• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Vindicatif
    -Liam James Payne; Blog
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Catford
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Infelia



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)
    - Kyle Nathan Jones quin98
    -Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson Phrases
    -Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 17:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Iemand voor Rosalie? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Iemand voor Rosalie? ]


    [kyle kan wel, maar kennen ze elkaar al?]

    Mufinn schreef:
    Harry Styles
    Als mijn telefoon niet had getrild, had ik hem waarschijnlijk vergeten. Ik pakte hem van tafel af en terwijl ik het eerste smsje van Louis las, kreeg ik er nog eentje. ik piepten zachtjes. 'Louis is net terug uit het ziekenhuis, hij is van de trap gevallen.' De bezorgdheid kreeg de overhand en ik keek moeilijk naar Serena. eigenlijk wilde ik er meteen zo snel mogelijk heen, ook al zei hij dat het ging. Daarbij had hij Zayn die hoe dan ook, altijd voor hem zou zorgen. Snel las ik het tweede smsje nog. ik zuchten en beet op mijn lip. omg, wat erg, gaat het een beetje? als ik langs moet komen of ik iets voor je kan doen, zeg het dan alsjeblieft! Met mij gaat het goed. Het is bijgelegd met Serena en heb het gehad met Rosalie over voogdij. Maar er moet nog veel gebeuren, wat dat betreft. luf you <3 stuurde ik terug, waarna ik mijn mobiel terug stopten. 'We kunnen gaan.' glimlachten ik zwak en trok de deur open, om naar buiten te lopen.


    Serena Woods.
    Ik slaakte een zacht kreetje. 'Wil je naar hem toe?' Zo hard kon dat eigenlijk toch niet zijn, als je van de trap af viel? Dan moest hij wel heel raar gevallen zijn... Maar dat kon ook aan mij liggen, maar als ik vroeger wel eens van de trap viel was het echt niet zo erg dat ik naar een ziekenhuis toe zou moeten. Ik glimlachte kleintjes als Harry de deur opende en alvast naar buiten liep, ik duwde Puck ook naar buiten, keek heel eventjes of ze nog sliep voordat ik de deur dicht trok. 'Dus wil je naar Louis, of gewoon naar de stad?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    twijfelend beet ik op mijn lip en gristen meteen mijn mobiel weer uit mijn zak toen deze trilden. Mijn ogen schoten even naar Serena en daarna weer naar het scherm. Hoe kon het ook anders dan dat Zayn een perfecte hulp was. Die jongen liep nog voor Louis naar de andere kant van de wereld als alleen de melk op was en Louis dat nou net graag wilde drinken, en de winkels hier dicht waren. uiteindelijk schudden ik langzaam mijn hoofd. 'We kunnen naar de stad.' hoe graag ik ook naar Louis wilde, ik wist nog van gister dat hij een dag met Zayn had gepland en daar kon hij mij nu vast niet bij gebruiken. Daarbij moest ik hoognodig aan mijn eigen relatie werken. Want ondanks we geen ruzie meer hadden. Helemaal het oude was het nog niet. Druk maken doe ik me toch wel. laat het me weten als je iets nodig heb en geef Zayn maar een kus van me, omdat hij zo goed voor je zorgt. Wel voorztig doen nu he. kom morgen wel langs <3 Ik stopten mijn mobiel weer terug en glimlachte klein naar Serena. 'Kom.'


    Zayn malik
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op. Natuurlijk wil ik meer, ik wilde altijd meer, maar Louis snapte echt wel waarom niet. ik knikten enkel toen Louis zei dat de dag nog jong was en dat na slechte dingen, goede dingen kwamen alleen vandaag geloofde ik daar even niet in. 'Zorg jij er nu maar eerst voor dat je overal toe in staat ben.' glimlachte ik. Louis zijn mobiel trilden en ik glimlachte toen hij zei dat alles goed ging met Harry. Ik was blij om dat te horen, na al die tijd had ik nog altijd de drang om die jongen te beschermen tegen het kwaad. Al was dat nu totaal niet meer nodig. Daarbij had ik nu Louis om te beschermen. Louis begon wat terug te typen en ik staarde ondsertussen weer naar zijn gezicht. 'Dat komt omdat jij mij perfect maakt.' glimlach ik lief en neem geen genoeg met het kusje op mijn neus. Mijn lippen liggen nog geen seconde op die van Louis of het welbekende piepje gaat af. ik grom even en maak me los van Louis om de oven dit keer maar meteen uit te zetten. Ik pak een bord en leg de croissantjes erop. Het rook in ieder geval heerlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik hield mijn hoofd ietjes schuin en keek naar Harry, ik kon niet helemaal van zijn gezicht aflezen of hij echt naar de stad wilde. 'Zeker weten? Ik snap het heel goed als je gewoon naar Louis toe wilt. Ik ga wel alleen met Puck naar de stad, hoor.' Een kleine glimlach sierde rond mijn lippen, ik hoefde dan niet mee met Harry want ik had geen zin om de hele tijd bij een klef stelletje te zitten. Ik duwde de kinderwagen iets vooruit, zodat ik naast Harry stond en legde mijn hand op zijn arm. 'Het is goed, echt. Je bent zijn beste vriend, we kunnen morgen altijd ook nog iets leuks doen met zijn drietjes, toch?' Ik ging op mijn tenen staan en drukte een kusje op zijn wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    quin98 schreef:
    (...)

