• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt 9 credits, zodat je een verhaal of gedicht in de spotlight kan zetten. (:

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Er zijn 5 legendes in het land Elbe.
    Vuur, water, aarde, lucht, en leven. Ze hielden de balans tussen goed en kwaad
    De wereld was een grote harmonieuze plek, de mensen en de natuur waren perfect in evenwicht.
    Maar dan, de grootste bedreiging in leeftijd wordt geconfronteerd met de legendes.
    Maar ze kon niet worden gevonden, de legenden verdwenen. Sommige mensen zeggen dat een aantal van hen had de duistere krachten gebundeld, maar de meeste van de burgers denkt dat de legendes werd bang en rende weg, of ze gewoon makkelijk stierf in een gevecht.

    Vijfitg jaar later; Duistere krachten zijn uitspraak over het land van Elbe. De koning, koningin en hun dochter worden opgesloten in de diepste kerkers. De hoofdstad Riverdall ligt in de handen van de onsterfelijke duistere vrouwe Morgana.

    Maar een nieuwe generatie wordt geboren onder hen. Inmiddels weten er 4 van hun lot bestemming, maar moet de 5e nog worden gevonden en getreent voordat ze Morgana uberhout kunnen stoppen.
    Zal het hun optijd lukken?


    De titel is Morgenlicht. En het liefst wil ik dat er plaatjes in komen die met de beschrijving te maken heeft. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's. Mijn eigen naam is Meike, en het liefst heb ik hem onder de titel, maar wel met een kleine lettertypte.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 13:06 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Aah. Ik zal zo iets sturen! x


    “Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.”

    Ik probeer als ik thuis kom wel wat


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik probeer zo wel wat voor je c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan wel even kijken als ik thuis ben ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als ik thuis ben, probeer ik wel wat.

    Oké ik had dus echt geen idee van wat voor plaatjes ik kon gebruiken. :'D Nja, ik hoor wel wat je er van vindt. Waarschijnlijk ga ik meerdere pogingen doen, though. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Oké ik had dus echt geen idee van wat voor plaatjes ik kon gebruiken. :'D Nja, ik hoor wel wat je er van vindt. Waarschijnlijk ga ik meerdere pogingen doen, though. c:



    Die vind ik echt super mooi, alleen vind ik het meisje wat minder (A)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:30 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Canson schreef:
    (...)

    Die vind ik echt super mooi, alleen vind ik het plaatje wat minder (A)

    Oki, ik zal even verder zoeken ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kan maar geen goed plaatje vinden met alle vier/vijf de elementen. T_T


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    poging wagen :Y)
    Niet dat ik daar zo fantastisch in ben, maar proberen kan geen kwaad


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Macabre schreef:
    Ik kan maar geen goed plaatje vinden met alle vier/vijf de elementen. T_T


    Je hoefd ook niet alle elementen er in te hebben, als het er maar mee temaken heeft (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Wat dacht je hier van? :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poging...

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 15:31 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik wil ook graag een poging willen wagen (: Waarschijnlijk krijg je hem vanavond of morgen.


    Credendo Vides

    Ik heb ook wat geprobeerd:


    26 - 02 - '16