• [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:05 ]


    help

    Why is Evan so awesome? *sigh*

    De laatste keer dat ik zo obsessed was met een celeb die ik dan ook echt voor élke rpg gebruikte, was Harry Styles. o.o

    Now look at me.

    En daarvoor was het Alex Pettyfer.


    help

    Colfer schreef:
    Luister gewoon wat Disney en Nick Pitera ;3

    Maah... Niet zo'n zin in muziek. Eigenlijk niet zo'n zin in wat dan ook. En dat al twee maanden lang. Jippie -.-


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Maah... Niet zo'n zin in muziek. Eigenlijk niet zo'n zin in wat dan ook. En dat al twee maanden lang. Jippie -.-


    Dat heb ik ook soms :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook soms :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    O.O

    GEEN ZIN IN MUZIEK?

    GEEN ZIN IN FREAKING MUZIEK? IK GA DOOD ALS IK TWEE SECONDEN GEEN MUZIEK HEB. IMAGINE ME AT SCHOOL, IK ZIT ECHT CONSTANT LIEDJES TE MIMEN. O.O

    OMG.

    OMG I AM TERRIBLY SHOCKED.


    help

    Als ik me verveel ga ik liedjesteksten opschrijven gewoon :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Raziel schreef:
    (...)

    Dat is ironie, geen sarcasme.

    Ironie heeft trouwens een teken.

    It looks a little somethin' like this:



    Dat was wel sarcasme. Ironie is iets heel anders.
    Sarcasme is dat je iets zegt, maar het tegenovergestelde bedoelt.
    Ironie daarentegen is dat je bijvoorbeeld een politieagent bent, maar een bon krijgt voor te hard rijden. Dus dat er iets gebeurd/jij iets doet, waarvan men niet zou verwachten dat dat gebeurd/jij doet, omdat je daar juist zo tegen bent.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Raziel schreef:
    (...)

    Dat is ironie, geen sarcasme.

    Ironie heeft trouwens een teken.

    It looks a little somethin' like this:


    Hoe is dat ironie? Het was als "ik zeg dit maar op zo'n toon dat je weet dat ik het niet meen", en ja ik weet dat er geen teken voor sarcasme is, maar het is niet zo makkelijk om spreek toon in geschreven tekst over te brengen. Ironie is zoiets als: "Het enige wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik niet naar dit concert ga is als iemand mij vast zou binden en van de brug zou gooien"(hier word dus bedoelt dat niks die persoon bij dat concert weg zou kunnen houden) en dat je de avond van dat concert wordt gekidnapt, vast gebonden en van een brug wordt gegooid.

    Ik had hier een keer iets heel leuks over gelezen op t internet, maar denk niet dat ik het terug kan vinden...


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Ik schrijf echt constant liedjesteksten op.

    En dan heb ik geen papier.

    Dusja, there isn't a day that goes by without my hand being coloured with words.


    help

    Raziel schreef:
    O.O

    GEEN ZIN IN MUZIEK?

    GEEN ZIN IN FREAKING MUZIEK? IK GA DOOD ALS IK TWEE SECONDEN GEEN MUZIEK HEB. IMAGINE ME AT SCHOOL, IK ZIT ECHT CONSTANT LIEDJES TE MIMEN. O.O

    OMG.

    OMG I AM TERRIBLY SHOCKED.

    Okay, ik moet toegeven, ik kan Ed Sheeran wel de hele dag luisteren. Maar nu eigenlijk ook even niet (komt ook omdat ik koppijn begin te krijgen ~jippie~ hea, Tess, je superawesome streepjes)
    Maar als je letterlijk sinds 1 januari 2013 maar 1 week beter bent geweest, begin je alles zat te worden.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    TessaRose schreef:
    (...)
    Hoe is dat ironie? Het was als "ik zeg dit maar op zo'n toon dat je weet dat ik het niet meen", en ja ik weet dat er geen teken voor sarcasme is, maar het is niet zo makkelijk om spreek toon in geschreven tekst over te brengen. Ironie is zoiets als: "Het enige wat ervoor zou kunnen zorgen dat ik niet naar dit concert ga is als iemand mij vast zou binden en van de brug zou gooien"(hier word dus bedoelt dat niks die persoon bij dat concert weg zou kunnen houden) en dat je de avond van dat concert wordt gekidnapt, vast gebonden en van een brug wordt gegooid.

    Ik had hier een keer iets heel leuks over gelezen op t internet, maar denk niet dat ik het terug kan vinden...


    Onder ironie en sarcasme worden veel dingen verstaan. :')

    Sorry, ik wilde niet beledigend overkomen. :/


    help

    OliverMurs schreef:
    (...)
    Vanaf nu zijn ~ sarcasme lijntjes. :P

    Ik mag jou wel (K)(Kim als ik het goed heb en zonder op je profiel te kijken...)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Okay, ik moet toegeven, ik kan Ed Sheeran wel de hele dag luisteren. Maar nu eigenlijk ook even niet (komt ook omdat ik koppijn begin te krijgen ~jippie~ hea, Tess, je superawesome streepjes)
    Maar als je letterlijk sinds 1 januari 2013 maar 1 week beter bent geweest, begin je alles zat te worden.


    Never shall i get bored of music. Nevereverevereverever.

    Zelfs niet als ik dood ben.

    Amen en nooit niet.

    N'ahw, wat kut voor je. :/


    help

    Ik ga zo slapen. (doeg)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sarcasme is spottend, kwetsend en beledigend bedoeld.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.