• Paranormal Academy, een doodnormaal schoolgebouw maar de binnenkant zit vol met kinderen die hun paranormale gave's willen ontwikkelen, de ene kan in de toekomst kijken en de ander kan geesten zien. Er zitten niet veel kinderen op deze school want niet iedereen is paranormaal begaafd. Ook krijg je hier geen gewone lessen zoals wiskunde of Nederlands, je krijgt hier les over het omgaan met kineses en hoe je kwade geesten het best kunt verjagen.

    Paranormale kinderen.
    MAXIMAAL 15.

    ~Ralph Cramer || Hydrokinese || Paranormaal
    ~June Lacey Smith || Krachtuitschakeling. || Lilangel
    ~Dane Evan Richmond || Telekinese || Lilangel
    ~Aline Roslyn Evanlyn Rhine. || Umbrakinese || hateandlove
    ~Juliano Cisneros || Superieure ogen & oren. || Paranormaal
    ~Lyra Symphonique Jestera || Pijnigen met een blik || kwijt
    ~Alex Remy Deamons || Electrokinese || Ninuturu
    ~Aryna Yannah Zenith || Voorspellende dromen || Krielkip
    ~Yurian Lucardo Deamons || Helende krachten || Kellybelly
    ~Emily Johnsonn || Geesten verschijningen || Skoupa

    VOL!!!

    Invullijstje.

    Naam:
    Leeftijd: (Docenten boven de 30, leerlingen 13 t/m. 18)
    Gave:
    Docent/leerling:
    Uiterlijk (FOTO SVP) :
    Innerlijk:
    Vak ( Alleen voor docenten) :
    Extra:


    Regels.

    ~Schelden mag maar niet te erg ivm te jonge kinderen..?
    ~Er zijn NPC's die iedereen kan besturen. ( =Non-player characters)
    ~Nieuwe topics mogen alleen door lilangel of paranormaal
    ~Je mag alleen jezelf en NPC's besturen, andere alleen met toestemming van diegene.
    ~OOC ( = Out of character ) reacties tussen haakjes of in het overlegtopic.
    ~Have fun :D

    NPC's.

    ~Schoolhoofd V. Cramer.
    ~Docente Amber Berreta || Docente Kineses.
    ~Docent Johan de Jong || Docent Zintuigen.
    ~Docent Gino Greco || Docent Kookkunsten & blikkunsten.

    Extra info&hulp.
    http://iris-gekkigheid.blogspot.nl/ op die site kun je kijken voor kineses :)

    buitenkant

    slaapkamers.

    klaslokalen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:48 ]


    Giovanni

    Kwijt schreef:
    Ik wil wel een meisje dat mensen kan pijnigen (:


    Als je haar uitwerkt zet ik je erbij ;]


    Giovanni

    Kirin schreef:
    Ik twijfel nog, op zich lijkt het me wel een leuk idee, maar dan weet ik nog niet wat voor "gave" ik dan kies. Hebben jullie het liefste iemand met een (sorry) ietwat onwaarschijnlijke gave, of liever iets realistischer?
    en als er gezeik komt, maakt niet uit waarover, doe ik niet mee, want daar heb ik geen zin in (:


    Ik vind alles goed zolang het maar gaves zijn die ook echt bestaan like kineses over superieur gehoor/smaak enzo.


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Ik ben Irl telekinese aan het leren :D


    Noooit serieus?? Hoee?? :O


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Noooit serieus?? Hoee?? :O


    Je moet een.psiwheel maken ofzo en daarornder prik je een naalden die zet jein iets zachts. Dan visualiseer je dat het beweegt en Tata het lukt. Moet wel in een ruimte met weinig lucht en er mag niks zijn dat je kan storen


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    (...)

