• Uuuuugh, ik begin zo'n hekel te krijgen aan dit stomme land.
    Nooit is er hier zon, altijd maar die kou. Schijnt de zon een keer, sneeuwt het de volgende dag weer.
    En serieus alles wat je wilt kopen hebben ze in dit stomme land niet.
    Alles is hier ook gewoon ontzettend duur, bijvoorbeeld een simpele opbergdoos kost hier 40 euro, in Amerika 10 euro. Halloooooo.
    Alle leuke winkels, zoals Forever 21, Victoria's Secret, American Eagle enz, zijn hier níet te vinden. Victoria's Secret is er wel, maar dan is het natuurlijk alleen Beauty Producten en geen freaking kleding. Serieus ik was van de week een beetje gaan kijken voor een nieuwe bikini. Heb ik een onwijs leuke gevonden die ik wou kopen bij VS, kom ik er eerst achter dat ze geen kleding bij deze winkel in NL verkopen, kom ik er daarna achter wanneer ik besluit om 'm te bestellen dat de verzendkosten gewoon 40 fucking euro's was. Dan zou ik gewoon 70/90 euro kwijt zijn voor een bikini. Dat vind ik gewoon een beetje té gek voor woorden. --' Dag leuke bikini.
    Vinden jullie dit ook ontzettend irritant?
    Misschien ben ik gewoon een zeur en alles, maar soms kan ik me hier zo aan irriteren.
    Waarom kan alles niet gewoon hetzelfde zijn in elk land.


    Ivar Oosterloo.

    Ga emigreren dan :-)
    Maar ben het wel met je eens over het weer.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Blijkbaar is alles in Amerika veel beter. Misschien een verhuizing overwegen?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Svale schreef:
    Blijkbaar is alles in Amerika veel beter. Misschien een verhuizing overwegen?


    comfort in c h a o s

    Geloof me, elk land heeft zijn nadelen. Amerika al helemaal. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ze hebben hier genoeg leuke winkels met leuke kleding, als je gewoon daar zou kijken in plaats van in andere winkels die we hier toch niet hebben zou je je niet zo hoeven te irriteren aan zoveel totaal onzinnige dingen. Je kan beter je energie ergens anders insteken en anders rot je toch gewoon lekker op naar Amerika? Kijken of je het daar nog zo leuk vind als je erachter komt hoeveel studeren kost, hoe geweldig slecht geregeld de zorg is en ga zo maar door. Je kan beter blij zijn met wat we hier in Nederland hebben en als je te gierig bent om verzendkosten te betalen, moet je gewoon niet zo zeuren.


    Your make-up is terrible

    Tja, daarom koop ik als ik in Amerika ben kleding :)
    Ik ben zelf al 3 keer naar amerika geweest, laatst nog voor een week


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Macabre schreef:
    Geloof me, elk land heeft zijn nadelen. Amerika al helemaal. :'D


    •*• Lululu •*•

    Kijk naar wat je hebt, niet naar wat je mist.
    En over het weer heb je inderdaad gelijk, ja. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Michonne schreef:
    Ze hebben hier genoeg leuke winkels met leuke kleding, als je gewoon daar zou kijken in plaats van in andere winkels die we hier toch niet hebben zou je je niet zo hoeven te irriteren aan zoveel totaal onzinnige dingen. Je kan beter je energie ergens anders insteken en anders rot je toch gewoon lekker op naar Amerika? Kijken of je het daar nog zo leuk vind als je erachter komt hoeveel studeren kost, hoe geweldig slecht geregeld de zorg is en ga zo maar door. Je kan beter blij zijn met wat we hier in Nederland hebben en als je te gierig bent om verzendkosten te betalen, moet je gewoon niet zo zeuren.


    No offence, maar als de verzendkosten tot wel €40 kosten zou ik zelf ook gierig zijn.

    Ot: Ik vind dat je gelijk hebt. Vooral over het weer. De winkels wat minder, maar hier in België hebben ze bijvoorbeeld wel Forever 21. Maar de verzendkosten vanuit het buitenland zijn meestal wel duur.

    mizrauhl schreef:
    (...)

    No offence, maar als de verzendkosten tot wel €40 kosten zou ik zelf ook gierig zijn.

    Ot: Ik vind dat je gelijk hebt. Vooral over het weer. De winkels wat minder, maar hier in België hebben ze bijvoorbeeld wel Forever 21. Maar de verzendkosten vanuit het buitenland zijn meestal wel duur.


    Dan was de bikini blijkbaar toch niet bijzonder genoeg.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Forever21 komt trouwens ook in Nederland.
    Herfst 2013 in Amsterdam. Begin maar alvast met aftellen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Svale schreef:
    Blijkbaar is alles in Amerika veel beter. Misschien een verhuizing overwegen?


    26 - 02 - '16

    In elk land zal je zo voors en tegens hebben. Maar ik ben het er wel mee eens, Nederland is best duur/over done.


    Bad decisions make good stories.

    Svale schreef:
    Blijkbaar is alles in Amerika veel beter. Misschien een verhuizing overwegen?


    Do what people say you can't.

    Trolol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.