• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Opeens voel ik haar hand naar beneden glijden, en ik open een oog. 'Wat doe je?' lach ik maar al snel voel ik haar hand op en neer gaan. Een kreun verlaat mijn mond, maar ze gaat al snel weer naar boven. 'Mhm, zin in nog een spelletje?' fluister ik grijnzend in haar oor...


    El Diablo.

    [ronaldo]

    Perrie Edwards
    "Wat doe je"lacht hij en kreunt hard. "Mhm zin in nog een spelletje?" opgewonden knik ik. "Ik heb te lang zonder jou en je goede seks moeten leven, Zayn en nu zijn we terug dus moeten we het wel even goed vieren" zeg ik zwoel en bijt zacht in zijn oorlel. Ik begon steeds meer opgewonden te raken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    eten, ik blijf tot half drie ofzo online dan geaan we naar oma, daar mag ik ook nog even online omdat mijn broer zijn nieuwe laptop mee nieemt om te showen maar het is een irri sloom ding maar ja. en vanaaf uit eten morgen zal ik echter bijna niet online zijn omdat goede vrienden uit Drenthe komen voor mijn verjaardag en ofcourse pasen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "Ik heb te lang zonder jou en je goede seks moeten leven, Zayn en nu zijn we terug dus moeten we het wel even goed vieren" zegt ze zwoel waarna ze in mijn oorlel bijt. Ik grijns even, 'crazy girl.' zeg ik grijnzend en stoot weer in haar. Ruw zoen ik haar in haar nek en grijns kort...


    El Diablo.

    Cristiano Ronaldo

    "Ronaldo mijn kantoor en een beetje snel het heeft haast" roept Precilla door de intercom en ik grinnik even. Ik leg het halter weer neer en sta op. Ik mocht weer een paar wedstrijden meespelen dus dat werd trainen.. Ik loop naar het kantoor en kijk haar grijnzend aan. 'You called?' grijns ik en veeg een paar zweetdruppeltjes van mijn blote borstkas weg...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    "Crazy girl" fluisterd hij waardoor ik kippenvel over mijn hele lichaam krijg. Zonder te melden stoot hij hard in me waardoor ik een klein gilletje slaak van genoot. Ruw en Hbeben begin ik hem terug te zoenen en ga met een hand richting zijn ballen waarna ik er zacht in knijp en mee op het ritme beweeg.
    Precilla Watson
    "You Called?" grijnst hij en ik kijk nar zijn zwetend gespierde borstkast. Ik lik grijnzend over mijn lippen "yes, ik wil je helpen met je conditie" ik grijns met een knipoog, hijw ist vast welke conditie train methode ik bedoelde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Perv... ;p]
    Zayn Malik

    Ik grijns even en stoot hard in haar. 'Jij bent zo vermoeiend... I like it.' grijns ik.
    Ik plaats wat kusjes op haar sleutelbeen en kijk haar grijnzend..

    Cristiano Ronaldo

    Ze likt grijnzend over haar lippen en ik weet al meteen wat ze wil. "yes, ik wil je helpen met je conditie" zegt ze grijnzend en ik grinnik zachtjes. 'Oh echt joh?' grijns ik en loop naar haar toe. 'Dan moet ik die nieuwe training maar is uitproberen... Niet?' fluister ik in haar oor..


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ik grinnik en kreun weer hard "damit yu are soooo good i can do this the whole night" glimlach ik en begin hard op het ritme mee te bewgen zodat hij dieper kmot

    Precilla

    "tuurlijk" ik grijns even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "damit yu are soooo good i can do this the whole night" glimlacht ze en ik grijns even.
    Ik stoot nog een paar keer hard en wacht tot ze komt...

    Cristiano Ronaldo

    'Tuurlijk' grijnst ze en ik grinnik zacht. Ik zoen in haar nek, wetend dat het haar zwakke plek was.
    Ik verplaats mijn hand naar de knoopjes van haar blouse en bijt grijnzend zacht in haar nek...


    El Diablo.

    [we gaan zo]

    Perrie Edwards

    "ahhhh damit"kreun ik en hij stoot steeds harder. Trillend kom ik weer klaar en laat hewm uit me gaan waarna ik hem begin af te trekken terwijl ik zijn ballen masseer.
    Zweet ligt in laagjes over mijn hoofd heen en ik hijg zachtjes, ik kon dit gerust nog twintig keer doen

    Precilla Watson

    Ik kreun als hij in mijn nek bijt en trek hem snel naar mijn slaapkamer waar ik de deur dicht draai. Ik voel zijn tanden in mijn nek en zijn hand begint bij mijn knoopjes. Ik grijns even en zet een grootte zuigzoen in zijn nek waarna mijn mond de zijne vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik kreun even als ze me af begint te trekken, al snel kom ik ook klaar. Ik hijg even na en kijk Perrie aan.
    'Amazing, as always.' grijns ik en sluit mijn ogen even..

    Cristiano Ronaldo

    Al snel zijn we in de bekende slaapkamer en ik grijns even. Ik zoen haar vol op haar mond en trek haar blouse uit. Grijnzend trek ik aan haar rokje en zoen weer in haar nek..


    El Diablo.

    Precilla
    Ik grijns en trek behendig zijn broek omlaag. "Eens kijken hoelang je dit vol houd zonder te hijgen, anders moeten we oefenen en zullen we meer moeten trainen" lachend kras ik met mijn lange nagels over zijn licht gespannen boxer.

    Perrie
    Ik grijns als hij klaar komt "hm ik kan er geen genoeg van krijgen" grijnzend sla ik mijn mond om zijn grote vriend en lik over zijn eikel en masseer ruw zijn ballen. Ik raakte weer helemaal opgewonen, ik kon er gewoon weg geen genoeg van krijgen

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:31 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte. "Vind ik prima. Ik vind het heel leuk jou vrienden te ontmoeten. Misschien willen de mijnen ook wel komen, als ze kunnen. Volgens mij zijn Rian en Zack binnekort zoizo in LA en Jack kan altijd over vliegen. Zal ik het aan ze vragen?" Het zou dan wel heel erg druk worden hier in het gesticht, maar goed. Het zou wel heel gezellig zijn, hoe bang ik ook was dat Jack dan direct ook hier werd opgesloten.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Vind ik prima. Ik vind het heel leuk jou vrienden te ontmoeten. Misschien willen de mijnen ook wel komen, als ze kunnen. Volgens mij zijn Rian en Zack binnekort zoizo in LA en Jack kan altijd over vliegen. Zal ik het aan ze vragen?" ik knik "dat lijkt me erg leuk, vertellen we het ze dan ook gelijk?" ik herinner me dat ik het thuis ook nog moet vertellen, niet van het gay zijn maar dat ik een vriendje had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Eens kijken hoelang je dit vol houd zonder te hijgen, anders moeten we oefenen en zullen we meer moeten trainen" zegt zee lachend en ik grijns breed. 'We zullen zien.' grijns ik en trek haar rokje uit. Ik duw haar zacht op het bed en zoen haar ruw. Ik trek grijnzend haar ondergoed uit...

    Zayn Malik

    "hm ik kan er geen genoeg van krijgen" zegt ze grijnzend en al snel zit haar mond om mijn grote vriend. 'Perrie.' kreun ik zacht, jezus had zij dan nooit genoeg.. Ik grijns even en sluit genietend mijn ogen terwijl een zachte kreun mijn mond verlaat...


    El Diablo.