• Doen jullie huisdieren ook van die rare dingen?
    Mijn kat Pom vond het namelijk nodig om op de voorgevel van het huis te gaan zitten. Ik zag hem toen ik terug kwam van hond uitlaten.



    Het is nu vast niet goed te zien hoe Pom eruit ziet, doordat hij zo klein lijkt op de foto, maar dit is Pom:


    26 - 02 - '16

    ^Lol, look a likes!

    Pom is echt schattig. :3

    Dit is Sjantie, zij wil ook graag meerollen.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    ^Lol, look a likes!

    Pom is echt schattig. :3

    Dit is Sjantie, zij wil ook graag meerollen.



    Meh, duidelijk verschil met de andere twee. Die van jou is kleiner en ligt anders! Kijk maar:
    Mavis schreef:



    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn konijn is een kei in de dekens kapot bijten.


    Searching heavens for another earth

    Huisdierloos. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn kat heeft de gewoonte mijn telefoon uit mijn handen te duwen voor aandacht, dan geef je hem aandacht en dan wordt hij boos omdat hij wilt slapen(cat)


    Dat is James, hij is lui, arogant, egoïstisch en kwaadaardig, maar hij is tegen mij aardig:Y)

    Mijn hond is gewoon super raar en kan 1000x de bank op en af springen omdat hij niet weet waar hij wil liggen. Als hij een bal heeft en je pakt hem af, dan gaat hij de andere kant op kijken zodat je denkt: O hij kijkt niet, maar hij kijkt via zijn ooghoeken. Haha, zo probeert hij de bal af te pakken.(cool)


    Dit is Tejo(niet Theo). Hij is eigenwijs en ondeugend, hij houdt van eten en is soms hyperactief.

    Ik heb ook nog vissen in de vijver... Als de reiger ze tenminste niet heeft opgegeten.... XD

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Ssst. (cat) Okee okee, ik zie het verschil. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Wij hebben twee katten en het mannetje (Loki) is af en toe echt raar xD zo ligt hij nog wel eens op zijn rug te pitten, wat er echt maf uitziet. En dan zijn voorpootjes dan ook. Zal morgen kijkwn of ik een foto kan vinden.
    En Loki ging vandaag ook op mn wiskynde huiswerk liggen...


    Stenenlikker

    Hahahaha. Mijn hond maakt een handstand als hij plast. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Mijn kat eet niet normaal uit zijn bakje, maar hij haalt het er eerst met zijn poot uit x´D Hij doet ook altijd zijn bek open als je hem aait en als hij jeuk heeft schuurt hij met zijn kont over de straat (A)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn pup geeft graag high fives en heeft ook een best grappige manier van slapen (´:



    Zo slaapt hij altijd, ik maak er inmiddels ook geen foto´s meer van >.<


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Awh, Pom is echt cute! Mijn kat Farah joins trouwens ook de gekke-huisdieren-club.


    Tijd voor koffie.

    Tweetal vissen die ik heb plakken zichzelf altijd tegen de wand van het aquarium aan. En dan eten ze de viezigheid op.


    Reading a good book is like taking a journey.


    mijn kat ging altijd in het konijnenhok liggen..
    en de andere kat in de stront bak van de konijnen..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Daikazoku schreef:
    Aahw, Pom ziet er echt heel schattig uit. ;w;

    Ollie houdt van yoghurt likken.


    Ik geef hem geen ongelijk, Optimel perzikvanille kwark is onweerstaanbaar. _O_


    ars moriendi


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales