• Nou er is veel gebeurd in de afgelopen week dus ik zal jullie even updaten ; het is uit tussen Kevin en mij. Na een half jaar durende relatie was hij bang dat hij niet genoeg meer voelde voor me om bij mij te blijven. Dus het is vrijdag uitgegaan.
    Nou heeft Kevin een beste vriend, we noemen hem P. En P heeft een jonger broertje ( S). Dat is ook een goede vriend van Kevin. Al heel lang stuurt S me flirterige What's appjes en zei hij dat we echt een keer samen moesten afspreken als het uit zou zijn tussen Kev en mij. Eerst ging ik nooit in op zijn flirterige Whats'appjes maar nadat het uitging was hij degene die zo lief voor mij was. We whats'appte heel veel, en niet echt normale Whats'appjes. We besloten af te spreken, als sekspartners en niemand die het zou weten. Vandaag was ik vrij door de proefwerkweek en morgen heb ik Wiskunde. S en ik zouden morgen gaan afspreken maar hij zei dat hij mij bijles zou geven. Zo gezegt zo gedaan, ik ging vanochtend naar hem toe. Hij was zoals we beide wilde alleen thuis. Eerst hielp hij me met Wiskunde. Wel merkte ik dat hij mij de hele tijd aanraakte en ik voelde me er goed bij. Na Wiskunde besloten we om samen naar zijn moeders appartement te gaan omdat ze daar echt helemaal alleen waren. We gingen naar zijn kamer en doordat ik het wist lagen we te zoenen. Het was heel anders dan bij Kev, veel erotischer en veel spannender. We lagen elkaar uit te kleden en door te zoenen. Het was echt heel nice! Uiteindelijk hebbe we een hele leuke middag gehad. (Laten we het daarop houden) . Ik ging naar huis met mijn hoofd al bij hoe morgen zou zijn tot ik een berichtje kreeg van S. 'Zonder gevoel kan ik er niet van genieten, sorry. '. Ik voelde me echt kut maar vond het wel logisch. Maar het meest erge is nog dat ik niet kan stoppen met denken aan vanmiddag! En het is pas 4 dagen uit tussen Kev en mij en nu ga ik al met een vriend van hem.

    Dat was mijn lange verhaal, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil niet aan hem denken want hij zei al dat hij mij gewoon een leuk en mooi meisje vindt maar hij is niet verliefd. En mijn vraag: is het terrecht dat ik me echt als een slet voel?

    EDIT: we zijn geen sekspartners meer omdat hij niet kon genieten als het gevoel er niet was.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:25 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Junns schreef:
    Ach, het leven van een puber.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Toch twijfel ik nog of ik het aan Kev moet vertellen want opzich wil ik het wel maar S werd al pissed omdat ik net een soort geljk verhaal aan zijn broer schreef...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xFEYENOORD schreef:
    Toch twijfel ik nog of ik het aan Kev moet vertellen want opzich wil ik het wel maar S werd al pissed omdat ik net een soort geljk verhaal aan zijn broer schreef...

    Waarom? Je bent die hele Kevin toch geen verantwoording meer schuldig? Jullie hebben niks meer.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waarom? Je bent die hele Kevin toch geen verantwoording meer schuldig? Jullie hebben niks meer.


    Nee maar toch ik spreek hem nog wel gewoon en ik had een gesprek met P en die begon ineens over altijd eerlijk zijn. Toen voelde ik me vrij schuldig.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Eh, wat? Ik snap niet dat je zo makkelijk met de béste vriend van je ex seks hebt. Sowieso snap ik niet dat je zo gemakkelijk seks met iemand anders kunt hebben.



    Blackfire schreef:
    Je bent vijftien. 'Sekspartner', serieus? Om je vraag te beantwoorden: ja, ik vind het terecht dat je je een slet voelt. Tenminste, dat zou ik wel doen als ik jou was. Of je werkelijk een slet bent, weet ik niet, maar ga zo door en je zou er best nog wel eens een kunnen worden.
    Ik probeer je niet af te kraken oid, en ik snap best dat je nieuwsgierig was naar zo'n 'sekspartner', maar ik vind het zelf wel te ver gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dumbledore schreef:
    Ik vind het eigenlijk best wel lullig tegenover Kevin, om eerlijk te zijn. Je moet het zelf weten en als jij je goed voelt bij S is dat ook prima, maar ik vind het eigenlijk niet kunnen tegenover Kevin.


    Bad decisions make good stories.

    xDesire schreef:
    (...)


    Het is het broertje van de beste vriend van me ex. Niet de beste vriend zelf. Al zijn S en Kev ook wel hele goede vrienden.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Barnabas schreef:
    Eh, wat? Ik snap niet dat je zo makkelijk met de béste vriend van je ex seks hebt. Sowieso snap ik niet dat je zo gemakkelijk seks met iemand anders kunt hebben.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 9:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Eh, wat? Ik snap niet dat je zo makkelijk met de béste vriend van je ex seks hebt. Sowieso snap ik niet dat je zo gemakkelijk seks met iemand anders kunt hebben.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Barnabas schreef:
    Eh, wat? Ik snap niet dat je zo makkelijk met de béste vriend van je ex seks hebt. Sowieso snap ik niet dat je zo gemakkelijk seks met iemand anders kunt hebben.


    Plus, holy fuck. Je bent vijftien? Sekspartner? Ik hoop dat ik niet de enige ben als ik zeg dat ik dat raar vind.


    Tijd voor koffie.

    Ja, het is terecht dat jeje een slet voelt.


    -

    Serieus


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zie niet in wat je ex nog met je sexleven te maken heeft, het is alleen maar problemen op je af roepen door het hem te zeggen. Je verpest daardoor zelfs de vriendschap tussen S en Kevin. Daarbij word S ook niet echt vrolijker van.
    Ik zie niet echt in waarom het nooit iets zou kunnen worden tussen jou en S, naar mijn idee betekend dat berichtje duidelijk dat hij een relatie wilt en aangezien jij constant aan hem denkt is er toch wel een grote kans dat jou gevoelens voor hem groter worden. Ik zou deze kans niet zomaar laten schieten aangezien je er al best een zooitje van hebt gemaakt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, het is terecht dat je je een slet voelt.
    Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je bent 15 jaar -net zo oud als ik- en je had een sekspartner? Ja,het is terecht om je een slet te voelen :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor