• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Dit gaat verwarrend worden, hier Ness de échte eigenaar van dit acc, heeft Eirwen gereageerd?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Het blijft voor mij ook verwarrend en vergeet het ook overal door te geven x'D Als het meezit heb ik vanavond mijn eigen account terug^^
    Oké, dit is gewoon creepy. Nu lijk jij iemand met een dubbele persoonlijkheid)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 14:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson
    Heel af en toe ging mijn blik tijdens het smsen naar boven om Zayn zo aan te kunnen kijken. Maar vond al snel de aandacht om dat niet meer te doen, want dus te sneller was ik klaar en kon ik hem echt aan blijven kijken. Naar Harry stuurde ik snel nog een extra sms'je met de vraag hoe deze dag was verlopen, wetende dat hij vandaag ook een afspraak had. Ik voelde hoe Zayn met de zoom van mijn shirt speelde en mijn glimlach werd nog breder. Deze jongen kon me altijd laten glimlachen, maak niet uit wat er aan de hand was of wat hij deed. Er was geen ander woord dan perfect voor deze jongen. 'Zonder jou ben ik nog geeneens in staat om iets te doen.' Lachte ik zachtjes en keek ook weer op. Deze woorden hadden niets met mijn toestand te maken, maar het was de waarheid. 'Misschien weet ik ook wel niets.' Ik drukte een kusje op mijn lippen en trok een bedenkelijk gezicht. 'Als is dit wel een goede manier om na te denken.' Grinnikte ik zacht en plaatste nog een kus op zijn lippen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Ik heb mijn account terug, maar niet voor de hele dag)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 15:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Volgens mij heb ik overal waar nodig gereageerd, maar verbeter me als het niet zo is]


    Bowties were never Cooler

    (Ik heb mijn eigen account weer helemaal terug. De toetsweek is dan ook weer bijna voorbij. Zit nu bij een verjaardag en zal daarna alles even bijlezen en bij de rest reageren (: (


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry dat ik zo lang niet reageer! Maar ik ga morgen naar mijn opa en oma, waar de hele familie van mijn moeders kant ook komt. Maandag ga ik naar de opa en oma van mijn vaders kant, waar mijn vader gelukkig niet zelf komt, maar de rest wel]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Leuk! veel plezier!]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik giechelde zachtjes. Ik zou me ook geen raad meer weten zonder Louis. 'Jij weet altijd wat.' Maa met hier staan en een elkaar een beetje kusjes geven was ik ook wel tevreden. Ik tikte speels op Louis' neus en liet mijn handen afzakken naar zijn heupen om nog iets dichter tegen hem aan te kruipen. Mijn duimen cirkelde over de stof van zijn broek en ik wreef mijn neus langs die van hem terwijl ik hem aanstaarde. De verliefde blik als ik naar hem keek, was nog nooit verloren gegaan. Vanaf moment een had die erin gezeten. Speels stak ik mijn tong een stukje uit en raakte ik met het punt Louis lippen, waarna ik hem weer terug trok. Gewoon om te plagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Sidestap --> Blog]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson
    Met een lieve glimlach keek ik naar Zayn en drukte een kusje op zijn neus. 'Dat is niet waar, Pumpkin. En de dingen die ik wel weet zijn niet binnen een dag te regelen.' Al had ik het idee dat we nu toch al iets gevonden hadden om te doen. Mijn zachte gegiechel vulde de keuken en sloeg mijn armen om zijn nek terwijl ik nog een stukje naar voren schoof. Zo kon ik Zayn ook weer iets dichter naar me toetrekken. Deze jongen kon ik niet dicht genoeg bij me in de buurt hebben. Een simpele iets maakte hij al zoveel gevoel los. Gewoon omdat hij Zayn is en de jongen is waar ik verliefd op ben. Mijn blik gevangen in de zijne zag ik de verliefde blik weer. Deze liet me elke keer opnieuw smelten en verliefd worden. 'Je mag niet plagen, Malik, want je weet wat daarvan komt.' Grijnsde ik onschuldig na wat hij deed. Mijn lippen drukte ik heel zacht en kort op de mijne. 'Of ben je daar gewoon op uit?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mufinn schreef:
    Harry Styles
    ik vond het geweldig dat Puck zo'n blije en vrolijke baby was. 'ome Louis heeft ok leuke kleertjes voor jou gekocht, hè Puckje.' ik kietelde haar buikje en pakten het witte rompertje met blauwe streepjes. 'wat kijk, nu ben je net als hem een matroosje.' grijns ik. Puck kijkt me enkel met grote ogen aan. Ik keek op naar Serena, die nog altijd geen aanstalten aanmaakte om te gaan. Dus deed ik dat maar. 'kom, we gaan mama even uitlaten.' Puck kierde zachtjes en je zag de slaap al in haar oogjes trekken. Ik pakten haar weer op en stond op. Gooide het rompertje op bed. 'kom,' ik liep de kamer uit naar beneden en legde Ouck meteen in de kinderwagen, ik dekte haar toe met een dekentje en stopten haar speen in haar mondje. Meteen sloot ze haar oogjes en was ze stil.


