• Waarschuwing: Dit is géén spoilervrij topic.












    Whovians zijn nogal ondervertegenwoordigd op Quizlet, maar ik weet dat ze er wel zijn. Daarom hier een topic voor alles wat met DW te maken heeft. Als je nog suggesties hebt voor een aanvulling, laat het me weten. ^^
    Allons-y!

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4





    Users die DW gekeken hebben en wat
    Square - Alles vanaf Eight & alles van Torchwood
    SmileyLover - Alles vanaf Nine
    Ten - Alles vanaf Nine
    Pompeii - Alles vanaf Nine
    Mosby - Alles vanaf Nine & het eerste seizoen van Torchwood
    Pyromancer - Is bezig met kijken vanaf Nine
    Inverness - Alles vanaf Nine & is bezig met de Sarah Jane Adventures
    Assassin - Alles vanaf Nine, alles van Torchwoord & bezig met Classic Who
    Belikov - Nine en Ten, bijna alles van Eleven & een paar afleveringen van One
    Particles - Alles vanaf Nine
    MoonLove13 - Twee afleveringen met Nine
    Ianto - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood & de Sarah Jane Adventures
    Janoskian - Alles vanaf Ten & een deel van Torchwood
    XDanielleX - Is bezig met kijken vanaf Nine (op de helft)
    Sylvesti - Alles vanaf Nine
    Stratosphere - Is net begonnen met kijken vanaf Nine
    castielDW - Alles vanaf Nine
    Harkness - Alle vanaf Nine, alles van Torchwood & stukje van de Sarah Jane Adventures
    Lilia - Eleven vanaf seizoen zeven
    Capaldi - Alles vanaf Nine
    IronRainbow - Alles vanaf Nine
    Patholoog - Alles vanaf Nine, alles van Torchwood
    SaphireStar - Alles vanaf Ten, eerste seizoen van Torchwood, bezig met kijken vanaf One
    Kalgoorlie - Nine, halverwege laatste seizoen van Ten
    Pythias - Alles vanaf Nine
    Lilium - Alles vanaf Nine
    Fennec - Nine, eerste seizoen van Ten, seizoen zeven met Eleven
    Wiarda - Alles vanaf Eight, eerste drie seizoenen van Torchwood
    Sovngarde - Vanaf seizoen zeven van Classic Who, Nine, Ten, delen van Eleven, alles van Torchwood
    Maheegan - Bezig met kijken
    BigFatLiar - Nine en Ten, bezig met Eleven, paar afleveringen Classic Who, seizoen één en twee van Torchwood & seizoen één van de Sarah Jane Adventures
    Burglar - Nine en Ten, bezig met seizoen zes en zeven met Eleven
    Lovelydemon - Alles vanaf Nine
    LoveLost - Vanaf Ten, bijna alles van Torchwood
    Gingerlover - Bijna alles van Classic Who, alles vanaf Nine
    Smoleman - Nine, Eleven vanaf "The Snowmen", bezig met Ten en Eleven
    Bheliom - Alles vanaf Nine, bezig met eerste seizoen van Torchwood
    JohnSmith - One, Four, alles vanaf Eight, bezig met Two
    Witchking - Alles vanaf Nine
    Cresseyde - Alles vanaf Nine
    MijnDroom - Alles vanaf Nine
    Squirrelpaw - Alles vanaf Nine
    Kanga - Nine, bezig met Ten
    Temperature - Alles vanaf Nine
    DonnaNoble - Nine, Ten, bezig met Eleven
    Fawkes - Alles van Classic Who, alles van Torchwood, Nine, bezig met Ten en Eleven
    Naamswijzigingen graag doorgeven.


