• Hoi, ik heb maar een weinig abo´s genomen op stories sinds dit account, en daar wil ik graag wat verandering in brengen.

    Dingen die ik zoek:
    - One Direction fanfictions, maar dan alleen maar slash (bromance).
    - Harry Potter fanfictions.
    - Supernatural fanfictions.
    - Originele OP's.

    Dingen die ik niet lees:
    - Justin Bieber, voetbal, hetero One Direction-fanfictions, Twilight, Tokio Hotel, etc. Eigenlijk bijna alles dat ik hierboven niet heb genoemd.
    - 16+ BDSM-achtige verhalen.
    - One Direction-fanfictions waarin de dingen "wortels", "ik ben Niall en ik deel mijn eten absoluut niet", "lepels", "spiegels", "schildpadden" en "nando's" te veel in voorkomt.
    - En hier nog een twee One Direction-verhaallijnen die ik per direcht wegklik:

    Een van de jongens is de pestkop, de andere wordt door diegene verpest, en ze worden verliefd. No - just no.
    One Direction bestaat, maar één van de jongens zit er niet in en die mag mee op tour (deze verhaallijn irriteert me dus echt heel erg, like zonder een van de jongens zou die hele boyband niet eens bestaan ugh).

    Voor de rest heb ik geen eisen, dus kom maar op met die stories!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:15 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.



    In every year there are four seasons:
          ||Winter, icy and lovely winter.
          ||Spring, which brings happiness on our faces.
          ||Summer, the shiny good one of all four.
          ||Autumn, bleak and bitter but also liked.

    But the seasons are not what they used to be.
    People destory the world and the seasons change.
    Will there ever be a normal year again?
    Or will they disappear forever?


    Jane Dakota is een teruggetrokken stil meisje die zichtzelf graag opsluit in haar eigen fantasiewereld. Op haar 15e verjaardag merkt Jane dat er iets verandert om haar heen, de mensen en ook haar familie gaan zich anders gedragen tegenover haar en ze wordt aan haar lot over gelaten. Ze vertrekt naar het bos en vindt haar weg naar een wereld waarin ze ziet dat de mensheid de natuur zodanig aan het vernietigen is dat het niet lang meer zal duren voor dat er van gehele planeet niks meer over blijft. Kan Jane hier iets aan doen of offert ze zichzelf op voor iets wat allang verloren lijkt?


    -Voor SOTY
    -Subgenre: Contemporaine fantasy/Urban
    Younique


    _____________________________________














    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    I•II•III


    ______________________________



    Welcome to a world... which is not usual.
    Where people live another life.
    Where we see the same things.
    But where we feel it's different.
    In this dimension, we don't know ourselves.
    Do we actually know we are here...?
    Or do we just breathe?

    Enter here, you have no choice.

    Welcome to the time,
          This is the beginning of the Fourth dimension.












    X Onbekende Personen X Fantasy X Thriller X


    De Dimensie trologie:

    DE VIERDE DIMENSIE X DE VIJFDE DIMENSIE X DE ZESDE DIMENSIE


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb een bromance op mijn profiel staan. Geen zorgen, het is geen carrot verhaal :Y)


    Pretty is just a pretty word.




    'Chaos isn't just a word anymore, it's reality now.'



    'A white feather symbolizes the play of a coward and weakness.'








    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Science Fiction • Onbekende Personen • Drama • Romantiek • Actie • Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    Younique schreef:
    (...)

    ______________________________



    Welcome to a world... which is not usual.
    Where people live another life.
    Where we see the same things.
    But where we feel it's different.
    In this dimension, we don't know ourselves.
    Do we actually know we are here...?
    Or do we just breathe?

    Enter here, you have no choice.

    Welcome to the time,
          This is the beginning of the Fourth dimension.












    X Onbekende Personen X Fantasy X Thriller X


    De Dimensie trologie:

    DE VIERDE DIMENSIE X DE VIJFDE DIMENSIE X DE ZESDE DIMENSIE


    De Vierde Dimensie klinkt tof, ik heb een abo genomen!

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 18:04 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik heb een bromance op mijn profiel staan. Geen zorgen, het is geen carrot verhaal :Y)

    Waar staat 'ie dan? Ik zie hem niet haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik heb twee OP stories. Ik weet niet of je fantasy leuk vindt?

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kijk maar of er wat voor je tussen zit! :)


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.