    Je moet een.psiwheel maken ofzo en daarornder prik je een naalden die zet jein iets zachts. Dan visualiseer je dat het beweegt en Tata het lukt. Moet wel in een ruimte met weinig lucht en er mag niks zijn dat je kan storen


    Ohh vet ^^ ga ik ook keer proberen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zoek maar meer oefeningen op google


    Giovanni

    Zal ik wel even een keer doen


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik denk dat ik maar eens iets ga uitwerken :)


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Kirin schreef:
    Ik denk dat ik maar eens iets ga uitwerken :)

    haha yay ik heb goede invloed *kuchkuch* :P :P


    Zien zonder gezien te worden.

    Kirin schreef:
    Ik denk dat ik maar eens iets ga uitwerken :)


    vind ik leuk! ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Naam: Lyra Symphonique Jestera
    Leeftijd: 17 Jaar
    Gave: Mensen pijnigen met alleen een blik. Wat voor een pijn, en hoe venijnig en hard de pijn is, kan ze zelf regelen.
    Docent/leerling: Leerling
    Uiterlijk:


    Lyra heeft donker haar, donkere ogen met scherpe jukbeenderen. Ze is erg lang voor haar leeftijd. Wanneer ze haar gave gebruikt, ligt er een rode zweem over haar ogen.
    Innerlijk: Lyra is een stil, afgekeerd meisje, die weinig met mensen praat, en ze weinig verteld. Ze is een luisteraar, geen prater. Ze keert zich meestal af van grote groepen, en wantrouwd mensen snel. Als je haar echter hebt leren kennen, en haar vertrouwen hebt gewonnen (Wat alles behalve makkelijk is) is ze een vriendin om nooit te vergeten, en zij zal jou ook nooit vergeten. Ze is betrouwbaar, zeer intelligent -hoogbegaafd-, en zeker niet bang om voor jou door het vuur te gaan. Toch kan ze soms tegen vreemden een beetje snauwerig zijn. Ze zoekt graag haar eigen plekje op, het liefst op het strand, zwemmen hoeft niet per se. Soms kan ze een beetje sadistisch overkomen, maar ze is echt niet slecht.
    Extra: Lyra is sinds groep één gepest geweest. Ze was anders. Ze hield niet van poppenhoeken, of van boekjes voorlezen. Ze las Charles Dickens, bouwde complexe gebouwen van de lego, en hield zich afzijdig. Ze rende niet over het schoolplein, maar bleef juist staan kijken hoe andere mensen lol hadden. Als mensen haar met rust hadden gelaten, was Lyra misschien juist wel vrolijk geworden, of tenminste iets minder afzijdig, maar al snel was Lyra het doelwit van pesterijen, en erger. Het begon fysiek te worden. Slaan, duwen -niet in groep één natuurlijk-, etc. Lyra ontdekte haar gave toen ze in elkaar geslagen werd, en ze een van haar pesters recht in de ogen aankeek, en wenste dat hij ooit zou voelen wat zij voelde. De jongen viel op de grond, en begon spontaan te huilen. Lyra werd hierna uitgemaakt voor Heks, feeks en secreet, en niemand wilde ook maar een meter bij haar in de buurt komen. Lyra haat haar gave, maar gebruikt hem wel. Ooit zal Lyra misschien over haar haat heenkomen, maar ze heeft daarbij hulp nodig. Hulp die ze van niemand wilt hebben.


    Naam: Kara Liz Pendragon
    Leeftijd: 16 Jaar, op zich gedraagt ze zich relatief jong voor haar leeftijd.
    Gave: Transformatie in dieren. Het liefst verandert ze in een Cheetah.
    Docent/leerling: Leerling
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kara is een vrolijk, lief meisje dat soms een beetje jong gedraagt voor haar leeftijd. Laat je hierdoor niet vergissen, Kara heeft ook een serieuze, bedenkelijke kant, maar die verbergt ze het liefst, aangezien ze daar niet zulke goede ervaringen mee had. Ze denkt veel na over dingen, en is dan ook een enorme dromer. Soms droomt ze ook gewoon weg in de les, of nou ja, overal eigenlijk. Ze houdt van sporten, en rent ook graag. Ze tekent overal op.
    Extra: {Komt eraan}

