• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perrie Edwards

    Ik glimlach en voel hoe mijn shirt uit gaat. Lachend kijk ik hoe hij met mijn knoop prutst terwijl ik behendig zijn broek uit trek en met een boogje over hem heen gooi.
    Gierig trek ik hem naar me toe en begin hem te zoenen " hier waren we aan toe"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Uiteindelijk heb ik haar broek uit en gooi hem richting haar shirt. " hier waren we aan toe" zegt ze en ik knik maar. Ik duw haar op het bed en hang al snel boven haar. Ik klik haar bh open en gooi die ook ergens heen.


    El Diablo.

    Liam Payne
    ik geef Dan rustig zijn fles terwijl ik naar zijn geratel luisterde. voor de VS moest je allerlei papieren hebben, die ik dus niet had. De afgelopen maanden was ik alleen maar druk geweest met Dan en had ik nooit meer dan 3 uur kunnen slapen. nu hij de nacht eindelijk door sliep ging het weer wat beter, maar nogsteeds niet heel goed, zeker met mijn baan er ook nog naast. Daarmee kon ik ook neit zo maar overvliegen. Ik kijk naar Niall. "Het geeft niet, Niall. Echt niet. Maar ik kan zeker niet deze maand nog komen. Ik heb hier mijn baan, ik heb geen papieren om de VS mee binnen te komen en ik heb geen idee wanneer een baby mag vliegen." Ik keek hem aan en hoorde Dan boeren. Ik zette het flesje weg en nam en slok van mijn thee. "Sorry."


    Bowties were never Cooler

    Perrie Edwards

    Ik grijns als mijn bh ook rond vliegt en zijn bocer vliegt ook snel rond in de kamer. " lekker ding" grijnzend trek ik hem tegen me aan.

    Niall Horan

    " heeft gniet Niall sorry, ik kan deze maand niet komen ik heb mijn baan en ik weet niet vanaf hoe oud een baby mag vliegen" ik glimlach zwak " het is dat dit een kliniek is maar anders was ik er nu aangekomen, kan ik helpen je kunt best geld van mij krijgen en dan zoek ik datop en regel jij de papieren" ratel ik. Ik wou zegraag gewoon zien


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    So cute


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    " lekker ding" zegt Perrie nadat mijn boxer ook de kamer rond vliegt. Ik grijns even, 'schatje, i really missed you.' grijns ik en trek haar string uit die al snel door de kamer vliegt. Ik zoen haar in haar nek en stoot hard naar binnen...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ik slaak een kreun als hij in me komt en genietend sla ik mijn hoofdnaar achteren.
    " hmmm dit heb ik gemist" glimlachend kus ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik sudde kort mijn hoofd en dronk nog wat thee. "Ik kom zo snel ik kan, echt waar Niall, maar ik kan mijn baan hier niet voor opgeven. Ik heb inkomsten nodig voor Dan. over een maand hald ik al een maand vrij gekregen, dan kon ik en dan sleur ik Harry en Louis ook mee." Ik aaide zacht over Dan's haartjes.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "hmmm dit heb ik gemist" zegt ze en ik grijns even. Ik stoot in haar en zoen haar vol op haar mond.
    'I love you babe.' fluister ik in haar oor en zoen haar weer...


    El Diablo.

    Niall Horan

    Ik knik even " wat zijn zijn hele namen?" Vraag ik en. Kijk even naar Dan. " ome Niall vind je echt een schatje" kir ik naar hem. " ik weet nu al dat je papa de beste papa van de wereld zal zijn en ik beloof je dat als je tandjes hebt we naar de Nando"s gaan. " Ow crap Li Alex en ik hebben morgen vier maanden en ikmheb niets" ik kreun even wat ging ik verzinnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perrie Edwards

    Ik glimlach even en beginmee te bewegen op het ritme van hem.
    " love ye too" ik ga met eem hand door zijn haren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grijns even en stoot nog een paar keer hard. Ik grom even en kom dan kreunend klaar.
    Ik stoot nog een paar keer zodat Perrie ook kan komen en zoen haar weer...


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Ik begin hard te kreunen zodra hij harder begint te stoten. Mijn ademhaling versnelde zich en ik voelde hoe zijn lading in me spuit.
    Door de kracht raakt hij mijn gevoellige plekje waardoor ik hard kreunend met een gilletje klaar. " damit you are good"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik kan nu weer een beetje glimlachen. "Daniel James Payne" Dan begon te kirren toen Niall tegen hem sprak en zwaaide met zijn handjes. "Hij vind je leuk, Niall." Ik grinnek als hij zegt dat hij nog niks voor Alex heeft. "Je verzint wel iets. Rustig maar." Ik haalde even een hand door mijn haar. "Als je beter bent moet je langskomen, samen met Alex. Dan laat ik je de studio zien waar ik nu werk en onze puppy." Bij het word puppy begon Dan wild rond te kijken. Met Danielle had ik altijd afgesproken dat als we 5 jaar samen zouden zijn we een puppy zouden nemen. Dat kwam er bijna aan en zelfs nu ze er niet meer was wilde ik me wel aan de belofte houden dus binnekort gingen Dan en ik naar het asiel.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Ik grijns even breed als ze klaarkomt en ga uit haar. " damit you are good" zegt ze en ik kijk haar grijnzend aan.
    'Jij beter.' zeg ik en zoen haar op haar mond. Ik leg een deken over ons heen en streel over haar arm...


    El Diablo.