    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Harry Potter fanfictie
    x Komt niet overeen met de feiten




    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

    - HP fanfictie
    - Nederlands geschreven



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een Stylinson, maar die is een tijd geleden al afgeschreven. Maar als je je verveeld, kan je hem altijd gaan lezen, haha. Het is anders geschreven dan ik normaal schrijf, en al mijn lezers vonden het ook een ander verhaal dan de anderen.

    Crystal meth
    Stukje chapter 0.

    Ik kijk toe hoe hij vol moeite zijn naakte verminkte lichaam omhoog krijgt. Zijn lege ogen staren koud in mijn ogen. Even geeft het me kippenvel, ik zie niks, geen enkele emotie. Zelfs geen woede, of expres gemaakte leegte. Het is gewoon leeg, alsof hij geen ziel meer heeft. "Okay, i'm coming back in a couple minutes with two other people, so you better be dressed by then." Mijn stem heeft iets dreigends, ik wil bij hem doordringen, ook al heeft het geen zin.
    De echte Harry is er niet meer. Ik draai me om op mijn hakken, en loop met grote passen naar de deur van de badkamer. "You're lying, Louis." Zijn schorre hese stem galmt na, en ik verstijf. Mijn hand blijft liggen op het vochtige metaal van de deurklink. Langzaam draai ik me om, en kijk vol walging naar het lege gezicht waar een even lege grijns op staat geprent. "You tell me that I am the one who's lying, Styles?" Langzaam gaat zijn hoofd op en neer. "Yes that's what i'm telling you." Mijn wenkbrauw schiet sarcastisch de lucht in. "About what, Styles? Because you're the one who's telling most of his times lies." Hij glimlacht nog steeds die enge lege grijns.
    "You do love me Louis, whether you like it or not."


    Alleen de eerste drie hoofdstukken zijn Engels gesproken, daarna is het gewoon weer Nederlands, omdat ik dat makkelijker vond.


    Alleen maar tranen van geluk

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    Harry Potter en de achtervolging...


    klikje

    Dit verhaal gaat over Harry's loopbaan als schouwer.
    Er worden vier gruwelijke moorden gepleegd, maar dan verdwijnt de moordenaar. Zal het Harry lukken om met zijn team de dader te vinden?

    auteur: Dooddoenervo
    illustratie:Alecia
    met dank aan:JK Rowling

    Er staat al 1 hoofdstuk online op 1 juli begin ik echt met schrijven.;)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb op een aantal verhalen een abo genomen! Er zitten echt schrijftalenten hier, het komt niet zo vaak voor dat OP's me heel erg aanspreken.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:14 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Give me more than this -Ziam.
    Bromance, Ziam
    170 hoofdstukken, afgelopen.
    Er wordt aan de vervolg story gewerkt en deze zal dan ook binnenkort online komen. ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.




    Together
    Ruling
    Our
    Lazy
    Life.


    -One Direction bestaat niet
    -A Prom&WBW production
    -Neem een abo, we melden niet
    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Warning: Neem deze story niet te serieus



    Dit verhaal gaat over de belevenissen van Louis, Harry, Luke en de andere boys op een boarding school. We volgen ze tijdens hun pranks, saaie lessen, confrontaties met vervelende stereotype personen -ik noem geen namen *kuchkuchFrankiekuchkuch*- en tijdens ontluikende liefdes.
    Het is een komedie, en het bevat dus inderdaad stereotypes, maar de jongens zijn niet bepaald hun stereotype zelf.
    Neem een kijkje?


    Stand up for what you believe in, even if that means standing alone- Andy Biersack

    Tragically schreef:
    Give me more than this -Ziam.
    Bromance, Ziam
    170 hoofdstukken, afgelopen.
    Er wordt aan de vervolg story gewerkt en deze zal dan ook binnenkort online komen. ^^


    Die heb ik al gelezen! Dat was echt mijn favoriete story toen er nog aan geschreven werd. Tof om te horen dat er aan een vervolg wordt gewerkt (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 21:35 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    (...)

    Die heb ik al gelezen! Dat was echt mijn favoriete story toen er nog aan geschreven werd. Tof om te horen dat er aan een vervolg wordt gewerkt (:

    Awh. het is leuk om te horen dat je hem zo leuk vond. Ja er wordt hard aan gewerkt om hem rond het begin van juli online te kunnen zetten ^^ Ik kan amper wachten tot het zo ver is ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.