    Kara maak ik later af ^^


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Naam: Lyra Symphonique Jestera
    Leeftijd: 17 Jaar
    Gave: Mensen pijnigen met alleen een blik. Wat voor een pijn, en hoe venijnig en hard de pijn is, kan ze zelf regelen.
    Docent/leerling: Leerling
    Uiterlijk:


    Lyra heeft donker haar, donkere ogen met scherpe jukbeenderen. Ze is erg lang voor haar leeftijd. Wanneer ze haar gave gebruikt, ligt er een rode zweem over haar ogen.
    Innerlijk: Lyra is een stil, afgekeerd meisje, die weinig met mensen praat, en ze weinig verteld. Ze is een luisteraar, geen prater. Ze keert zich meestal af van grote groepen, en wantrouwd mensen snel. Als je haar echter hebt leren kennen, en haar vertrouwen hebt gewonnen (Wat alles behalve makkelijk is) is ze een vriendin om nooit te vergeten, en zij zal jou ook nooit vergeten. Ze is betrouwbaar, zeer intelligent -hoogbegaafd-, en zeker niet bang om voor jou door het vuur te gaan. Toch kan ze soms tegen vreemden een beetje snauwerig zijn. Ze zoekt graag haar eigen plekje op, het liefst op het strand, zwemmen hoeft niet per se. Soms kan ze een beetje sadistisch overkomen, maar ze is echt niet slecht.
    Extra: Lyra is sinds groep één gepest geweest. Ze was anders. Ze hield niet van poppenhoeken, of van boekjes voorlezen. Ze las Charles Dickens, bouwde complexe gebouwen van de lego, en hield zich afzijdig. Ze rende niet over het schoolplein, maar bleef juist staan kijken hoe andere mensen lol hadden. Als mensen haar met rust hadden gelaten, was Lyra misschien juist wel vrolijk geworden, of tenminste iets minder afzijdig, maar al snel was Lyra het doelwit van pesterijen, en erger. Het begon fysiek te worden. Slaan, duwen -niet in groep één natuurlijk-, etc. Lyra ontdekte haar gave toen ze in elkaar geslagen werd, en ze een van haar pesters recht in de ogen aankeek, en wenste dat hij ooit zou voelen wat zij voelde. De jongen viel op de grond, en begon spontaan te huilen. Lyra werd hierna uitgemaakt voor Heks, feeks en secreet, en niemand wilde ook maar een meter bij haar in de buurt komen. Lyra haat haar gave, maar gebruikt hem wel. Ooit zal Lyra misschien over haar haat heenkomen, maar ze heeft daarbij hulp nodig. Hulp die ze van niemand wilt hebben.


    Naam: Kara Liz Pendragon
    Leeftijd: 16 Jaar, op zich gedraagt ze zich relatief jong voor haar leeftijd.
    Gave: Transformatie in dieren. Het liefst verandert ze in een Cheetah.
    Docent/leerling: Leerling
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Kara is een vrolijk, lief meisje dat soms een beetje jong gedraagt voor haar leeftijd. Laat je hierdoor niet vergissen, Kara heeft ook een serieuze, bedenkelijke kant, maar die verbergt ze het liefst, aangezien ze daar niet zulke goede ervaringen mee had. Ze denkt veel na over dingen, en is dan ook een enorme dromer. Soms droomt ze ook gewoon weg in de les, of nou ja, overal eigenlijk. Ze houdt van sporten, en rent ook graag. Ze tekent overal op.
    Extra: {Komt eraan}

    Kara maak ik later af ^^


    Wow eigenlijk mag ik Lyra wel :$
    xD


    Zien zonder gezien te worden.

    Ik wil misschien meedoen :D
    (Dan wil ik graag een vrouwelijke studente :P)

    Haha zo komen er veel te veel meisjes xD
    Ach...maakt vast niks uit

    Ik wou namelijk ook een studente, moet ik nog uitwerken :/ ga ik straks maar eens doen.


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    als iedereen nou een jongen en een meisje doet ^^ probleem opgelost (A)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.