    DW stories op Quizlet



    Trock muziek
    Type 40, An Awful Lot of Running, Mr Pond en alle andere nummers van Chameleon Circuit
    Doctor Who van Parry Gripp
    Doctor Who is Gonna Fix It! van Altered Vistas
    I am the Doctor en This is Gallifrey van Murray Gold (piano cover)
    The Doctor and I van John Barrowman
    Captain Jack Harkness van anonymouscomments123
    Captain Jack Harkness van doctornoise



    Video's
    Cast & Crew Special - Tennant's Wrap Party - Een filmpje dat de cast en crew van DW hebben gemaakt op het nummer '500 miles' ter ere van Tennants afscheid.
    The Ballad of Russel & Julie - Een nummer over hoe Russel T Davies en Julie Gardner besloten om NewWho te creëren, gezongen door John Barrowman (Jack), David Tennant (Ten) en Catherine Tate (Donna).
    Comic Relief 2007 - Een korte sketch om geld in te zamelen voor een goed doel met David Tennant en Catherine Tate.
    Never mind the Buzzcocks DW Special - Part 1 van de DW aflevering van een soort comedy-muziek-quiz-show.
    Tonight's the Night Exclusive DW Scene - Een korte scene geschreven door een fan waarin Captain Jack/John Barrowman een blauw monster in de TARDIS aantreft en David Tennant ook nog even door het beeld wandelt.
    Cristopher Eccleston on Top Gear - Het interview met Christopher Eccleston (Nine) in Top Gear, een Brits autoprogramma met veel humor.
    Billie Piper on Top Gear - Het interview met Billie Piper (Rose).
    David Tennant on Top Gear - Het interview met David Tennant (Ten).
    Matt Smith on Top Gear - Het interview met Matt Smith (Eleven).
    Ianto Jones (Goodbye my Lover) - Een stukje uit Torchwood Declassified. Spoilers voor seizoen drie van Torchwood.
    The Weakest Link DW Special - Het eerste van de zes delen van de DW aflevering van een Britse spelshow.
    Script to Screen 2012 DW Mini-Episode "Good as Gold" - Een drie minuten durende special met Eleven en Amy, geschreven door een paar kinderen.
    Dalek Impersonator Britain's Got Talent 2012 - Een man die met een pan op zijn hoofd een Dalek nadoet in de grootste talentenshow van de UK.
    Monster escape at the Doctor Who Experience - Een kort stukje over de Doctor Who Experience (een soort DW museum), met verontrustend nieuws op het einde.
    Season 7 Teaser Trailer - Een voorproefje van het nieuwe seizoen.
    Full Length Season 7 Trailer - Een volledige, anderhalve minuut lange trailer van het zevende seizoen.
    Pond Life Part 1 - Een 'prequel' voor het zevende seizoen waarvan vijf dagen lang steeds een stukje is uitgekomen. (Zie ook Part 2, 3, 4, 5.)
    The last day of The Ponds - Behind the scenes stukje van de laatste dagen van Amy en Rory/Karen en Arthur.
    New Series 7 Launch Trailer 2013 - Trailer van het tweede deel van seizoen zeven.
    The Bells of Saint John: A Prequel - Kort stukje dat plaatsvindt voor The Bells of Saint John, de aflevering waarmee de tweede helft van het zevende seizoen zal beginnen.



    DW RPG's op Quizlet



    Nieuws
    25-12-2013 "The Time of the Doctor" wordt uitgezonden, waarin Matt Smith vaarwel zegt. Peter Capaldi zal de rol overnemen als Twelve. Seizoen acht zal in de herfst van 2014 beginnen, maar er is nog geen datum bekend.



    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:08 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Squirrelpaw schreef:
    Thanks voor de antwoord dna volg ik het vanaf nu ^^
    kan ik ergens nog die ene aflevering terugkijken of ben ik verdoemt te gokken wat er is gebeurt?


