• Zouden jullie misschien een kijkje kunnen nemen bij mijn story? Ik ga niet meer zeggen dat het origineel is ofzo want dan krijg ik toch alleen maar haat, mijn andere story heb ik niet meer online staan omdat mensen er alleen maar haat naar sturen terwijl ze het verhaal nog niet eens weten maarja,
    dus heb ik besloten verder te gaan met deze story: zo wie wil er een kijkje nemen? Als ik jou story moet lezen stuur je me maar even een berichtje :) xx

    LINK

    ohja voor dat ik het vergeet :)
    Het gaat over Jade en haar vader krijgt een nieuwe baan, als bodyguard van de jongens. Omdat ze geen moeder heeft moet ze mee op tour en zo leert ze de jongens beter kennen en gebeurt er van alles haha

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 13:25 ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    De foto die je bij je inleiding hebt staan (bij je story) werkt niet ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I would have read it... Maar je schrijfstijl spreekt me niet zo aan. Ik heb je eerste hoofdstukje even gelezen namelijk... Sowwy


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    I would have read it... Maar je schrijfstijl spreekt me niet zo aan. Ik heb je eerste hoofdstukje even gelezen namelijk... Sowwy


    Het maakt niets uit, jij zegt het tenminste aardig


    If you are not Niall Horan, i don't like you