• Sylvesti schreef op 16 maart 2013 - 20:06:
    Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik begin trots te glunderen als Dan kirt. Hij voelde nu al als een klein neefje, " mooie naam Li" complimenteer ik hem. " als je beter bent moet je samen met Alex langskomen. Dan laat ik je de studio zien waar ik nu werk en onze puppy." Ik grinnik als Dan wild rond kijkt " wil je he, anders nu al ontmoeten? Ik denk dat Alex het wel leuk zal vindn. Het gaat al stukken beter dan toen ik hier kwam. Ik ben nu gewend om twee keer per dag een beetje te eten al heeft een sonde erbij geholpen en Alex steunt me vooral heel erg, het is een schat Li. Het is net een tweede broer, hij is net zo zorgzaam en beschermend als jij. Hij is heel lief en begrijpt wat ik door maak" vertel ik teots en verliefd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perrie Edwards

    Ik gli lach en nestel me tegen hem aan. Zijn naakte lichaam was warmer. " je bent speciaal je bent de enigste die in drie jaar me zo stil en rustig heeft gemaakt Zaynie" glimlach ik en druk een kus op zijn kaak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik glimlachte en luisterde naar Niall's verliefde geratel. "Misschien later. Ik moet nu echt Dan op bed gaan leggen. Tijdsverschil, weet je. Ik spreek je hopelijk snel weer. Stuur anders een mailtje met het adres. Dna kunnen we het snel vinden als we er zijn." Ik keek even naar Dan. "Zwaai naar ome Niall." zei ik en hij zwaaide. "Doei!" Ik zwaaide ook even en sloot toen af voor ik Dan op bed ging leggen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach en klik snel dat ik een foto maak om uit te printen. " dag liefie lekker slapen, en jij ook Li" glimlach ik en blij ren ik met mijn laptop op zoek naar Alex. 'Lex moet je kijken " juich ik" li is papa van Dan e kijk wat een schatje" kir ik blij en klap de laptop open om een foto te laten zien, daarna stuur ik snel een mailtje met mijn adres. " ze komen hierheen als het Liam lukt over een maand" blij sla ik om zij. Hals


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " je bent speciaal je bent de enigste die in drie jaar me zo stil en rustig heeft gemaakt Zaynie" zegt ze en ze drukt een kus op mijn kaak. Ik glimlach naar haar, 'You're special to me.. i love you babe .' zeg ik en druk een kus op haar wang..

    [Yay, Zerrie is back together :3 ]


    El Diablo.

    Gehehhe echt zo poegfff

    Perrie Edwards
    " youre special to me i love you babie" kust hij me en ik ik glimlach. " holaatis het?" Ik geeuw even. " gaan we zo watetem alhoewel ik heb geen zin om omhoog te komen

    Slape


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex gaskarth
    Ik zit in de tuin gitaar te spelen als Niall op me af gestormt komt. Ik kijk op en zie hem met een foto wapperen. Ik kijk. Het was echt een schattige baby. "Hij is echt schattig" zeg ik gemeent voor ik met hem terug loop naar onze kamer. "Leuk!" roep ik entausiast uit. Eindelijk bezoekers. Tja, mijn vrienden waren allemaal hard aan het werk. Rian was mee op tour met zijn vriendin, Zack was bezig met zijn kledingmerk en Jack... Tja, geen idee, maar hopelijk vergat hij niet naast zijn eigen hond ook de mijnen die bij hem logeerdne te voeren. Ik sla mijn handen om zijn middel en geef hem een kus.

    truste

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 22:17 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    " holaatis het?" vraagt ze geeuwend en ik pak mijn Iphone erbij. 'Half negen s'avonds.' glimlach ik. " gaan we zo watetem alhoewel ik heb geen zin om omhoog te komen' zegt ze en ik lach even. 'Dan gaan we niet.' grijns ik, en open twitter. ''Back together with my babe, love you @Perrie" tweet ik en grijns even..


    El Diablo.

    Perrie

    Ik grinnik 'dan ben ik zielig'pruil ik en glimlach door wat hij typte

    Niall
    'dat is Dan alleen Liam is zielig want ik had niet opgenomen en naast papa te worden blijk ook Daan overleden te zijn'zeg ik zacht en onhels hen terug :i love you till i die zeg ik zacht

    Thanks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'dan ben ik zielig' pruilt ze en ik lach even. 'Hoezo dat dan weer?' grinnik ik en kijk haar aan.
    Ik kijk haar even aan en gaap zachtjes. Damn, ik was echt moe...


    El Diablo.

    Ariana Grande
    Ik kijk naar Zayn en Perrie.
    "Ik ga naar mijn kamer," mompel ik zo zacht dat ze het niet kunnen horen.


    night thinking, day dreaming

    Alex Gaskarth
    Ik hou hem even vast en laat het nieuws bezinken. die jongen zou het zwaar hebben zeg. Hopelijk zou hij hier een beetje tot rust komen. "I love you till death and beyond." zei ik zacht terug voor ik hem kuste.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach even. 'Dan vind ne blijkbaar leuk hij begon te kirren en te zwaaien. Maar zou je het goed vinden dat als hij hier is dat wij een week voor Dan zoegen dat Li even aanzichzelf kan denken want hij ziet er niet uit. Hazz en Lou zijn ook samn en die koen ook mee' glimlach ik.ik druk een kusje terug, ik merkte doordat hij dicht bij me was dat ik opggewonde raakte en word rood. Alex had nou eebmaal goede sex

    Perrie Edwards

    Ik glimlach 'dab ga je lekker slapen'ik geeuw ook weer en leg mijn hoofd tefen zijn bort

    Lol nu heb ik zin dat Lili jomt as a suprise


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'dab ga je lekker slapen' zegt ze en ik grinnik zachtjes. Ze legt haar hoofd tegen mijn borst en ik streel zacht over haar haar. Ik druk nog snel een kus op haar kruin en sluit dan mijn ogen..


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    Eigenlijk had ik niet genoeg aan hem, ik wou meer. Ik had zo lang geen seks meer gehad en dan de kans die ik kreeg pakte ik aan. Ja ik hield van sex, heerlijk vond ik het, maar dan wel seks met liefde. Plagerig laat ik mijn hand naar beneden glijden en pak zijn deel vast en ga langzaam een paar keer op en neer voor ik weer terug omhoog ga "weltrusten" zeg ik lachend.

    Precilla WAtson

    Ik verveelde me dood hier, waarom ging ik hier werken? Owja geld, het verdiende goed hoor je hoort me niet klagten. "Ronaldo mijn kantoor en een beetje snel het heeft haast" roep ik door de intercom met en grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan