• Een RPG losjes gebaseerd op Dead Island. Yes, I need more zombies.
    Een eiland vol met zombies, maar ik weet nog niet wat het leukste is.

    Idee 1: Mensen op een eiland, in een vakantieresort waar een vreemd virus uitbreekt die mensen in zombies veranderd. De overheid sluit het eiland af om verdere besmettingen te voorkomen en de overlevenden moeten het zelf maar uitzoeken.

    Idee 2: Een vliegtuigcrash op een eiland en dan komen ze erachter dat het eiland vol levende doden zit.

    Willen jullie eraan meedoen en welk idee is het leukst?


    Your make-up is terrible

    Het klinkt leuk voor mensen die het interesseert, maar zombies zijn nooit interessant geweest voor mij.
    Idee twee klinkt wel het beste in mijn oren. Dan kun je het eiland ook nog verkennen en zo. Daarbij klinkt het aanlokkelijker en origineler.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 13:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mij lijkt idee één leuker, daar zou ik nog wel aan mee willen doen. Het idee van een virus staat mij meer aan dan een cliché vliegtuigcrash. Sowieso is dan de onzekerheid die mensen hebben leuk. Wie weet zijn ze al besmet...(cat)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:03 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Mij lijkt idee één leuker, daar zou ik nog wel aan mee willen doen. Het idee van een virus staat mij meer aan dan een cliché vliegtuigcrash. Sowieso is dan de onzekerheid die mensen hebben leuk. Wie weet zijn ze al besmet...(cat)

    Dit c:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 14:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Idee 1. Vliegtuig neerstortingen komen ook al in cliché rpg's voor. Dus definitively idee 1. Wel een leuk idee trouwens! c:


    26 - 02 - '16

    Idee 1, vliegtuigcrashes vind ik niet zo boeiend om eerlijk te zijn. :p


    Take me to wonderland

    1.


    Giovanni

    Ik vind idee twee het leukste.


    I still think of the guitar bible.

    Als ik zou moeten kiezen, 1.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dan wordt het dus 1, denk ik. 8D Zijn er ook mensen die er echt aan mee willen doen?


    Your make-up is terrible

    Anguish schreef:
    Mij lijkt idee één leuker, daar zou ik nog wel aan mee willen doen. Het idee van een virus staat mij meer aan dan een cliché vliegtuigcrash. Sowieso is dan de onzekerheid die mensen hebben leuk. Wie weet zijn ze al besmet...(cat)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michonne schreef:
    Dan wordt het dus 1, denk ik. 8D Zijn er ook mensen die er echt aan mee willen doen?


    Ik wil wel - als het geen sneltrein is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michonne schreef:
    Dan wordt het dus 1, denk ik. 8D Zijn er ook mensen die er echt aan mee willen doen?

    Me :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou in principe best meedoen ligt er ook deels aan hoe het wordt uitgewerkt en hoe snel het gaat want zo enorm veel tijd heb ik niet.

    Hmm. Ik doe al aan een aantal RPG's en posts van 350 woorden en meer zouden voor mij niet haalbaar zijn, omdat ik daar simpelweg niet ervaren genoeg voor ben.


    26 - 02 - '16

    Praelectio schreef:
    Het klinkt leuk voor mensen die het interesseert, maar zombies zijn nooit interessant geweest voor mij.
    Idee twee klinkt wel het beste in mijn oren. Dan kun je het eiland ook nog verkennen en zo. Daarbij klinkt het aanlokkelijker en origineler.