• Ik heb toestemming van Yoda.



    Hello! :]
    Ik organiseer een themawedstrijd met elk rond een nieuw thema. ( Denk hierbij aan bijvoorbeeld; beroemdheden, Liefde, Natuur.)

    Regels:
    - Ik ben op zoek naar minimaal tien en maximaal vijftien deelnemers, wees er dus op tijd bij. ^^
    - De wedstrijd bestaat uit negen rondes, die onderverdeeld zijn in verschillend thema's. Denk hierbij aan de natuur, beroemdheden en liefde.
    - Bij mijn wedstrijd valt er niemand af. Aan het einde van de wedstrijd wordt er een gemiddelde genomen van alle opdrachten, waaruit bepaald wordt wie de wedstrijd wint.
    - Je hebt voor iedere opdracht twee weken de tijd. Uitstel kan tot één dag voor de deadline gevraagd worden, doe je dit niet, dan wordt er bij elke dag te laat inleveren, één punt van je cijfer afgetrokken.
    - Het maximaal aantal dagen uitstel is vier.
    - Inleveren graag via een PB of GB naar mij en de andere juryleden.
    - Naamveranderingen even doorgeven.
    - Inzendingen, opdrachten, beoordelingen etc. komen in een story.

    De prijzen:
    De prijzen zullen, als het maximale aantal deelnemers bereikt is, bekend gemaakt worden.

    Waar wordt op gelet bij het beoordelen?
    - Originaliteit en creativiteit.
    - Spelling, interpunctie, grammatica bij stories, verhoudingen etc.
    - Heb je je aan de opdracht gehouden?
    - Verzorging; ziet het er verzorgd uit, heb je er genoeg aandacht aan besteed?
    - Het geheel; is het leuk/boeiend om te lezen/naar te kijken/etc.?
    - Ieder onderdeel krijgt een cijfer en hiervan wordt het gemiddelde genomen, dit wordt je uiteindelijke cijfer. Sommige onderdelen tellen zwaarder mee dan anderen.


    De jury: (Maximaal 4)
    1. Vindicatif
    2. nessje
    3. Lootus
    4. DamnBieber

    Deelnemers: (Maximaal 15)
    1.StarFishy
    2.Memoria ingeleverd
    3.Mallory ingeleverd
    4.LittleBirdie ingeleverd
    5.Kwijt
    6.Shiki ingeleverd
    7.Elly4ever ingeleverd
    8.hiscurls
    9.Anoyo ingeleverd
    10.Tjiftjaf
    11.xMissMarije ingeleverd
    12.Hamblet ingeleverd
    13.Wrennah ingeleverd
    14.Senermes
    15.JacobXMy
    16.Kilgarrah uitstel tot 30 mei

    Wat voor soort opdrachten kun je verwachten?
    - Gedichten
    - Schrijfopdrachten
    - Tekenoprachten
    - Rollenopdrachten
    - Een quiz maken

    Is iets nog niet helemaal duidelijk? Vraag er gerust naar, ik zal lief blijven deze keer <3

    De story

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 12:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, en Marlijn/Mallory ook. Ik morgen, dus dan zijn we met drie? :')


    Ja, jullie zijn met drie (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik moet hem nog inleveren, maar ik weet niet wat ik van mijn inzending vind.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, en Marlijn/Mallory ook. Ik morgen, dus dan zijn we met drie? :')


    Jij was al klaar toch?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik weetnog steeds niet wat te doen. Schrijven is mijn beste ding, maar aangezien het met Disney te maken heeft, moet het fanfiction zijn en dat is juist hetgene wat ik niet kan :W

    Ik weet het ineens!! Yeeh^^

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 21:39 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hamblet schreef:
    (...)

    Jij was al klaar toch?

    Ja(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ga het niet halen, aan gezien ik de hele weekend weg ben geweest en net pas tijd heb om iets te gaan doen vandaag. Kan ik uitstel krijgen tot 29 of 30 mei?

    Shiki schreef:
    Ik weetnog steeds niet wat te doen. Schrijven is mijn beste ding, maar aangezien het met Disney te maken heeft, moet het fanfiction zijn en dat is juist hetgene wat ik niet kan :W

    Ik weet het ineens!! Yeeh^^


    Succes!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Memoria schreef:
    (...)
    Ja(:


    Heb je het al ingeleverd? Zo ja, kan je het ook bij mij inleveren? (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xMissMarije schreef:
    Ik ga het niet halen, aan gezien ik de hele weekend weg ben geweest en net pas tijd heb om iets te gaan doen vandaag. Kan ik uitstel krijgen tot 29 of 30 mei?


    Ik denk wel dat hwt goed is, maar durf het niet te zeggen. Ik bepaal daar niet over.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Shiki schreef:
    Ik weetnog steeds niet wat te doen. Schrijven is mijn beste ding, maar aangezien het met Disney te maken heeft, moet het fanfiction zijn en dat is juist hetgene wat ik niet kan :W

    Ik weet het ineens!! Yeeh^^


    Succes


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xMissMarije schreef:
    Ik ga het niet halen, aan gezien ik de hele weekend weg ben geweest en net pas tijd heb om iets te gaan doen vandaag. Kan ik uitstel krijgen tot 29 of 30 mei?


    Ja, natuurlijk is dat mogelijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eindelijk is het gelukt om de opdracht af te ronden. Het is totaal anders geworden dan mijn eerste idee (:


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Eindelijk is het gelukt om de opdracht af te ronden. Het is totaal anders geworden dan mijn eerste idee (:


    Ik vind hem echt super!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Alle inzendingen die ik heb gezien - dus allemaal die ingeleverd zijn - vind ik allemaal prachtig en iets unieks hebben <33 Echt wauwie mensen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    even tussendoor, er zijn nog maar twee dagen en er zijn nog behoorlijk wat inzendingen niet gekomen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'