    Serena Woods.
    'Ja, ome Louis is geweldig, hè Puck.' Een grinnik verliet mijn mond, maar het rompertje wat hij daarna liet zien was toch wel echt schattig. Ik mompelde wat, duwde mezelf van het bed af en liep achter Harry aan naar beneden, waar hij Puck in de kinderwagen legde, die bijna direct al in slaap viel. Neuriënd haalde ik vanuit de keuken mijn schoenen, die waren altijd overal te vinden. Mijn telefoon duwde ik bij mijn andere spulletjes in mijn te kleine tasje, voordat ik me terug naar de gang weerde, waar Harry altijd nog stond. 'Ben je klaar om te gaan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Ik giechelde onschuldig en schudden mijn hoofd. 'Ik zou niet durven.' Ik wilde altijd meer wat Louis betrof, maar het zou met als daarnet uit de hand lopen en aangezien de oven weer aanstond en deze elk moment af kon gaan. ik speelde nutteloos met de zoom van Louis zijn shirt. Echt als alles niet de hele tijd zo tegen had gezeten, had ik Louis alleng over de tafel heen geduwd en seks met hem gehad. Ik zuchten, ik moest nu echt mijn gedachtes verzetten, anders werd het nog een koude douche ook. Al moest ik me straks sowieso even wassen, want de glitters plakten nog altijd aan mijn lichaam en in mijn haar. Als ik nou in twilight had gezeten. Ik gaf Louis kleine kusjes en de verbranden lucht, maakte plaats voor de geur van croissantjes. Veel beter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    Als mijn telefoon niet had getrild, had ik hem waarschijnlijk vergeten. Ik pakte hem van tafel af en terwijl ik het eerste smsje van Louis las, kreeg ik er nog eentje. ik piepten zachtjes. 'Louis is net terug uit het ziekenhuis, hij is van de trap gevallen.' De bezorgdheid kreeg de overhand en ik keek moeilijk naar Serena. eigenlijk wilde ik er meteen zo snel mogelijk heen, ook al zei hij dat het ging. Daarbij had hij Zayn die hoe dan ook, altijd voor hem zou zorgen. Snel las ik het tweede smsje nog. ik zuchten en beet op mijn lip. omg, wat erg, gaat het een beetje? als ik langs moet komen of ik iets voor je kan doen, zeg het dan alsjeblieft! Met mij gaat het goed. Het is bijgelegd met Serena en heb het gehad met Rosalie over voogdij. Maar er moet nog veel gebeuren, wat dat betreft. luf you <3 stuurde ik terug, waarna ik mijn mobiel terug stopten. 'We kunnen gaan.' glimlachten ik zwak en trok de deur open, om naar buiten te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Mijn zachte lach vulde de keuken door de onschuldige reactie van Zayn. 'Sinds wanneer niet? Dit zijn geen woorden voor jou, Zayn Malik.' Natuurlijk wist ik wel dat dit alles behalve de waarheid. Maar wisten we allebei dat alles de hele dag al tegen zat, want anders zouden we nu ook al niet meer zo gezeten. Ik keek naar Zayn die nutteloos met de zoom van mijn shirt speelde. Ik beet op mijn lip, maar plaatste toen mijn hand tegen zijn wang en drukte mijn lippen kort op de zijne. 'Vergeet niet dat de dag nog lang niet om is. En na slechte momenten komen er ook genoeg goede.' Murmelde ik zachtjes en glimlachte. Bij de woorden verscheen ook een lichte twinkeling in mijn ogen. Deze jongen was nog lang niet van mij af. Ik opende mijn mond om iets te zeggen, maar sloot deze toen een bekende melodie door de keuken klonk. Ik pakte mijn telefoon van het aanrecht en las het smsje van Harry door. 'Met Hazz gaat ook alles goed.' waren mijn woorden. Het gaat goed, Hazza. Zayn is de perfecte hulp en jij helpt ook heel erg met deze woorden. Je moet je niet druk maken om mij, maar langskomen mag altijd en dat weet jij ook. Het is goed om te horen dat alles goed gaat. Ik denk dat het snel bijpraten word. luf you too <3 stuurde ik weer terug en keek op naar Zayn. 'Zoals net als tegen Harry; Je bent gewoon perfect.' glimlachte ik en drukte nu zelf een kusje op zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer