• Nou er is veel gebeurd in de afgelopen week dus ik zal jullie even updaten ; het is uit tussen Kevin en mij. Na een half jaar durende relatie was hij bang dat hij niet genoeg meer voelde voor me om bij mij te blijven. Dus het is vrijdag uitgegaan.
    Nou heeft Kevin een beste vriend, we noemen hem P. En P heeft een jonger broertje ( S). Dat is ook een goede vriend van Kevin. Al heel lang stuurt S me flirterige What's appjes en zei hij dat we echt een keer samen moesten afspreken als het uit zou zijn tussen Kev en mij. Eerst ging ik nooit in op zijn flirterige Whats'appjes maar nadat het uitging was hij degene die zo lief voor mij was. We whats'appte heel veel, en niet echt normale Whats'appjes. We besloten af te spreken, als sekspartners en niemand die het zou weten. Vandaag was ik vrij door de proefwerkweek en morgen heb ik Wiskunde. S en ik zouden morgen gaan afspreken maar hij zei dat hij mij bijles zou geven. Zo gezegt zo gedaan, ik ging vanochtend naar hem toe. Hij was zoals we beide wilde alleen thuis. Eerst hielp hij me met Wiskunde. Wel merkte ik dat hij mij de hele tijd aanraakte en ik voelde me er goed bij. Na Wiskunde besloten we om samen naar zijn moeders appartement te gaan omdat ze daar echt helemaal alleen waren. We gingen naar zijn kamer en doordat ik het wist lagen we te zoenen. Het was heel anders dan bij Kev, veel erotischer en veel spannender. We lagen elkaar uit te kleden en door te zoenen. Het was echt heel nice! Uiteindelijk hebbe we een hele leuke middag gehad. (Laten we het daarop houden) . Ik ging naar huis met mijn hoofd al bij hoe morgen zou zijn tot ik een berichtje kreeg van S. 'Zonder gevoel kan ik er niet van genieten, sorry. '. Ik voelde me echt kut maar vond het wel logisch. Maar het meest erge is nog dat ik niet kan stoppen met denken aan vanmiddag! En het is pas 4 dagen uit tussen Kev en mij en nu ga ik al met een vriend van hem.

    Dat was mijn lange verhaal, maar ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil niet aan hem denken want hij zei al dat hij mij gewoon een leuk en mooi meisje vindt maar hij is niet verliefd. En mijn vraag: is het terrecht dat ik me echt als een slet voel?

    EDIT: we zijn geen sekspartners meer omdat hij niet kon genieten als het gevoel er niet was.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:25 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    dit is misschien niet helemaal on topic

    maar je hebt elk recht om seks te hebben met wie jij wilt, of je nu 15 bent of niet.
    jezus mensen, ooit van slut shaming gehoord? waarschijnlijk niet, want dan zouden jullie niet zo reageren....


    ask her if she wants to stay a while

    wanderlust schreef:
    dit is misschien niet helemaal on topic

    maar je hebt elk recht om seks te hebben met wie jij wilt, of je nu 15 bent of niet.
    jezus mensen, ooit van slut shaming gehoord? waarschijnlijk niet, want dan zouden jullie niet zo reageren....

    And that's where STD's come from!
    Ehm lol, natuurlijk heb je daar 'recht' op. Wil niet zeggen dat dat meteen maar maatschappelijk geaccepteerd is.


    ars moriendi

    -- Laten we het erop houden dat ik het apart vind. Zowel the casual seks als dat je het op Quizlet zet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 23:08 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    wanderlust schreef:
    dit is misschien niet helemaal on topic

    maar je hebt elk recht om seks te hebben met wie jij wilt, of je nu 15 bent of niet.
    jezus mensen, ooit van slut shaming gehoord? waarschijnlijk niet, want dan zouden jullie niet zo reageren....



    Maar daarom moet je niet raar gaan opkijken als mensen hun mening geven, want dan moet je het niet online zetten, lijkt me. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Maar daarom moet je niet raar gaan opkijken als mensen hun mening geven, want dan moet je het niet online zetten, lijkt me. :')

    Ik vind verkrachters prima mensen


    Dan is een mening plotseling niet meer zo goed he? Het feit dat je een mening hebt betekent nog niet dat je je mond open moet trekken om die luidkeels te verkondigen. Meningen kunnen (en zijn) net zo vaak goed als fout.

    Obviously is die eerste zin onzin, maar jullie snappen nu wel wat ik bedoel

    Wat betreft het topic heb ik mijn mening al gegeven, maar laten we allemaal iets minder vijandig zijn, goed?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 22:59 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ja ik vind het heel raar dat jij met een andere jongen seks hebt nadat het 2 dagen uit is. Dat het sowieso in je hoofd op komt. Ook nog eens met een vriend van je ex-vriend. Ik snap echt helemaal niet waar jij mee bezig bent op je 15 jarige leeftijd. Ja, ik vind dit echt een slette actie. Nou, jij bent wel héél snel over je vriend heen zeg. Anders zou je dit nou niet met heel Quizlet delen. Het lijkt net of je er super trots op bent. Nou, bij mij komt het in ieder geval helemaal niet goed over. Die S. die heeft jou wel heel makkelijk zo ver gekregen om seks te hebben.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 23:16 ]


    I still think of the guitar bible.

    Kom op mensen, iedereen maakt wel eens een fout in een opwelling, dat kan iedereen overkomen. Wellicht had ze gewoon behoefte aan geborgenheid nadat haar vriend het uitmaakte, iedereen kan zich weleens laten meeslepen door gevoelens; dat moet je niet onderschatten.

