• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik keek naar Niall en glimlachte een beetje weekjes. "Hij heeft alleen mijn ogen. Voor de rest is hij net Danielle." Ik zuchtte even. "Die zijn nu weer samen volgens mij. Het is een grote knipperlichtrelatie. Het zal niet lang meer duren voor een van de twee vreemd gaat en ze drie dagen boos op elkaar zijn." Ik hield Dan zo vast dat hij rechtop op mijj schoot zat en hij kirde. Ik glimlachte. "Bijna 3 maanden." Ik keek naar hem. "Kijk, Dan. Dat is ome Niall."


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    Niall horan

    Ik glimlach en zwaai naar Dan. " hoi Dan" glimlach ik. " als je hier bent zal ik je vooratellen san Alex, hij is echt een schat' ik merk dat mijn wanden rood kleuren terwijl mijn ogen beginnen glunderen. " hoe gaat het met Daan?" Ik kijk hem aan. En zucht. " denkje dat Hazz en Lou mee willen? Ik weet trouwens niet of dat mag maar dat boeit niets" mompel ik in mezelf even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Vermoeid laat ik me weer naast Niall zakken en zuchtend wrijf ik over mijn gezicht. Ik was de laatste tijd veel sneller moe dan normaal, geen idee waarom maarja.. Ik zucht en kijk een tikkeltje verbaasd naar Liam. Hij was vader?


    El Diablo.

    Liam Payne
    Ik glimlachte wat naar Niall. Hij was echt hopeloos verlieft. Best schattig. "hey Zayn." zei ik toen hij naast Niall neer plofte. Toen begon Niall over Danielle. Het onderwerp waar de jongens hier maar niet meer over begonnen. Ik was nog maar aan het begin van het te verwerken. Een paar tranen liepen over mijn wangen. "Ze... ze... ze heeft de bevalling niet overleeft." zei ik dan al huilend. Dan lag stil in mijn armen en keek verdwaast van het scherm naar mij en weer terug.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik blijf ongelovig naar het scherm kijken "wh, what?" Ongelovig kijk ik hem aan. " ze ze" ik schud verdwaasd mijn hoofd.
    " maar hoe?" Ik schud mijn hoofd" sorry laat maar wat erg Li! Wat ben ik ook een sukkel dat ik niet opneem" ik zucht zacht. " wil je anders nu al komen?" Stel ik boor. Ik snap dat hij het moeilijk heeft hiermee.

    Perrie Edwards

    Ik laat me neer vallen op Zayn zijn schoot. Uit het niets drukmik mijn mond op de zijne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kijk verbaasd naar Liam, Danielle overleden bij de bevalling? Hoe kan dat nou weer.. Dat is vreselijk! Ik wil net wat zeggen als Perrie op mijn schoot ploft en ik kijk op. Opeens drukt ze haar lippen op die van mij en ik ben even verbaasd. Ik zoen haar terug, en sla een arm om haar heen...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ikgfijns naar Zayn en zoen hem grijnzend terug. " i still love ye' grijns ik zwoel en kras onzichtbaar over zijn geslachtsdeel met mijn nagel.
    Glimlachend kijk ik hem plagend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " i still love ye' grijnst ze zwoel en ik grinnik even. 'Dat is dan mooi.' grijns ik en veeg haar haar weg uit haar nek. Ik zoen in haar nek en zuig even..


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ik giechel even als hij een zugzoen zuicht. " dus wat zeg je ervan". Ik kras wat harder over zijn lichtvormende bobbel " zo meneertje" grijns ik lachend.
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauw en grijns weeer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik sla mijn ogen neer en wrijf verwoed in mijn ogen om de tranen weg te werken. Als ik opkijk zie ik dat Zayn zit te zoenen met een meisje. Dat was wel schattig, maar daar had ik nu echt geen zin in. Ik zuchtte even. "Ik ga even een fles voor Dan maken. Ik ben zo terug." ik liep met Dan op mijn arm naar de keuken, waar ik hem op het aanrecht zette. Hij kroop nog niet ofzo, dus het was wel veilig. Ik vulde een van zijn flesjes met melk voor ik die in de magnetron zette. Een minuutje was genoeg. Daarna besloot ik voor mijzelf thee te zetten. De melk en de thee waren even laat klaar. Ik liep toen dus met in een hand de fles en de kop thee en in de andere arm Dan terug naar de computer. het was wat hannesen, maar na bijna 3 maanden ging het wel. Ik ging weer zetten en keek naar Niall. "Dus?"


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    " wil je anders dat je morgen komt? Alex houdt van kinderen, we zouden leuke dingen met hem gaan doen en opassen en dan regel ik een kamer voor jou zodat je eens even aan jezelf kunt denken want eerlijk gezegd zie je er nou niet bepaald gezond uit" zeg ik zacht. Oke ik zag er ook niet goed uit maar ik maakte me zorgen om Liam. Door wat voor hel was hij gegaan? En ik had hem keihard genegeerd" het spijt me dat ik er niet was voor je Li terwijl jij er die jaren wel voor mij bent geweest" fluister ik zachtjes en bijt op mijn lip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grijns even. 'You're a crazy girl Perr.' grijns ik en trek haar gemakkelijk mee naar mijn kamer. Ik zoen haar weer in haar nek en duw haar langzaam naar mijn bed...


    El Diablo.

    Sexxxxxx

    Perrie Edwards

    Ik grijns als hij me mee trekt. Ik glij met mijn handen onder zijn shirt en trek hem makelijk uit. Ik bijt even op mijn lip " you hottie' grijns even
    Ik lik even over mijnn lippen en knipoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Al snel is mijn shirt uit en ik grijns even breed. " you hottie' grijnst Perrie waarna ze knipoogt. Ik grijns wat breder en trek haar shirt uit die ik naar de hoek gooi. 'Moet jij zeggen zeg ik en pruts met haar knoop....


    El Diablo.