• Als jullie zin hebben, heb ik wel een opdracht voor jullie. Ik ga binnenkort aan een nieuwe story beginnen, maar ik heb nog geen cover en zelf heb ik daar totaal geen talent voor. Degene die ik uiteindelijk kies, krijgt 9 credits, zodat je een verhaal of gedicht in de spotlight kan zetten. (:

    Jullie mogen zelf helemaal kiezen hoe je hem maakt, enkel de titel en mijn naam moeten erop.
    De verhaallijn:

    Er zijn 5 legendes in het land Elbe.
    Vuur, water, aarde, lucht, en leven. Ze hielden de balans tussen goed en kwaad
    De wereld was een grote harmonieuze plek, de mensen en de natuur waren perfect in evenwicht.
    Maar dan, de grootste bedreiging in leeftijd wordt geconfronteerd met de legendes.
    Maar ze kon niet worden gevonden, de legenden verdwenen. Sommige mensen zeggen dat een aantal van hen had de duistere krachten gebundeld, maar de meeste van de burgers denkt dat de legendes werd bang en rende weg, of ze gewoon makkelijk stierf in een gevecht.

    Vijfitg jaar later; Duistere krachten zijn uitspraak over het land van Elbe. De koning, koningin en hun dochter worden opgesloten in de diepste kerkers. De hoofdstad Riverdall ligt in de handen van de onsterfelijke duistere vrouwe Morgana.

    Maar een nieuwe generatie wordt geboren onder hen. Inmiddels weten er 4 van hun lot bestemming, maar moet de 5e nog worden gevonden en getreent voordat ze Morgana uberhout kunnen stoppen.
    Zal het hun optijd lukken?


    De titel is Morgenlicht. En het liefst wil ik dat er plaatjes in komen die met de beschrijving te maken heeft. Ook zou ik graag willen dat het simpel blijft, dus niet al te moeilijk met veel geblende foto's. Mijn eigen naam is Meike, en het liefst heb ik hem onder de titel, maar wel met een kleine lettertypte.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 13:06 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik kan bijna niet kiezen, ze zijn allemaal zo mooi! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    En de mijne komt nog :)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    En hier is de tweede! (:


    "Family don’t end in blood”


    Omdat ik me verveelde. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heey.
    Ik ben niet zo heel goed in Photoshop en Gimp etc.. Maar ik dacht, waarom niet?
    Hopelijk vind je het wat (:
    :$



    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Er zitten hele mooie covers tussen. Je gaat het nog moeilijk krijgen met kiezen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hier zijn mijn pogingen: (de plaatjes zijn aanklikbaar)






    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Die van mij komt er nog aan, alhoewel ik niet zeker weet of hij nog gaat lukken.


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Ik zal vanavond kiezen, wanneer ik terug ben van school en training (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Yay

    niet dat ik win, maar er is altijd een kans


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    Yay

    niet dat ik win, maar er is altijd een kans


    Ik denk anders ook niet dat ik veel kans maak ;x


    26 - 02 - '16

    Heb je al gekozen ?


    Credendo Vides

    Omg omg echt sorry dat ik het vergeten was!! Ik was heel druk en had er niet meer aan gedacht. Mijn excuses (:
    Ik heb even na gedacht en ga voor die van DreamerN. Die vind ik echt geweldig net als de anderen!! Die van jullie zal ik ook gebruiken als ik het verhaal activeer (: Nogmaals heel erg bedankt voor jullie inzendingen!!
    xxxx


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Gefeliciteerd, DreamerN

    Jammer voor mij, maar ik wist toch dat ik geen kans maakte, al kan proberen nooit kwaad


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Gefeilcteerd DreamerN!


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.