• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    YES MIJN IDEE :D


    Giovanni

    Hahahaha x)

    Maar zullen we dat dan doen? Ik maak nog een jongenscharacter en dan als jullie die van jullie af hebben starten we?


    Giovanni

    Ik vind het goed ^^

    ik vind het prima (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hopelijk gaat de RPG niet doodlopen ;c.


    Giovanni

    Aryna gaat zo NIET op mij lijken *muhaha*

    Ik twijfel tussen namen, tussen Yorn, Jorg en Diederick.


    Giovanni

    haha tuurlijk gaat hij niet doodlopen (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    yorn ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Yorn! (Y-naaaaaaam!)

    Naam: Aryna Yannah Zenith
    Leeftijd: Aryna is 14 jaar oud, maar ziet er redelijk jong uit voor haar leeftijd.
    Gave: Voorspellende dromen
    Leerling:
    Uiterlijk:


    Aryna heeft roodblond, lang haar tot halverwege haar rug. Het is sluik en steil, er is geen slag in te krijgen. Meestal hangt het over haar rug, in een staart op haar hoofd, of in een vlecht. Haar ogen zijn grijsblauw, en ze is redelijk klein en tenger, met nog niet zoveel vrouwelijke vormen. Ze heeft een schattig popperig gezichtje, en kleed zich ook zo. Aryna draagt vaak jurkjes, riemen, leggings, in pastelkleuren en met kanten randjes en veel accessoires, met name de gigantische berg armbandjes die ze standaard draagt aan haar linkerarm. Een daarvan, een gevlochten bandje, doet ze nooit af, en als ze dat wel moet doen om bepaalde redenen, is ze meteen in een trieste stemming. Éen keer is ze het ding verloren, waardoor Aryna begon te gillen, panieken en compleet doordraaide. Waarom ze dit bandje zoveel voor haar betekent, weet ze eigenlijk niet.

    Innerlijk: Aryna is een stil persoontje. Ze zegt bijna nooit iets, wat haar een nogal asociale uitstraling geeft wanneer je tegen haar praat. Het enige wat ze dan doet is opkijken, je aanstaren, en vervolgens demonstratief de andere kant op kijken alsof ze je niet gehoord heeft of alsof ze je niet begrijpt. Helaas is dit soms ook het geval. Ze leest graag boeken op haar kamer en is nogal een braaf meisje. Aryna gedraagt zich soms vaag en lijzig, ze denkt niet bij dingen na en doet waar ze zin in heeft, ook al is de actie niet helemaal 100% verstandig.
    Zonder enige reden kan ze soms ook gaan zingen, gillen en weglopen uit een klaslokaal. Laten we het erbij houden dat ze gewoon een beetje gestoord is. Men zegt dat dit door haar dromen komt.

    Extra: Dit personage kan nog wat gedetailleerder uitgewerkt worden naarmate het geroleplay vordert. Op die manier kan ik een karakter beter vormen. Sorry daarvoor als ik anderen hiermee hinder, maar het gaat er toch om dat het roleplayen leuk blijft en de karakters levendig. Dit is mijn manier hiervoor, anders krijg ik geen zin meer om te posten en loopt mijn karakter dood op een gegeven moment.





    Edit: Sorry dubbelpost ^^

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 17:46 ]

    Naam: Yorn ''Future'' Claessen.
    Leeftijd: 15.
    Gave: Visioenen.
    Soort: Leerling/docent.
    Uiterlijk (FOTO SVP) :

    Donkerbruin/zwart haar en een donkere huidskleur. Vaak snapback op en zijn oorbellen Groen/bruine ogen.
    Innerlijk: Yorn was vroeger dik en daar is hij mee gepest, hij is onzeker over zichzelf en heeft een operatie laten doen. Yorn was vroeger een onzekere jongen wat hij nu in ieder geval niet meer is, hij is nu een playertje. Je merkt altijd zijn aanwezigheid en merkt dat hij irritant is maar achter dat irritante gedrag zit een jongen die graag vrienden heeft en de meiden versiert. Soms komt Yorn nogal kinderachtig over vanwege zijn kinderachtige kleding --> Like cookiemonster shirt. Yorn's leven staat helemaal in voor sport en trainen. Zijn lievelingssport is Basketball, zijn visioenen laten hem doorzetten om te sporten.
    Extra: Nop.


    Giovanni

    Ow lijkt op elkaar die van ons ;p


    Giovanni

    Huh, Yorn een docent en 15?