• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Mag het na kunnen bootsen van geluiden die je hoort wel?

    Of dingen met vuur?

    Of heel snel kunnen rennen?

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:25 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kirin schreef:
    (...)

    Weet ik toch ;) ik bedoelde er ook niks mee hoor...
    Maar goed, ik denk dat ik me er maar even niet mee ga bemoeien wat wel en niet mag en blablabla, want ik weet het zelf toch niet helemaal precies goed.


    Oké. Is goed. Sorry voor me uitbrander dan. Maar als ik eenmaal geïrriteerd ben kan ik er niets aan doen dat ik alles negatief zie en zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat maar ik word Electrokinese, want dit kan ik ook een soort van in real net als andere meuk


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Mag het na kunnen bootsen van geluiden die je hoort wel?

    Of dingen met vuur?

    Of heel snel kunnen rennen?


    Pyrokinese? Verandering van de temperatuur is dat.


    Giovanni

    KellyBelly schreef:
    Naam:
    Yurian Lucardo Deamons
    Leeftijd:
    16 jaartjes jong. Verjaard op 23 Augustus
    Gave:
    Helen. Yurian kan mensen en dieren helen. Hij hoeft zich alleen flink te concentreren op zijn innerlijke energie en de ander op de plek van de verwonding aan te raken. Zijn handen lijken dan te gaan gloeien. Als dit proces word verstoord kunnen de verwondingen erger worden.
    Docent/leerling:
    Leerling.
    Uiterlijk:


    Klik & klik
    Yurian is is 1.87 lang en weegt 72 kilo. Hij draagt vaak donkere kleren, donkerblauw, bruin, zwart en rood. Je zult hem niet vaak in lichte kledij zien, hij is niet zo een opvaller. Hij draagt altijd, maar dan ook altijd zijn zwarte vans, ze zitten hem gewoon té lekker om hem weg te doen.
    Zijn haar zit altijd wel netjes en hij steekt daar ook veel tijd in, pas wanneer het goed zit gaat hij de deur uit. Yurian is ijdel als het om zijn haar gaat. Ook ziet hij er verzorgd en netjes uit, wat je niet zal verwachten van iemand zoals hij.
    Yurian heeft een snakebite en op zijn sleutelbeen heeft hij de letter "A", de voorletter van zijn broer zijn naam.
    Innerlijk:
    Yurian is over het algemeen een jongen die graag andere plaagt, maar hij wel lief. Hij kan wel eens opmerkingen maken naar andere toe die hard aan kunnen komen, maar volledig met opzet doet hij dat niet. Wel kan hij arrogant overkomen naar andere toe, behalve tegen zijn broertje, want dat is zijn alles en die beschermt hij met zijn leven. Wanneer Yurian daadwerkelijk boos is kun je het beste uit zijn buurt blijven, de enige die hem dan ook zou kunnen kalmeren is Alex, die weet precies wat hij moet doen om hem kalm te krijgen.
    Helpen doet Yurian wel graag, als iemand hulp nodig heeft staat hij voor je klaar, máár dat moet hij je wel goed kennen. Hij laat ook duidelijk zien wanneer hij iemand niet mag, hij zal diegene compleet negeren of hem/haar uitschelden tot die gene weg gaat. Yurian probeert wel aardig te zijn maar het wil hem niet altijd lukken. Yurian zal het ook recht in je gezicht kunnen zeggen dat hij je niet mag.
    Vak ( Alleen voor docenten) : X
    Extra:
    Is tweeling met Alex.
    Toen Alex en Yurian 12 waren, kregen ze een ongeluk. Beiden jongens hebben twee weken in het ziekenhuis gelegen. Hun vader is meteen aan de verwondingen overleden en hun moeder leeft wel nog. Hun moder zit aan de drank en deelt wel eens rake klappen uit, omdat Yurian veel om zijn broertje geeft heeft hij alle klappen opgevangen voor zijn broertje. Hij heeft ook een aantal littekens, die laat hij liever niet zien.
    Al vanaf dat Yurian klein was wist hij dat hij anders was dan andere, niet door zijn gave, nee Yurian is homoseksueel. Hij komt hiervoor uit en schaamt zich er ook niet voor.


    Aangepast, hij is zo wel goed?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Helen kan ik trouwens in real een beetje dus het bestaat. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik kan volgens mij niets paranormaals.. Alhoewel, ooit dacht ik dat ik aura's rond mensen zag, maar die aura was bij bijna.iedereen dezelfde kleur.. En toen begon ik te twijfelen xD

    De kleur die ik toen zag was trouwens turquoise, mijn lievelingskleur :)

    Krielkip schreef:
    Ik kan volgens mij niets paranormaals.. Alhoewel, ooit dacht ik dat ik aura's rond mensen zag, maar die aura was bij bijna.iedereen dezelfde kleur.. En toen begon ik te twijfelen xD

    De kleur die ik toen zag was trouwens turquoise, mijn lievelingskleur :)


    Ik wil niet eens weten wat ik allemaal kan of kan leren. Ik word nu al gek van de dingen die ik heb xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Emily Jonhsonn
    Leeftijd: 17 jaar
    Gave: Ze kan geesten zien.
    Docent/leerling: Leerling
    Uiterlijk (FOTO SVP) :


    Innerlijk: Emily is een meisje waar totaal geen kwaad in zit. Ze is ontzettend lief en bijna altijd vrolijk. Ze heeft geen moeite om te zeggen wat ze wil, en is altijd wel in voor een praatje of een grapje. Ze is erg goed in plagen, en ze heeft er ook geen problemen mee zelf geplaagd te worden. Het is lastig om haar boos te krijgen, maar wanneer je dat voor elkaar hebt dan is ze ook echt woest. Ze heeft veel geduld en een groot doorzettingsvermogen. Ze kan moeilijk stilzitten en is altijd bezig. Ze lacht altijd en maakt daarom makkelijk sociaal contact. Ondanks haar energie en haar levendigheid straalt ze rust uit,iets wat veel mensen prettig vinden.
    Vak ( Alleen voor docenten) : -
    Extra: -


    "Stay Strong"

    KellyBelly schreef:
    (...)

    Aangepast, hij is zo wel goed?


    zet je erbij ;)


    Giovanni

    Alle rollen erbij ;p ook eff doen bij andere topic. Ik heb Yorn met zijn visioenen verwijdert BTW.


    Giovanni

    Krielkip schreef:
    Ik kan volgens mij niets paranormaals.. Alhoewel, ooit dacht ik dat ik aura's rond mensen zag, maar die aura was bij bijna.iedereen dezelfde kleur.. En toen begon ik te twijfelen xD

    De kleur die ik toen zag was trouwens turquoise, mijn lievelingskleur :)


    Aura's zien is niet zo moeilijk. Je moet je gewoon goed concentreren. In het begin klopt het ook wel dat je er gek van wordt maar met de tijd leer je ermee omgaan en kan je het ook uitschakelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krielkip schreef:
    Ik kan volgens mij niets paranormaals.. Alhoewel, ooit dacht ik dat ik aura's rond mensen zag, maar die aura was bij bijna.iedereen dezelfde kleur.. En toen begon ik te twijfelen xD

    De kleur die ik toen zag was trouwens turquoise, mijn lievelingskleur :)


    Naar wat ik weet, heeft iedereen een beetje blauwige (kan ook turquoise) kleur om zich heen. Dit is een relatief dunne lijn, waaromheen de reest van de aura komt (met verschillende kleuren dus)
    :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Ik heb een donkerrode met licht blauwe aura heeft iemand me verteld iemand een idee wat die kleuren betekenen?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.