• Een vriendin van mij - die trouwens héél irritant is en waarbij ik een paar keer per dag de neiging bij heb om haar d'r nek om te draaien omdat ze maar loopt te zeuren - ging na het tweede uur naar huis. No problem, of toch wel?
    Ik geloof best dat ze buikpijn had, en gisteren ook, maar dan moet ze natuurlijk niet lopen te zeggen dat ze slecht voor Nederlands had geleerd terwijl we het derde uur Nederlands proefwerk hadden - die trouwens belachelijk makkelijk was. En vooral niet als haar neef, die in de andere VWO-klas zit, zegt dat ze gisteren heel vrolijk op haar verjaardagsfeest was...
    Dat vind ik best slecht van haar en ook totaal niet iets voor haar.

    O ja, en ze wist dat we vandaag ook met BSM 2,5 kilometer gingen rennen, maar ze loopt al tijden te zeuren dat ze dat niet kan enzo. Want we moeten met de Venloop 10 kilometer rennen - trouwens nog een reden waarom ze irritant is - en we moeten gewoon trainen. Ze probeert het niet eens...

    Stout, irritant meisje dat ze is
    (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    dat doe ik ook wel eens? :$


    - hoi ;D

    Zeg tegen 'r dat ze zich niet zo moet aanstellen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Zeg tegen 'r dat ze zich niet zo moet aanstellen.

    Dan ga ik mezelf irritant vinden, want dan moet ik het ieder uur weer opnieuw zeggen --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je vind d'r stout en irritant & dan is ze een vriendin van je ? :X


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Juist ja. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Doet iedereen dat niet eens? ;x


    None but ourselves can free our minds.

    ik vind eigenlijk niet dat je je 'vriendin' zo moet behandelen als je haar irritant vind moet je het gewoon zeggen en niet zoiets achter haar rug gaan doen. ;s


    Cowards die many times before their deaths.