    Ik geloof dat alle afleveringen gratis op de BBC site staan, maar je kunt ze daar helaas alleen kijken als je in de UK bent, dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. :c
    De meest simpele optie daarna is het te streamen. Op couchtuner.eu of solarmovie.so zou de aflevering onderhand wel te vinden moeten zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik geloof dat alle afleveringen gratis op de BBC site staan, maar je kunt ze daar helaas alleen kijken als je in de UK bent, dus daar heb je waarschijnlijk niets aan. :c
    De meest simpele optie daarna is het te streamen. Op couchtuner.eu of solarmovie.so zou de aflevering onderhand wel te vinden moeten zijn.


    Ik zoek wel even :P want ik woon niet in UK maar das logisch


    May StarClan light your path.

    Wie is het met me eens dat weeping angels te OP zijn?

    btw, wat is nou die vraag waardoor stilte zou vallen?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    Wie is het met me eens dat weeping angels te OP zijn?

    btw, wat is nou die vraag waardoor stilte zou vallen?


    Te Op?

    Doctor Who was de vraag. Die twee woorden.


    Your make-up is terrible

    Ik heb de aflevering gewoon gekeken op watchseries.to


    Credendo Vides

    Handles schreef:
    (...)

    Te Op?

    Doctor Who was de vraag. Die twee woorden.


    Ik bedoel overpowered, ze zijn belavhelijk krachtig.

    dat is geen vraag? hoezo kan je niet liegen op die vraag?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    (...)

    Ik bedoel overpowered, ze zijn belavhelijk krachtig.

    dat is geen vraag? hoezo kan je niet liegen op die vraag?



    Maar als je een spiegel gebruikt kunnen ze niet meer weg
    Mja ze zijn inderdaad krachtig, maar k vind ze nogsteeds awesome.


    May StarClan light your path.

    Ik bedoel maar, toen ze nog gewoon extreem snelle annemaria koekkoek spelers waren, oke. Maar nu kunnen ze van straling eten, door beeldschermenk ruipen, je enige vorm van licht uit laten gaan enz.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Zet vij mijn naam maar niks, alleen een flink aantal youtube videos(vooral over die aliens en monstrrs enzo)


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Hebben jullie de nieuwste aflevering al gezien? Ik kan maar geen goede link vinden, de rest is allemaal de pré screen zonder de juist effecten in grijstinten...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hebben jullie de nieuwste aflevering al gezien? Ik kan maar geen goede link vinden, de rest is allemaal de pré screen zonder de juist effecten in grijstinten...



    Ik heb hem al gezien, ik kijk hem altijd via BBC one via de tv gewoon samen met vaders :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben lichtjes nieuw in DW :) Heb de laatste twee afleveringen gevolgd and I like it. Nouja, ik had voordien de eerste twee afleveringen van 9 gezien, een kerstspecial van 10 een een aflevering over cowboys en robots met 11 (Was een vage aflevering?) Maar dankzij mijn vriend kijk ik nu wel mee. 12 is awesome.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik was in de vakantie bezig met het kijken van afleveringen met Eleven en ik ben nu gekomen t/m 'The Curse of the Black Spot'. Door stage heb ik intussen niet meer opgepakt om verder te kijken.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 22:29 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn mening van 'Robot of Sherwood':

    It was so fantastic and awesome and everything..
    Ik hou simpelweg teveel van Robin Hood. Voornamelijk ook wegens het feit dat ik dezelfde sport beoefen.
    Maar volgens mij is het niet mogelijk om een pijl af te schieten op de manier waarop Robin, Clara en the Doctor dat richting het einde van de episode dat deden. Als dat wel kan, zou ik graag willen weten of dat wel veilig is. En als het veilig is, zou ik graag willen leren hoe dat moet.
    Bij het gedeelte dat er een pijl in een pijl in een pijl in een pijl, etc. komt, dacht ik ook van: "Dat kan toch niet?"
    En die Sheriff schoot écht verschrikkelijk wat betreft techniek. Als je zo schiet, kan je pijl niet op die plek komen waar de pijl kwam.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vond de scene van "I have a spoon zooo geweldig xD

    Typisch The Doctor^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."