    [kyle kan wel, maar kennen ze elkaar al?]


    [Nee. Of can vroeger misshien?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis Tomlinson
    Ik keek Zayn aan en beet op mijn lip. Ik wist zijn gedachten maar al te goed, en kon er gewoon niet tegen dat niets meewerkte. Uiteindelijk schoof ik een stuk naar voren en sloeg mijn armen om hem heen. 'Vertrouw me maar, Pumpkin. Het komt altijd goed, ook al lijkt het nu niet zo.' Murmelde ik zachtjes en knikte daarna. 'Dat komt wel goed. Het gaat nu al een stuk beter met jou hulp.' Een glimlach was wel op mijn gezicht te vinden daarna en liet Zayn toch los. Niet lang nadat ik het smsje naar Harry had gestuurd kreeg ik al een nieuwe binnen. Hazza, dat is niet goed voor je. Vertrouw me, want je weet dat ik ook wel tegen een stootje kan. Komt goed en zal ik doen. Voorzichtig doen komt ook goed, want word hier ook in de gaten gehouden. Tot morgen dan en veel plezier nog <3. Mijn mobiel legde ik naast me neer en keek weer op naar Zayn. 'Je bent veel te lief.' glimlachte ik en drukte mijn lippen tegen zijn wang. 'Deze heb je ook van Hazz.' Murmelde ik zacht en drukte ook nog een kus op zijn lippen. Ik glimlachte tegen zijn lippen, maar deze was al snel verdwenen toen het piepje afging. 'Zayn, het eerst volgende wat ons stoort doet dat nooit meer.' Zei ik terwijl ik zijn bewegingen volgde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik was het er nog altijd niet mee ens maar hield mijn mond. Daarbij werd Louis toch weer afgeleid door zijn telefoon. Ik schoof de lege plaat terug in de over en sloot deze. Zo, dat het brandalarm niet voor een tweede keer af ging, was nu zeker.' Ik grinnikte zachtjes bij et kusje op mijn wang en lippen. Ik hoefde niet eens te vragen waarom in een kusje van Harry kreeg, want ik snapte maar al te goed waar die twee het over hadden. 'Niets gaat ons nog meer storen. Verzekerde ik Louis en keek even de keuken rond. 'Wil je normaal aan tafel gaan zitten, hier of op de bank?' Het was nog steeds Louis dag vandaag. Daarbij moest hij wel hoed en lekker zitten natuurlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Verder ging ik niet meer in op het onderwerp. We zouden het er toch niet mee eens worden. Ondanks mijn blik weer op mijn telefoon gericht moest zijn, ging deze steeds weer terug naar Zayn. Mijn aandacht lag meer bij hem dan wat anders. Ik keek naar de croissantjes en deze zagen en roken al veel beter dan de cupcakes. Misschien toch maar goed ook, want nog een keer eten weggooien en het brandalarm zaten we, volgens mij, beiden niet op te wachten. Een lieve glimlach was op mijn gezicht te vinden en de uitleg waarom het kusje Harry was overbodig ook. 'Ik hoop dat je gelijk hebt, al heb je bijna altijd wel.' Zei ik terwijl mijn blik altijd nog op hem gericht was. 'Hmm, doe maar op de bank.' Dan had ik nog een kans om dicht tegen hem aan te kruipen. Voorzichtig kwam ik weer van het aanrecht af en zette langzaam een paar stappen. Het was niet ver naar de woonkamer, maar had wel weer genoeg beweging en kon straks ook blijven zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Dubbel)

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 7:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik knikte en wilde Louis van het aanrecht tillen, toen hij zelf al opstond. Ik bleef moeilijk zijn bewegingen volgen toen hij een paar stappen zetten. Het liefst tilde ik hem alsnog op, maar ik wist dat ik Hem niet voor eeuwig kon dragen. Ik pakten het bord met eten en ons drinken en liep snel langs Louis om het op de salontafel te zetten, waarna ik het toch niet kon laten om Louis naar de bank te begeleiden. Ik zetten de tv aan en nestelde me in kleermakerzit op de bank waarna ik een croissantje pakten. Eerlijk, ik had best honger.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte met moeite naar Zayn en draaide met om. Ik wist al ik niet snel zou herstellen het niet goed kwam. Dit werkte zo namelijk echt niet. Ik hoefde niet om te kijken om te weten dat hij moeilijk mijn bewegingen volgde en het liefst weer wilde helpen. Maar hij wist ook dat ik dit zelf moest doen aangezien het anders helemaal niet meer zou gaan. Dit keer volgde ik Zayn zijn bewegingen toen hij langs me heen liep en glimlachte echt als hij het toch niet kon laten om me te helpen. Ik nestelde me dicht tegen Zayn op de bank aan nadat ik ook een croissantje had gepakt. 'Er valt zoveel te zeggen, maar alles zou op hetzelfde neerkomen en ik zou in herhaling vallen.' Murmelde ik zacht. Mijn blik wisselde tussen de tv en Zayn, maar bleef uiteindelijk hangen op de jongen naast me. Deze was een stuk interessanter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    (...)

    [Nee. Of can vroeger misshien?]

    (of dat ze elkaar klein beeyje kennen omdat ze bij elkaar in de buurt wonen?)

    [Kies jij maar. Miss is van vroeger wel leuk, maar het maakt me niet heel veel uit (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (ja is ook goed, ik pak zo even mijn laptop ^^)