• Wetenschappers zijn op zoek naar een grote schat in de diepe wateren van de Atlantische Oceaan. Ze zijn hier jaren naar opzoek geweest en hebben eindelijk duidelijke locaties waar het kan liggen. Maar in plaats van dat ze een deel van de schat vinden, hebben ze een kist gevonden waar ze een eeuwenoud boek vinden. De locaties van Atlantis en hoe je deze verzonken stad weer leven in kunt blazen staan erin. Ze hebben een kristal nodig die het tevoorschijn haalt. Het probleem is dat het kristal daar ergens op de zeebodem ook moet liggen, maar de wetenschappers kunnen niets vinden.
    De wetenschappers hebben het besluit genomen dat ze dit even geheim zouden houden, waarna het na enkele maanden verteld is aan de meermensen. Die dag krijgen ze ruzie en veroorzaakt een oorlog tussen de mensen en meermensen, omdat de meermensen vinden dat Atlantis in hun gebied is. Dit behoort simpelweg niet tot de mensen toe.
    Maar de mensen zijn koppig en besluiten toch op zoek te gaan naar de Verzonken Stad – zonder toestemming van de meermensen. Komt de band tussen hun nog goed? En kan de mensheid dit geheim eigenlijk wel aan? Ze moeten naar het kristal zoeken om de Verzonken Stad, Atlantis tevoorschijn te halen.


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil minstens dat je post 10 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen Mary Sue's in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Sweetiepie/Nebthet]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.

    Wetenschappers:
    – Rosalynn Maria Winchester; BloodyFace. Leider.
    – James Ryan Mirano; Winterwolves.
    – Jack Smith; Puritatem. Bijwerken.
    – Arizona Muse Brownley; Bran.
    – Aeryn Doireann Falon; Nerys.

    Meermensen:
    – Ansem; Tortura.
    – Grimm Lonehunter; Sixer.
    – Iris Lymphadeae; mismi.
    - Sereia Ianthe Cyfill; Tyrell.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [Het zijn wat oudere mensen van rond de 20 jr en ouder, dus wees realistisch met je rol.]
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto + Beschrijving.]
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 23:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aloha,
    ik wil graag een mannelijke wetenschapper.(:
    *Btw, je hebt hem er al snel opgezet.(:*
    Probeer hem vandaag in te vullen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Aloha,
    ik wil graag een mannelijke wetenschapper.(:
    *Btw, je hebt hem er al snel opgezet.(:*
    Probeer hem vandaag in te vullen.(:

    Isgoed. Ik zet je er zo bij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou, ik bump dit wel ff en wil wel een mannelijke meermens. Eens wat anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal zelf ook wel een man spelen dan. Er kunnen nu ook vrouwen aangemaakt worden :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat zijn die meermensen precies? Zoiets als meerminnen?


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Dan wil ik een meermin (':

    Mag ik een vrouwelijke wetenschapper reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meerman?

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 22:05 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    SmallDetails schreef:
    Wat zijn die meermensen precies? Zoiets als meerminnen?

    Precies :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zet jullie erbij. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol: Meerman
    Naam: Grimm Lonehunter
    Leeftijd: 26
    Geslacht: Man
    Innerlijk: Grimm is een persoon die erg gesteld is op zijn eenzaamheid en niet houdt van indringers. Hij is koppig, zelfstandig en kan niet erg goed overweg met zijn ouders. Hij vindt dat ze zich te fel bemoeien met zijn doen en laten en daar kan hij niet tegen, hij doet liever gewoon waar hij zin in heeft en haat het als mensen hem iets proberen op te leggen. Meestal is hij dan toch te koppig om te luisteren. Hij weet zelf ook wel dat deze mensen goed proberen te doen, maar het licht gewoon niet zin zijn natuur. Zijn zwakke plek is zijn jonge zusje. Ze is zowat zijn alles, als iemand haar iets zou aandoen zou die er zeker en vast spijt van krijgen.
    Hij is niet de meeste gezellige persoon om mee om te gaan, vooral omdat hij meestal niet meer zegt dan nodig is. Gesprekken gaan bij hem dan meestal ook niet verder dan “Hallo” en “Alles goed?”. Onder zijn krullenbol zit een stel hersenen die hij heel erg goed kan gebruiken. Als lijkt dat op het eerste gezicht niet echt bij hem zo te zijn, omdat het bij hem meer om brute kracht lijkt te gaan. Toch is dat niet zo. Het is moeilijk om hem van een andere mening te overtuigen als hij al ergens een mening over heeft. Het is niet onmogelijk, maar wel moeilijk.
    Uiterlijk:


    Grimm heeft donkerbruine starende ogen. Zijn bruine wilde krullen staan meestal alle kanten op door het water dat ermee speelt. Hij heeft scherpe, borstelige wenkbrauwen die zo staan dat het lijkt dat hij altijd een vriendelijke blik op zijn gezicht heeft. Zijn lichaam is gespierd, maar niet te fel. Grimm heeft een donkergroene staart die een blauwe schijn heeft in het licht. Van zijn hoofd tot het puntje van zijn staart is hij zo'n 1.96 meter lang, al lijkt dat minder te zijn omdat zijn staart niet altijd gestrekt is. Hij is er heel erg trots op en vind 'm zelf ook mooi.
    Extra: Grimm kan erg goed overweg met zijn speer, die hij meestal enkel gebruikt om te jagen op eten. Als hij zich echt moet verdedigen tegen dreigende gevaren, zal hij ook niet aarzelen en al zeker niet tegen iets of iemand die zijn zusje bedreigd.
    Zijn zusje heet Morgana en is vijf jaar oud.

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 12:29 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn rol komt normaalgezien vanavond, 'k moet nu naar een vriendin voor school en 't zal nog wel effkes duren peisk :d

    Wonen de meermensen eigenlijk in Atlantis of niet?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Wonen de meermensen eigenlijk in Atlantis of niet?

    Nee, het idee is dat ze in de Atlantische Oceaan leven, maar omdat Atlantis ook ergens daar is kan ik ook doen dat daar bewakers zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lifeisajoke schreef:
    Mijn rol komt normaalgezien vanavond, 'k moet nu naar een vriendin voor school en 't zal nog wel effkes duren peisk :d

    Oke, isgoed. Ik zie je rol vanzelf wel verschijnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.