• hooii
    ik ben Romea en ik ben 15 jaar en ik heb een vraagje
    weet iemand een dieet waar ik niet minder hoef te eten want dat kan niet door me sport
    iemand ideeen
    ik eet alleen maar gezond als ik honger heb eet ik fruit of een droge cracker dus dat is geen optie om nog gezonder te eten
    ik sport meer dan 5 x per week

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:46 ]

    ik wil dit doen omdat ik gewoon schaamte loos in me bikini kan lopen ik schaam me er echt voor :X

    S'ochtend wel goed eten, dan heb je later op de dag minder honger


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    boybiebjamie schreef:
    ik wil dit doen omdat ik gewoon schaamte loos in me bikini kan lopen ik schaam me er echt voor :X


    Wat vind je niet mooi aanjezelf dan?
    En welke sport doe je?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Licet schreef:
    Het principe van afvallen is heel simpel; meer calorieën/energie verbranden dan dat je inneemt. Volgensmij weet je zelf wel of dat kan met het eetpatroon die je nu hebt.


    •*• Lululu •*•

    Hoe leef jij op droge crackers met vijf keer per week sport? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Als je gezond eet en 5 keer per week sport EN als tussendoortje alleen maar fruit of droge crackers eet, zou je gewoon moeten afvallen. Als je dat niet doet, doe jij gewoon ergens iets heel verkeerd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoelang en hoeveel weeg jij

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 8:08 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Hoelang en hoeveel weeg jij

    Dat soort dingen mag je niet vragen, want dat soort dingen mogen niet gezegd worden op Quizlet. Dit staat in de Huisregels dus hou je eraan.

    - Het is niet toegestaan elkaar aan te sporen tot anorexia, zelfverminking en andere extreme zaken. Hieronder valt dat het gewicht van personen niet vermeld mag worden.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 8:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgensmij leef jij prima gezond, ga vooral niet nog minder eten of meer sporten.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eet 5 keer per dag: 3 maaltijden en daartussen 2 tussendoortjes. Zorg dat je voldoende eet. Het is juist slecht om te weinig te eten en het is nergens voor nodig. Zorg ervoor dat je genoeg groenten binnenkrijgt, fruit is geen probleem als ik het zo lees. En drink voldoende water.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 12:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Eet 5 keer per dag: 3 maaltijden en daartussen 2 tussendoortjes. Zorg dat je voldoende eet. Het is juist slecht om te weinig te eten en het is nergens voor nodig. Zorg ervoor dat je genoeg groenten binnenkrijgt, fruit is geen probleem als ik het zo lees. En drink voldoende water.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Sorry ik besefte het pas later, veel later dat het niet mag


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)

    Wat vind je niet mooi aanjezelf dan?
    En welke sport doe je?


    softbal 3x per week
    paardrijden 2 x
    golf 1x
    en wil nog fitnessen

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:21 ]

    Je sport al behoorlijk veel. en je eet heel gezond.
    als je hierdoor niet afvalt. kan het zijn dat het met je genen te maken hebben, ik wil je niet deprimeren ofzo. maar je kan daardoor van alles proberen, maar je valt dan niet af.

    en je hoeft je niet te schamen voor je lichaam, niemand is perfect. wees gewoon blij met wie je bent en hoe je bent.
    bedenk wat de positieve dingen van je zijn, misschien ben je wel heel goed in je sporten of ben je een hele goede vriendin!!


    Many things don't need to be understood ... just accepted - Zayn Malik