• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    Bowties were never Cooler

    Catford schreef:
    [Mijn topics.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mt]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -MT-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ik kan het niet cerlaten. Vanaf nu lees ik weer mee haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik glimlachte naar hem. Hij was te goed voor de wereld. Ik liep naar de badkamer om me om te kleden. Met een washandje dat daar lag maakte ik mezelf schoon. Thuis zou ik nog wel douchen, als dat ging. Ik deed mijn skinny jeans en trui aan, samen met schoon ondergoed en sokken. Ik keek even in de spiegel. Met mijn handen kamde ik door mijn haren, dat hielp niet zo goed, maar goed genoeg om er een vlecht in te leggen. Ik bond het vast met het elastiekje dat rond mijn pols zat. Ik veegde even in mijn ogen en hoorde toen een scheurende huil. Dat was een duidelijk teken dat mijn rust voor de komende jaren erop zat. Ik opende de badkamerdeur weer en liep naar het wiegje. Ik haalde de huilende baby eruit en legde hem tegen mijn borst. Met wat moeite trok ik mijn trui ver genoeg naar beneden zodat hij bij mijn borst kon, waar hij direct begon te drinken. Het voelde raar. Nu maar hopen dat de ander niet begon te huilen, want ik had mijn handen vol met deze. Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar de baby in mijn armen. Ookal zou ik dan het komende jaar waarschijnlijk maar weinig slapen, ik zou het niet anders willen. Ik keek even naar Liam, die nu met Drake op schoot op de stoel zat. Die had waarschijnlijk precies hetzelfde gevoel en nu snapte ik dat.


    Bowties were never Cooler

    Mufinn schreef op 24 maart 2013 - 22:28:
    [jammer, ik verzin wel iets voor Harry en Hailey dan ofzo.]

    Harry Styles
    Ik grinnikte zachtjes en knikten 'heel lief.' Gaf ik toe. Ik zocht Serena haar hand en pakte deze vast om onschuldig onze vingers te verstrengelen. Met mijn andere arm ondersteunde ik Puck, die rustig lag te brabelen en om zich heen staarden. Het was bijna eng hoe haar enorm grote groene ogen je onschuldig aankeken. Ik liet mijn blik weer naar het scherm glijden. Niet echt dat ik me er op kon concentreren. Mijn gedachtes dwaalden constant af naar vandaag en wat er deze paar dagen gebeurt was.

