• Ik ben gewoon echt nog nóóit gevallen met de fiets, tot vanmorgen dus. De sturen van die van mij en de jongen die naast me fietste haakten in elkaar en ik was degene die op de grond viel. Ik kon even niet echt meer lopen dus toen had ik mijn moeder opgebeld, die heeft me opgehaald en naar de dokter gebracht. Op mijn ene knie zit een grote blauwe plek, in mijn andere knie 3 hechtingen en verband. Mijn hand en knie zijn allebei licht gekneusd. En dan is ook nog eens mijn lievelingsbroek kapot gescheurd tijdens het vallen ;w

    Zijn jullie ook wel eens zo hard gevallen?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Au, dat klinkt wel naar. Hopelijk ben je snel weer op de been. (Snap je hem, op de been? :W)
    Ik heb niet eens een fiets nodig om zo hard te vallen. (cat) Heeft voor best veel angst voor vallen gezorgd, aangezien ik niet meer op mijn lichaam kan vertrouwen (door zwakke knieën en enkels komt het best vaak voor dat ik uit het niets val), maar binnenkort ga ik daar gelukkig met een psycholoog mee werken. Is maar goed ook, want gym is op deze manier een regelrechte hel geworden. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ai, dat is pijnlijk. ;c
    Ik ben zelf ook nogal onhandig op m'n fiets. Ik ben weleens, toen ik jonger was, van de dijk af gefietst en toen had ik allebei mijn polsen gebroken. (no_chears)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)