    Niet dat ik het goed wil praten, maar gevoelens kunnen nu eenmaal af en toe het rationele verstand overstijgen.

    Eh lol, seks is niet voor iedereen hetzelfde. Ik ben zelf ook best makkelijk daarin, dat geef ik eerlijk toe, dus op zich snap ik ook wel dat je er aan toegegeven hebt. Het leek er namelijk op alsof hij serieus interesse in je had dus ja... En als je dan snel bent met seks, waarom niet? Dat ze vijftien is maakt echt geen donder uit, iedereen is nou eenmaal anders. Wel rot dat hij je zo heeft afgewezen ;\ Overigens, ik vind niet dat die Kevin er wat mee te maken heeft ofzo, je bent hem geen verklaring schuldig in ieder geval. Gewoon lekker voor jezelf houden, dat zou ik ook doen.


    Life is hard and then we die

    My God.
    I've got no words for this shit.. Except: You are in some real trouble girl, banging with a friend of your ex.
    En ook al zo snel nadat het uit is, makes me wondering if your relationship was true.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PUKKELxDING schreef:
    Eh lol, seks is niet voor iedereen hetzelfde. Ik ben zelf ook best makkelijk daarin, dat geef ik eerlijk toe, dus op zich snap ik ook wel dat je er aan toegegeven hebt. Het leek er namelijk op alsof hij serieus interesse in je had dus ja... En als je dan snel bent met seks, waarom niet? Dat ze vijftien is maakt echt geen donder uit, iedereen is nou eenmaal anders. Wel rot dat hij je zo heeft afgewezen ;\ Overigens, ik vind niet dat die Kevin er wat mee te maken heeft ofzo, je bent hem geen verklaring schuldig in ieder geval. Gewoon lekker voor jezelf houden, dat zou ik ook doen.


    Ja, dit eigenlijk ook wel. Het is haar lichaam, soms heb ik het gevoel dat mensen een beetje overdreven kunnen doen wat betreft seks en het omgaan daarmee, als je nu eenmaal wat makkelijker in bent. Voor de een is dat zo, voor de ander niet.

    Injection schreef:
    (...)

    Ja, dit eigenlijk ook wel. Het is haar lichaam, soms heb ik het gevoel dat mensen een beetje overdreven kunnen doen wat betreft seks en het omgaan daarmee, als je nu eenmaal wat makkelijker in bent. Voor de een is dat zo, voor de ander niet.

    Het gaat me vooral om dat ze twee dagen ervoor nog een vriend had. Een 'relatie' die een half jaar duurde.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Het gaat me vooral om dat ze twee dagen ervoor nog een vriend had. Een 'relatie' die een half jaar duurde.


    Ja, maar misschien is dat juist het punt. Dat ze juist door een overvloed aan emotie naar die andere jongen toeging, terwijl ze toch ook nog wel van Kevin hield, maar gewoon emotionele geborgenheid zocht/nodig had bij iemand anders en S. zich daar net op dat moment voor openstelde. Het hoeft niet te betekenen dat Kevin niets voor haar betekende.

    PUKKELxDING schreef:
    Eh lol, seks is niet voor iedereen hetzelfde. Ik ben zelf ook best makkelijk daarin, dat geef ik eerlijk toe, dus op zich snap ik ook wel dat je er aan toegegeven hebt. Het leek er namelijk op alsof hij serieus interesse in je had dus ja... En als je dan snel bent met seks, waarom niet? Dat ze vijftien is maakt echt geen donder uit, iedereen is nou eenmaal anders. Wel rot dat hij je zo heeft afgewezen ;\ Overigens, ik vind niet dat die Kevin er wat mee te maken heeft ofzo, je bent hem geen verklaring schuldig in ieder geval. Gewoon lekker voor jezelf houden, dat zou ik ook doen.

    Ik wil niet makkelijk zijn qua seks, daarvoor heb ik teveel respect voor mijn lichaam.


    ars moriendi

    Alayna schreef:
    (...)
    Het gaat me vooral om dat ze twee dagen ervoor nog een vriend had. Een 'relatie' die een half jaar duurde.
    Een mens doet soms stomme dingen in zijn of haar leven, dingen waar je niet bij nadenkt. Joh, daar kan ik ook zo over meepraten, wat ik niet allemaal fout heb gedaan. Ach, je moet er ook niet te lang stil bij staan. Gebeurd is gebeurd, je leert ervan of je doet het gewoon nog een keer, het maakt niet uit: het is je eigen leven. En ach, weetje, ik snap ook wel dat sommige mensen dat vreemd vinden en haar dan als een slet zien. Kan me echt wel een voorstelling erbij maken als je zelf nooit dit soort dingen meemaakt. Maarja, als je het zelf hebt meegemaakt kijk je toch anders naar dit soort dingen. Dus ach, he. Levenslesje voor mezelf :P


    Life is hard and then we die

    Injection schreef:
    (...)

    Ja, maar misschien is dat juist het punt. Dat ze juist door een overvloed aan emotie naar die andere jongen toeging, terwijl ze toch ook nog wel van Kevin hield, maar gewoon emotionele geborgenheid zocht/nodig had bij iemand anders en S. zich daar net op dat moment voor openstelde. Het hoeft niet te betekenen dat Kevin niets voor haar betekende.

    Ik ga nu ff iets quoten, ja?
    'Al heel lang stuurt S me flirterige What's appjes en zei hij dat we echt een keer samen moesten afspreken als het uit zou zijn tussen Kev en mij.'

    That shit disturbed me. Zo lijkt het namelijk wel heel erg erop dat ze die gozer gewoon gebruikt heeft. That she took advantage of him, because she knew he would feel that way.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 23:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.