• Inhoud verwijderd omdat ik niet aan deze rot tijd wil terug denken.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2018 - 12:23 ]


    Even though every wound is healed by time, it's history will always be marked by a scar.

    Ik heb hier geen woorden voor...jemig wat heftig. Ik snap dat je het even kwijt moet, weet je ik heb wel meer zulke verhalen gehoord. Klein adviesje: neem het je moeder niet al te kwalijk, waarschijnlijk heeft zij er ook moeite mee! Ten tweede: zorg dat je geniet van alle momenten waarop dit nog even mogelijk is, verder wens ik je ontzettend veel sterkte en je mag me altijd pb'en zo als iedereen boven me al zo wat zei (;

    Liefs,
    Dicapri.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Heel veel sterkte en respect. x


    .

    Jemig. Fucking hell zeg, ik heb hier nul ervaring mee, maar ik begrijp wel dat je je enorm klote moet voelen. Stuur me alsjeblieft een berichtje, want ik wil je graag helpen, maar weet echt moeilijk een oplossing te verzinnen. Zoek echter wel hulp! Je mentor of toch een vriendin; het is vast moeilijk, maar het lijkt me echt verstandig om te doen.

    Sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Anarose schreef:
    Ik kan niet meer zeggen dan heel, héél veel sterkte. Sorry...


    •*• Lululu •*•

    Doo schreef:
    Heel veel sterkte! Maar zou een familielid niet tijdelijk bij jullie in kunnen trekken, om jouw vader te helpen/in de gaten te houden en het voor jou wat te verlichten?

    Ik heb niet zo'n grote familie. Mijn ene tante werkt op rare tijdstippen (ze kan op elk moment van de dag opgeroepen worden omdat ze verpleegster is) en zij heeft ook vaak nachtdienst, mijn oom werkt aan de wegen en die heeft ook rare tijdstippen waarop hij moet werken en mijn andere tante is zelf depressief en om nou twee depressieve personen bij elkaar in één kamer te zetten is nou ook niet echt zo geweldig. Mijn nichten hebben allebei twee kleine kinderen en een man die tot laat moeten werken en daarna verwachten dat er eten op tafel staat, dus ik wil hun daar ook niet echt mee lastig vallen.


    Even though every wound is healed by time, it's history will always be marked by a scar.

    Patholoog schreef:
    Ahw, honey! Heel veel sterkte en ik hoop dat je vader alleen maar praat en niet handelt.
    Verder kan ik je niet helpen, ik zou absoluut geen idee hebben wat je zou kunnen doen. Zou de huisarts je niet kunnen helpen hiermee?

    De huisarts is ingeschakeld en die weet ook wat er allemaal aan de hand is en die heeft hem op de wachtlijst gezet voor naar het ziekenhuis te gaan, om tot rust te komen, maar meer kan hij ook niet doen op het moment.


    Even though every wound is healed by time, it's history will always be marked by a scar.

    Regardless schreef:
    (...)
    Ik heb niet zo'n grote familie. Mijn ene tante werkt op rare tijdstippen (ze kan op elk moment van de dag opgeroepen worden omdat ze verpleegster is) en zij heeft ook vaak nachtdienst, mijn oom werkt aan de wegen en die heeft ook rare tijdstippen waarop hij moet werken en mijn andere tante is zelf depressief en om nou twee depressieve personen bij elkaar in één kamer te zetten is nou ook niet echt zo geweldig. Mijn nichten hebben allebei twee kleine kinderen en een man die tot laat moeten werken en daarna verwachten dat er eten op tafel staat, dus ik wil hun daar ook niet echt mee lastig vallen.

    En opa's/oma's? Of echt helemaal niemand? Als dat zo is is dat echt rot :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow... Da's wel heel erg )):
    Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor..
    Maar als het echt niet gaat mag je me pb'en of me in elk geval een berichtje sturen.
    Heel veel sterkte...


    26 - 02 - '16

    Kwijt schreef:
    Jemig. Fucking hell zeg, ik heb hier nul ervaring mee, maar ik begrijp wel dat je je enorm klote moet voelen. Stuur me alsjeblieft een berichtje, want ik wil je graag helpen, maar weet echt moeilijk een oplossing te verzinnen. Zoek echter wel hulp! Je mentor of toch een vriendin; het is vast moeilijk, maar het lijkt me echt verstandig om te doen.

    Sterkte!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eh, als jouw vader zegt dat ie morgen rare dingen gaat doen zou ik niet van zijn zijde afwijken. Ik zou iemand bellen, mentor/leraar, familielid, kennis, iemand die jij vertrouwd en die je zal helpen. En je vader echt goed in de gate houden.
    Sterkte.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lieve schat, je weet dat je mij altijd hebt (zoals ik inmiddels al heel vaak heb benadrukt) en je weet dat je altijd steun bij me kan zoeken. Als je aan mijn privèberichten dat nog niet door had.
    Verder hoop ik met heel mijn hart dat alles goed komt. Ik denk aan je, darling (dat wordt gewoon mijn koosnaampje voor jou :') )


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis