• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Haha jaa ik heb al gereageerd xD


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Reageer nog een keer dan xD

    Hoeft natuurlijk niet (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 11:00 ]


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Haha ik zit op school pauze is nu voorbij en heb zo toets, reageer wel na men toets (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Succes met je toets! (flower)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Dankje haha ga ik nodig hebben heb niet geleerd haha


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Oeh...dasniet slim :p
    Welk vak is het dan?


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Verpleeg technische handelingen heel leuk haha we mochten muziek luisteren en toen heb ik dus gewoon een stuk tekst overgeschreven


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Argh, ik kan geen karakterkaart typen op een mobiel...

    Krielkip schreef:
    Naam: Aryna Yannah Zenith
    Leeftijd: Aryna is 14 jaar oud, maar ziet er redelijk jong uit voor haar leeftijd.
    Gave: Voorspellende dromen
    Leerling:
    Uiterlijk:


    Aryna heeft roodblond, lang haar tot halverwege haar rug. Het is sluik en steil, er is geen slag in te krijgen. Meestal hangt het over haar rug, in een staart op haar hoofd, of in een vlecht. Haar ogen zijn grijsblauw, en ze is redelijk klein en tenger, met nog niet zoveel vrouwelijke vormen. Ze heeft een schattig popperig gezichtje, en kleed zich ook zo. Aryna draagt vaak jurkjes, riemen, leggings, in pastelkleuren en met kanten randjes en veel accessoires, met name de gigantische berg armbandjes die ze standaard draagt aan haar linkerarm. Een daarvan, een gevlochten bandje, doet ze nooit af, en als ze dat wel moet doen om bepaalde redenen, is ze meteen in een trieste stemming. Éen keer is ze het ding verloren, waardoor Aryna begon te gillen, panieken en compleet doordraaide. Waarom ze dit bandje zoveel voor haar betekent, weet ze eigenlijk niet.

    Innerlijk: Aryna is een stil persoontje. Ze zegt bijna nooit iets, wat haar een nogal asociale uitstraling geeft wanneer je tegen haar praat. Het enige wat ze dan doet is opkijken, je aanstaren, en vervolgens demonstratief de andere kant op kijken alsof ze je niet gehoord heeft of alsof ze je niet begrijpt. Helaas is dit soms ook het geval. Ze leest graag boeken op haar kamer en is nogal een braaf meisje. Aryna gedraagt zich soms vaag en lijzig, ze denkt niet bij dingen na en doet waar ze zin in heeft, ook al is de actie niet helemaal 100% verstandig.
    Zonder enige reden kan ze soms ook gaan zingen, gillen en weglopen uit een klaslokaal. Laten we het erbij houden dat ze gewoon een beetje gestoord is. Men zegt dat dit door haar dromen komt.

    Extra: Dit personage kan nog wat gedetailleerder uitgewerkt worden naarmate het geroleplay vordert. Op die manier kan ik een karakter beter vormen. Sorry daarvoor als ik anderen hiermee hinder, maar het gaat er toch om dat het roleplayen leuk blijft en de karakters levendig. Dit is mijn manier hiervoor, anders krijg ik geen zin meer om te posten en loopt mijn karakter dood op een gegeven moment.





    Edit: Sorry dubbelpost ^^



    Haha oke de naam van jouw karakter lijkt echt zoveel op mijn naam in rl :P

    Ik heet namelijk Arina :)


    Zien zonder gezien te worden.

    Ik wil een jongen reserveren ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reseveer ook een jongen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam: Alex Remy Deamons
    Leeftijd: 16, verjaardag: 23 augustus.
    Gave: Electrokinese - Control over elektriciteit
    Docent/leerling: leerling
    Uiterlijk :

    Alex is 1.85 lang en weegt 75 kilo, in tegenstelling tot zijn broer is hij echt een sloddervos, het maakt hem ook niet uit als hij 1 week in de zelfde kleding moet lopen.

    hij heeft de tattoo van een Y op zijn linker schouderblad. Dit is van de naam Yurian, van zijn broer dus.
    Innerlijk: hij is verlegen en loop graag alleen met zijn broer mee, het kost moeite om een beetje te wennen bij nieuwe mensen maar als hij je eenmaal kent kan hij heel gek doen. Als hij je vertrouwt kun je hem makkelijk over halen om dingen te doen, meestal kijkt behoed zijn broer hem daar wel voor. Alex zit soms ook wel graag alleen, meestal buiten in een boom zodat hij gewoon ront kan kijken en naar de vogels kan luisteren, soms valt hij dan wel in slaap en dan is zijn broer de enige die hem kan vinden. Alex hou van avontuur, hij kan uren door het bos lopen en dan dingen gaan fantaseren over dingen die kunnen gebeuren. [meer in rpg]
    Extra: tweeling met Yurian. Hun vader is toen hij 12 werd overleden en zijn moeder is zinds doen meestal dronken. Alex is Bi sexueel.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 18:36 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Naam:
    Yurian Lucardo Deamons
    Leeftijd:
    16 jaartjes jong. Verjaard op 23 Augustus
    Gave:
    Shapeshifter mens. Kan andere mensen hun uiterlijk nabootsen voor een tijdje, perfect om ergens binnen te komen.
    Docent/leerling:
    Leerling.
    Uiterlijk:


    Klik & klik
    Yurian is is 1.87 lang en weegt 72 kilo. Hij draagt vaak donkere kleren, donkerblauw, bruin, zwart en rood. Je zult hem niet vaak in lichte kledij zien, hij is niet zo een opvaller. Hij draagt altijd, maar dan ook altijd zijn zwarte vans, ze zitten hem gewoon té lekker om hem weg te doen.
    Zijn haar zit altijd wel netjes en hij steekt daar ook veel tijd in, pas wanneer het goed zit gaat hij de deur uit. Yurian is ijdel als het om zijn haar gaat. Ook ziet hij er verzorgd en netjes uit, wat je niet zal verwachten van iemand zoals hij.
    Yurian heeft een snakebite en op zijn sleutelbeen heeft hij de letter "A", de voorletter van zijn broer zijn naam.
    Innerlijk:
    Yurian is over het algemeen een jongen die graag andere plaagt, maar hij wel lief. Hij kan wel eens opmerkingen maken naar andere toe die hard aan kunnen komen, maar volledig met opzet doet hij dat niet. Wel kan hij arrogant overkomen naar andere toe, behalve tegen zijn broertje, want dat is zijn alles en die beschermt hij met zijn leven. Wanneer Yurian daadwerkelijk boos is kun je het beste uit zijn buurt blijven, de enige die hem dan ook zou kunnen kalmeren is Alex, die weet precies wat hij moet doen om hem kalm te krijgen.
    Helpen doet Yurian wel graag, als iemand hulp nodig heeft staat hij voor je klaar, máár dat moet hij je wel goed kennen. Hij laat ook duidelijk zien wanneer hij iemand niet mag, hij zal diegene compleet negeren of hem/haar uitschelden tot die gene weg gaat. Yurian probeert wel aardig te zijn maar het wil hem niet altijd lukken. Yurian zal he ook recht in je gezicht kunnen zeggen dat hij je niet mag.
    [Er komt nog meer, maar ik weet even niets]
    Vak ( Alleen voor docenten) : X
    Extra:
    Is tweeling met Alex.
    Toen Alex en Yurian 12 waren, kregen ze een ongeluk. Beiden jongens hebben twee weken in het ziekenhuis gelegen. Hun vader is meteen aan de verwondingen overleden en hun moeder leeft wel nog. Hun moder zit aan de drank en deelt wel eens rake klappen uit, omdat Yurian veel om zijn broertje geeft heeft hij alle klappen opgevangen voor zijn broertje. Hij heeft ook een aantal littekens, die laat hij liever niet zien.
    Al vanaf dat Yurian klein was wist hij dat hij anders was dan andere, niet door zijn gave, nee Yurian is homoseksueel. Hij komt hiervoor uit en schaamt zich er ook niet voor.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mogen we nou meedoen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1) Je gave is niet goed
    2) We zijn al begonnen.


    Giovanni