• The walking dead &nd Red dead redemption




    Het leven lijkt op één groot spel. Vooral voor het negentien jarige meisje Amelie MacFarlane's.
    Een leven vol bandieten, grote gangs en dus zeker weten veel geweld.






    Amelie woont in een westelijke regio genaamd Hennigan's Stead. Ze had een redelijk rustig leventje wat al gauw veranderde nadat haar ouders vermoord werden door een Gang. Wraak nemen en de groep uitschakelen is haar eerste prioriteit. Makkelijk zou het niet worden, je moet hier constant over je schouders kijken of je zelf geen mes tussen je ribben krijgt of een kogel tussen je ogen. Je kan hier niemand vertrouwen, iedereen is op zichzelf wanneer het er op aankomt.

    Wat zou er met de westerlijke staten gebeuren wanneer er een grote ramp/plaag of hoe je het ook maar wil noemen uitbreekt?
    Helpen ze elkaar, of geven ze elkaar op en betekend dit het einde van het menselijk bestaan?


    - Westerlijk verhaal. Vol geweld,bloed,drama,liefde,en vooral angst.
    - Paar personages van The walking dead.
    - Nederlands geschreven.
    - Nederlands gesproken.
    - 18+
    - Gebaseerd op: Red dead redemption & The walking dead.
    - Neem Abbo, ik meld het niet persoonlijk.


    Link: http://www.quizlet.nl/stories/112047/liveliness/

    Ik heb al 3 hoofdstukken geschreven, alleen nog niet geactiveerd. Ik activeer ze wanneer ik merk dat er ook lezers geïnteresseerd zijn (:
    Ben er lang uit geweest met schrijven, maar probeer het weer een beetje op te pakken en ik hoop dat het mij lukt.:Y)
    Just give me some time =)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 12:25 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    JOU USERNAME. <3
    Ik ga eens kijken! (:


    ars moriendi

    Sounds awesome. Here. Take my abbo.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Apocalyptic schreef:
    JOU USERNAME. <3
    Ik ga eens kijken! (:


    Hahaha, Daryl! <'3
    Thanks, staat nog geen deel online hoor doe ik nog even wat later zodat ik ook nog even de tijd heb nog vooruit te gaan schrijven. Niet dat ik straks vastloop haha!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Licet schreef:
    Sounds awesome. Here. Take my abbo.

    Thanks! :3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    REEDUS schreef:
    (...)

    Hahaha, Daryl! <'3
    Thanks, staat nog geen deel online hoor doe ik nog even wat later zodat ik ook nog even de tijd heb nog vooruit te gaan schrijven. Niet dat ik straks vastloop haha!

    Ik ben benieuwd, laat maar weten wanneer je gaat beginnen!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik ben benieuwd, laat maar weten wanneer je gaat beginnen!

    Oke, thanks! Hoop dat ik het niet vergeet ;$ anders moet je even abbo nemen, dan weten we alle twee dat het goed komt haha!


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Done. :Y)


    ars moriendi

    Ik ben dol op red dead redemption ;o
    Ik ga dit zeker lezen!


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ik ben dol op red dead redemption ;o
    Ik ga dit zeker lezen!

    Yeey! haha.
    Ik ben er verslaafd aan wahah! op welke console game je dan?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    PS3 c:


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    PS3 c:

    Omg, ik ook!
    Wat is account naam! hahah maybe kunnen we keer samen een posse beginnen online :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    REEDUS schreef:
    (...)
    Omg, ik ook!
    Wat is account naam! hahah maybe kunnen we keer samen een posse beginnen online :Y)


    Dat zou ik ook wel willen, als mijn ps3 niet zo stom was de cd door midden te breken. Het spel is nu net een week kapot, baal er echt vet erg van :c


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook wel willen, als mijn ps3 niet zo stom was de cd door midden te breken. Het spel is nu net een week kapot, baal er echt vet erg van :c

    Ah! balen zeg. Tijd om een nieuwe te kopen dus, haha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    REEDUS schreef:
    (...)
    Ah! balen zeg. Tijd om een nieuwe te kopen dus, haha.


    Als ik meer geld heb haha, eerst maar op zoek naar een nieuwe baan ^^


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    (...)

    Als ik meer geld heb haha, eerst maar op zoek naar een nieuwe baan ^^

    Oh, ontslagen ofzo? ;x of zelf ontslag genomen? Of contract afgelopen? ;o


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.