• Hi!



    Join us:

    Berna - Separatoo - 9 november
    Lieke - Rossi - 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Zucchero - 17 maart
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Mufinn - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december
    Kim - Eyes - 3 november
    Aniek - Memoria - 24 december
    Maartje - Moams -
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Miryam - Elouner - 3 oktober
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 September
    Glenn - Itami - 18 april
    Jette - xSkinnyGirl -
    Demi - Coockies - 9 augustus
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Aestas -
    Naomi - Magicales -
    Nikki - Malfie - 3 november

    Shipnames:

    Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn

    Tinychat

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 17:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Vlinder kan betekenis hebben van freedom, maar ik vind hem niet op de mooie plek en te groot. Als hij iets anders was, vond ik hem wel mooi. Hahah (: Bijvoorbeeld zo:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Vlinder kan betekenis hebben van freedom, maar ik vind hem niet op de mooie plek en te groot. Als hij iets anders was, vond ik hem wel mooi. Hahah (: Bijvoorbeeld zo:



    Ik ken mensen met een vlinder tattoo, een van de twee heeft hem op haar rechter boven arm. Die vind ik best wel mooi. En iemand die had hem aan de linkerkant ter hoogte waar Harry de vogels heeft. Dat vond ik ook wel mooi maar die heeft ie toen laten weg halen. Maar die tattoo's zijn/waren niet zo groot.


    Physics is awesome

    CODY SIMPSON FOLLOWED ME ON TWITTER. CRYING.


    Danmarks Dynamite.

    Serieus, volgt de echte jouw?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Serieus, volgt de echte jouw?


    Ja, de echte ! Echt !


    Danmarks Dynamite.

    Woowww amazing, dat doet me denken aan een leuk verhaal. Willen jullie die horen? Gaat over Liam en paar vriendinnen van mij. Hahah.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wooww waarom volgt hij jouw? IUk vind het echt te awesome voor je (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja, laat maar horen & ik tweet hem best vaak en blijkbaar vond ie mij worth it to follow. :')


    Danmarks Dynamite.

    Waauuww okeej verhaal komt:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik las dus op twitter (ga alles in Nederlands vertellen) dat Liam meer mensen ging volgen, dat tweette hij. Dus ik zat een beetje te klooien en te hopen dat hij mij ging volgen. Niet gebeurd. Anyway, ik zag bij een vriendin - die Liam ook volgt- dat zij er volgers bij had. Ik dacht; OMG, zal toch niet?! Dus ik kijken. Zie ik Liam staan. Ik - in mijn enthousiasme- niet goed kijken, dus ik helemaal over twitter.

    Omygod Liam volgt je!

    En dan met Liam zijn echte link er achter. Dus wij zo helemaal hyper doen. Komt er een andere vriendin bij, ook helemaal hyper doen. Wij de hele tijd Liam erbij linker. Komt iemand anders;

    Het is niet de echte.

    Ik zo; -______-
    Een vriendin zo: Assholeeee @Real_Liam_Payn

    Linkte ze zo de echte. Dus uiteindelijk heeft hij een heel verhaal in het nederlands over zich heen gekregen en daarna scheldwoorden in het engels. Het was op zich lachen dat we - vooral ik - me zo heb vergist, maar voelde me wel schuldig dat we dus de echte liam hadden uitgescholden en niet de neppe. :| Hahhaa, deed me eraan herinneren (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ik las dus op twitter (ga alles in Nederlands vertellen) dat Liam meer mensen ging volgen, dat tweette hij. Dus ik zat een beetje te klooien en te hopen dat hij mij ging volgen. Niet gebeurd. Anyway, ik zag bij een vriendin - die Liam ook volgt- dat zij er volgers bij had. Ik dacht; OMG, zal toch niet?! Dus ik kijken. Zie ik Liam staan. Ik - in mijn enthousiasme- niet goed kijken, dus ik helemaal over twitter.

    Omygod Liam volgt je!

    En dan met Liam zijn echte link er achter. Dus wij zo helemaal hyper doen. Komt er een andere vriendin bij, ook helemaal hyper doen. Wij de hele tijd Liam erbij linker. Komt iemand anders;

    Het is niet de echte.

    Ik zo; -______-
    Een vriendin zo: Assholeeee @Real_Liam_Payn

    Linkte ze zo de echte. Dus uiteindelijk heeft hij een heel verhaal in het nederlands over zich heen gekregen en daarna scheldwoorden in het engels. Het was op zich lachen dat we - vooral ik - me zo heb vergist, maar voelde me wel schuldig dat we dus de echte liam hadden uitgescholden en niet de neppe. :| Hahhaa, deed me eraan herinneren (:


    awh, omygod. :')


    Danmarks Dynamite.

    Echt zoo hard gelachen toen en ook bes schaamtelijk (: Echt typerend voor mij (: Maar ik ben - helaas- niet opgevallen en hij heeft niks tegen me gezegd ): Hahahhaah, maar ik zal ze nooit haat sturen om aandacht te krijgen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Echt zoo hard gelachen toen en ook bes schaamtelijk (: Echt typerend voor mij (: Maar ik ben - helaas- niet opgevallen en hij heeft niks tegen me gezegd ): Hahahhaah, maar ik zal ze nooit haat sturen om aandacht te krijgen.


    No, me neither !


    Danmarks Dynamite.

    Dat vind ij echt lager dan laag en ik vind het ook laag als je hun vriendinnetjes haar gaat sturen of vrienden of wie dan ook. Hahah


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Dat vind ij echt lager dan laag en ik vind het ook laag als je hun vriendinnetjes haar gaat sturen of vrienden of wie dan ook. Hahah


    Klopt, weetje ik heb wel haat tegen een aantal mensen.. maar NOOIT dat ik hun haat tweets ga sturen.


    Danmarks Dynamite.