    Zayn Malik
    Mijn adem werd iets gejaagd en ik gromde zachtjes. Louis moest er wel iets voor doen, wilde hij me laten kreunen. Ik slikte en schudden langzaam mijn hoofd. Louis wist best wat me tegenhield. Al moest ik er enorm veel moeite voor doen om me in te houden en Louis niet echt meehielp. Ondertussen rook heel het huis al naar cake en ik wist dat er niet meer veel van over zou zijn als we ze er straks uithaalde. Maar op het moment dat Louis op de zoen inging, gooide ik alles aan de kant. Ik draaide ons om en zetten mijn knieën naast Louis zijn heupen. Mijn handen duwde de stof van zijn shirt omhoog en mijn vingers gleden over zijn lichaam, terwijl ik mijn onderlichaam tegen dat van Louis schuurden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Nèè, Drake. Au-to' Lachend keek ik naar Drake die steeds maar zat te brabbelen. Hij deed een poging om auto te zeggen, wat steeds mislukte. 'Laat maar, dat komt nog wel' grinnikte ik, terwijl ik hem zachtjes over zijn hoofd aaide. Mijn blik ging richting Eirwen, die naar de wieg snelde om èèn van de twee baby's te voeden. Ja, het was moeilijk. Maar Eirwen kennende zou ze er alles voor over hebben om Dan en Finn goed op te voeden, en dat ging ze ook doen. Drake's oogjes gingen hoopvol naar de wieg, waardoor ik glimlachte. Voorzichtig zette ik hem op de grond, waarna ik ook opstond en zijn handje vastpakte. Samen liepen we naar de wieg toe, waar Drake gelijk keek naar de baby die erin lag. Zodat hij het beter kon zien, tilde ik hem op. Even twijfelend, stak hij toch zijn handje uit maar daarna wist ie wat ie wilde doen. Teder aaide hij zachtjes over het hoofdje, net zoals ik net bij hem had gedaan. Een glimlach verscheen er op mijn mond, terwijl ie door ging. Na even hield ie op en trok ie zich terug. Vragend keek hij me aan. Ik knikte als teken dat hij het goed deed. Natuurlijk wist ik dat Drake erg nieuwsgierig was, maar ik had nooit gedacht dat hij zo rustig kon zijn als het moest.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Serena Woods.
    Na een klein half uurtje had ik weer genoeg energie voor twee en was ik dan al snel uitgekeken op de film, ook omdat ik al te vaak had gezien. In een ruk zat ik recht overeind en wipte ik op en neer. 'Zullen we iets gaan doen? Ik heb geen zin meer om in bed te liggen en ik verveel me, dus vermaak me Styles.' Een kleine grijns speelde rond mijn lippen en pakte Puck van Harry's borstkas weg, om haar de lucht in te zwaaien, waardoor ze vrolijk woordjes begon te kraaien en haar handjes naar me uit stak. 'Oh, nu ben ik wel goed genoeg voor je, hè?' Een zachte grinnik verliet mijn mond en ik drukte een kusje op Puck's neusje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik was al bijna weggezakt en in slaap gedompeld toen Serena me besloot bruut wakker te maken. Puck werd uit mijn armen gevist en ik keek me gefronste wenkbrauwen naar Serena en Puck. Ik gaapten en wreef even in mijn ogen. 'Puck, vermaak jij je moeder maar even.' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik even naar het scherm keek. Ik had duidelijk een heel stuk gemist. Ik gaapten en nestelde mezelf beter in de lakens. 'Wat wil je doen dan?' Ik wist het ook allemaal niet meer hoor. Eerste wilde ze film kijken en nu weer wat anders. Vrouwen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik trok een kort zielig pruillipje na Harry's woorden. 'Maar ik wil iets met jou doen samen. En met Puck natuurlijk, hè.' Ik zette het kleine meisje op mijn bovenbenen neer en klemde mijn handen om haar buikje heen. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb werkelijkwaar geen idee, daarom ben ik nu dus ook bij jou. Want jij hebt meestal wel van die leuke ideetjes en ik weet dus totaal niets, maar het enige wat ik zeker weet is dat ik naar buiten wil, goed?' Ik boog iets naar voren en drukte een zachte kus op zijn lippen. 'Maar als jij geen zin hebt...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik glimlachte en griste de afstandsbediening van het nachtkastje om de film stop te zetten. Hier werd toch niet meer naar gekeken. Even trok ik mijn wenkbrauwen op. 'Dus je bent alleen bij mij, omdat ik leuke ideetjes heb als je, je verveeld.' Ik tuiten even mijn lippen en stak mijn neus in de lucht. 'Nou, ik weet alweer waar ik sta.' Ik probeerde beledigd over te komen, maar het was iets wat me niet echt lukten. Eerlijk. Ik had niet echt zin om naar buiten te gaan. Aan de andere kant. Hier viel ik alleen maar in slaap en er moesten nog boodschappen gedaan worden, wilde we vanavond eten. 'Oke. Maar Puck krijgt haar nieuwe mutsje op!' Ik sprong het bed uit en denderde in mijn boxer het huis door, naar beneden om Puck haar nieuwe berg kleertjes te paken en haar panda muts die nog in de kinderwagen lag. Ik liep weer naar boven en kieperde de twee tassen om op het bed. Je kon duidelijk het verschil zien tussen Louis zijn gekozen kleding en dat van mij. De muts deed ik meteen maar op bij Puck.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    'Ja, inderdaad, daar kom je dan wel heel erg laat achter. En ook omdat je mooie kindjes kan maken, want ja, jij bent een mooi meisje, hè,' sprak ik lief tegen Puck, wat ook echt zo was. Ze leek sprekend op Harry. 'Wat jij wilt.' Vrolijk keek ik toe hoe Harry weg liep, wetend dat hij toch wel met me mee zou gaan, een voordeel voor mij, nu ik toch zoveel energie had. Mijn mond viel letterlijk open toen Harry terug kwam met twee volle tassen met allemaal kledingstukjes voor Puck en de gekke muts die hij bedoelde. Hoofdschuddend keek ik toe hoe hij 'm op zette. 'Vind je 'm leuk, schat?' Ik draaide Puck naar me toe, waar ik een kleine glinstering in haar ogen zag. 'Goede keus, Haz.' Mijn ogen vielen op een roze met geel blauwe stippen rompertje. 'In tegen stelling tot dat...' Ik wees naar het kleding stuk en probeerde mijn lach in te houden, waarna ik Harry aankeek. 'Dat heb jij toch niet serieus gekocht?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Ik ging niet meer in op de worden van Serena voordat ik weg was gelopen. Ik onthield dit wel en pakte haar nog wel een keer terug. Daarbij, Puck was inderdaad een mooie baby. Mijn oog viel op het rompertje dat Serena aanwees en ik haalde mijn schouders op. Eerlijk. Ik had niet echt gekeken. Daarbij had ik vroeger niets voor niets een stylist. 'Misschien, Of Louis.' Ik draaide me op naar mijn eigen kleding en rekte mijn rug. Ik had niet echt goed gelegen net. Het werd een donkerblauwe skinny jeans, met een witte blouse. Langzaam knoopte ik de knoopjes dicht en trok ik de broek over mijn kont. Ik haalde mij. Hand door mijn krullen om het terug in model te brengen en pakten Puck. Volgens mij had ze doe geslapen, want ze was al redelijk lang waker en goed ook. Ik ging in kleermakerzit op het bed zitten en legde Puck op mijn benen. 'Gaan we jou lekker warm aankleden voor naar buiten dan.' Ik kietelde haar buikje en vrolijk schopten ze met hij beentjes in de lucht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''