkend. Opeens kreeg ik een vreemd, maar misschien geniaal idee. "En als Holly en ik nou een duet doen?" Ik keek naar Holly. "Alleen als jij dat wilt hoor. En als het mag. Maar ik dacht, dan hebben we misschien steun aan elkaar tijdens de eerste show. Luke heeft bijvoorbeeld Bruises, Just Give Me A Reason en Jet Lag tablatuur bij zich voor gitaar. Maar alleen als je het wil hoor." Op dat moment klinkt er een klop op de deur en niet veel later komt Eleanor de kamer binnen. Ik bevries en volg haar met mijn ogen. Ongemerkt trek ik wat aan Louis's haar van spanning. Dit soort situaties jaagden me nog wel eens angst aan. "Dank je." zei ik zacht toen ze ons succes wenste, ookal was het waarschijnlijk alleen voor Holly bedoelt. Snel liet ik Lou's haar los toen ik merkte dat ik eraan trok. 'Sorry." zei ik zahct in zijn oor en ik keek weer naar zowel hem als Holly. Wat zouden ze van mijn idee vinden.

    [Liedjes:
    Bruises
    Just Give Me A Reason
    Jet Lag(Frans)
    Jet Lag(Engels)
    ]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 22:32 ]


    Bowties were never Cooler

    ZiamStorason schreef:
    Ik schrijf me uit bi deze rpg, ik heb meerdere redenen


    Mag ik Perrie? Ik vul haar vandaag of morgen in.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: Perrie
    Naam: Perrie Louise Edwards
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Perrie is een zeer vrolijk meisje, dat dag in dag uit opgewekt is. Haar vrolijkheid werkt aanstekelijk bij mensen dus als iemand een slechte bui heeft, zal die snel over gaan. Perrie is zelf ook wel eens chagrijnig, maar dat zul je niet vaak mee maken. Je ziet gelijk aan haar uitstraling dat ze erg blij en levendig is. Ze kan zichzelf prima verdedigen, met woorden en bewegingen. Je wilt haar echt niet kwaad hebben, om dan gaat ze helemaal tekeer. Haar voorkeur gaat toch echt uit naar het innerlijk, omdat het uiterlijk maar een omhulsel is. Perrie was bij de eerste ontmoeting al gelijk verliefd op Zayn. Ze werden vrienden, en dat groeide uit tot iets speciaals. Nooit zal ze hem laten gaan. Bij elke tour wilt Perrie Zayn zo vaak mogelijk bellen. Na het concert, vòòr het concert. Ook houden ze contact via Skype, sms, e-mails. De relatie staat perfect in balans, ondanks dat ze allebei vaak weg moeten. Perrie zelf heeft ook erg veel ervaring met zingen, omdat zij ook een zangcarière heeft. Ze zit in de band Little Mix, en is zeker bekend. Perrie begrijpt Zayn dus volkomen.
    Extra: Haar haren zijn vaak paars of roze, gewoon omdat ze het mooi vindt.

    Zo goed?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    ll Wil je A.U.B je rol weghalen hier? Ik vind het niet zo een goed idee om het hier te plaatsen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Waar moet ze hem dan plaatsen? Het rollentopic is vol]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ll ik moet de rol nog even doorlezen dan zeg ik wel als ze mag beginnen ll

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Iemand voor El of Daan? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [El kan naar Luke in de keuken]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Bowties were never Cooler