• Ik heb net meegedaan aan Earth Hour.
    God, wat ben ik blij dat dit over is zeg. Een heel uur met je ouders onder zitten bij niets dan kaarslicht. Mijn hoofd doet er nu nog een beetje pijn van, maar goed. Wat hebben jullie gedaan, als jullie überhaupt hebben meegedaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wist niet eens dat ze dat deden vandaag. oO


    Take me to wonderland

    Oh, was dat vandaag?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Yeah, dat was vandaag. Volgens mij was er niet echt veel publiciteit ervoor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had geen idee dat dat vandaag was. Heb dus ook niet meegedaan.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oh, ik heb een film gekeken met alle lichten aan... Maar ik heb het licht van de laptop dit keer gedimd. Telt dat ook? ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Oh right, daar deed ik aan mee toen ik nog op Habbo zat. Kun je nagaan.

    Svale schreef:
    Ik had geen idee dat dat vandaag was. Heb dus ook niet meegedaan.


    26 - 02 - '16

    Helemaal vergeten oepss.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Als ik had geweten dat het vandaag was, zou ik misschien hebben meegedaan, maar ze hebben er dus blijkbaar erg weinig reclame voor gemaakt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    haha, vergeten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Tip aan alle mensen die meedoen aan Earth Hour. Doe het licht niet meer aan en maak er Hours van, beter nog Days, Weeks, Months of Years van....of was dat niet de bedoeling?
    Uurtje de lampen uit,niet de vriezer en koelkast!)zodat enkele centrales moeten stoppen en weer opstarten. Dit kost MEER brandstof dan doordraaien zodat er iets MEER C02 wordt uitgestoten. Dit is goed voor de planten,dus het milieu en het houdt misschien een klein beetje de opkomende mini ijstijd ff tegen,al is dat nogal een symbolisch klein beetje.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Tip aan alle mensen die meedoen aan Earth Hour. Doe het licht niet meer aan en maak er Hours van, beter nog Days, Weeks, Months of Years van....of was dat niet de bedoeling?
    Uurtje de lampen uit,niet de vriezer en koelkast!)zodat enkele centrales moeten stoppen en weer opstarten. Dit kost MEER brandstof dan doordraaien zodat er iets MEER C02 wordt uitgestoten. Dit is goed voor de planten,dus het milieu en het houdt misschien een klein beetje de opkomende mini ijstijd ff tegen,al is dat nogal een symbolisch klein beetje.


    ... Was de hele gedachte achter Earth hour niet dat er minder CO2 uitgestoten moest worden omdat dat slecht was voor het milieu?

    Ik zie ook niet helemaal in hoe je kerncentrales sluit en daardoor meer CO2 uitstoot (?) door je lampjes uit te doen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wist helemaal niet dat dat vandaag was. Ik was ook niet eens thuis.


    I still think of the guitar bible.

    Square schreef:
    Als ik had geweten dat het vandaag was, zou ik misschien hebben meegedaan, maar ze hebben er dus blijkbaar erg weinig reclame voor gemaakt. :')


    Tijd voor koffie.

    Oh, waarom lees ik altijd naderhand pas dat het earth hour was? -.-


    Bad decisions make good stories.