• Ik heb een Asus laptop gekocht met Windows 7 starter, en ik wou gaan cammen met een goede vriendin van mij en nou is mijn webcam helemaal ingezoomd en ik krijg het niet ongedaan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Het staat ook niet in de gebruiksaanwijzing en op internet kan ik ook niets vinden..

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Laptop al opnieuw opgestart? Dat helpt 9 van de 10 keer :Y) Kijk anders in je webcam instellingen of je daar wat kunt vinden.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 13:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Laptop al opnieuw opgestart? Dat helpt 9 van de 10 keer :Y) Kijk anders in je webcam instellingen of je daar wat kunt vinden.


    Nee werkt niet, het is bij iedereen met wie ik probeer te cammen hetzelfde en bij instellingen staat het ook niet.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Nee werkt niet, het is bij iedereen met wie ik probeer te cammen hetzelfde en bij instellingen staat het ook niet.

    Hmm. Even snel gegoogeld en dit gevonden:

    geen idee of dit bij jou ook zo is, maar bij mijn webcam ( een creative ) werden 2 drivers geinstalleerd, bij webcaminstellingen op bijvoorbeeld msn gaf ie dus 2 cams aan ipv 1. Toen ik op de eerste klikte had ik normaal beeld, toen ik op de 2e klikte had ik spontaan ingezoomd beeld.

    nogmaals weet niet of t bij jou ook zo is, maar je kan even kijken bij de webcaminstellingen welke " cam " is geselecteerd, misschien bestaat het ook uit meerdere opties


    Als dit nog steeds niet helpt dan zou je eventueel via Apparaatbeheer de drivers kunnen verwijderen en de webcam opnieuw installeren. Misschien helpt dat. Als je daar niet uit komt moet je het maar zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Als dit nog steeds niet helpt dan zou je eventueel via Apparaatbeheer de drivers kunnen verwijderen en de webcam opnieuw installeren. Misschien helpt dat. Als je daar niet uit komt moet je het maar zeggen.


    Bij mij staan er idd ook 2 webcams ;
    USB2.0 1080 UVC CAMERA
    en
    USB2.0 UVC VGA WebCam


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)

    Bij mij staan er idd ook 2 webcams ;
    USB2.0 1080 UVC CAMERA
    en
    USB2.0 UVC VGA WebCam

    Doe eens rechtermuisknop op beide en schakel hem dan eventjes uit en daarna weer in. Als dit niet helpt verwijder je ze en laat je hem opnieuw zoeken naar de webcam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.