• Hoi dear Quizletters,

    Ik wil jullie wat vertellen waar ik erg mee zit:

    Vroeger toen ik acht jaar was, was ik een schat van een kind. Ik was lief, sociaal en zorgzaam. Maar nu ben ik bijna niet terug te herkennen. Ik ben helemaal veranderd. Ik ben druk. En ik heb vaak last van woede aanvallen. Ik gebruik ook meer dan honderd scheld woorden op een dag. Ik weet niet wat er met me loos is! Ik kom uit een katholiek en net gezin. Als ik nou een leuke oudere vriendelijkere broer had. Aan een neefje, nichtje, tante, oma, zus of oom. Maar helaas heb ik die niet. Does sombody have some tips to change back to a quit sweet girl? .xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    aan = of.
    vriendelijkere = Ik heb geen broer fam = Heb ik niet echt.
    Ik heb maar een peet oom.


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Je zit in de puberteit, dat is normaal. Ik ben ook helemaal niet dezelfde als toen ik 8 jaar was.
    Gewoon ervoor zorgen dat je je woedeaanvallen niet op iemand loslaat. Voor de rest gewoon wachten.


    Take me to wonderland

    Documentaires kijken over Afrika


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ^Puberteit is ind waarschijnlijk de oorzaak. Daarnaast weet ik niet of je heel streng katholiek bent opgevoed? In dat geval wil het ook wel eens gebeuren dat je naarmate je ouder word je gaat verzetten tegen de strikte regels.
    Wat het vloeken betreft, probeer je er wat meer bewust van te zijn wanneer en waarom je het zegt, misschien dat je er dan makkelijker verandering in krijgt.


    You are beautiful, you are love.

    Meh. Ik herken het.
    Ik was als achtjarig meisje een heel lief, vrolijk en optimistisch meisje dat bijna alleen maar de kleur roze droeg. Nu ben ik een pessimist die door familieleden als emo bestempeld wordt. But yeah, mensen veranderen en daar kan je helaas niet zoveel tegen doen. Dus, probeer jezelf gewoon in te houden als je de bui voelt hangen of zeg even tegen anderen 'nu even niet' zodat ze een beetje rekening met je kunnen houden. Ik heb autisme dus voor mij werkt dat gewoon niet altijd, ik kan soms zomaar agressief reageren en dat is ook best irritant. Gelukkig heb ik medicijnen die het remmen ^^


    26 - 02 - '16

    Puberty, we've all been there(cat)
    Het gaat wel over...Als je geduld hebt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Puberty, we've all been there(cat)
    Het gaat wel over...Als je geduld hebt.


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Welkom in de puberteit. It's sucks (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gipsy schreef:
    Puberty, we've all been there(cat)
    Het gaat wel over...Als je geduld hebt.


    Bad decisions make good stories.

    Precies wat mijn broertje op dit moment doormaakt, lol. :'D Hij is een kleine duivel geworden en heeft geloof ik alleen nog maar respect voor wat ik zeg, in tegenstelling tot wat mijn moeder en vader hem te vertellen hebben.


    ars moriendi

    Katholiek wil toch niet altijd betekenen dat je net bent :X
    Ik bedoel, als ik even de geschiedenisboeken induik, heb ik niet egt het idee dat katholieken nou zo ontzettend netjes zijn geweest, maar das denk ik niet het punt.

    Waarschijnlijk zit je gewoon in de pubertijd en vliegen hormoontjes alle kant op, maar je kunt jezelf ook proberen te dwingen van te stoppen met vloeken door het jezelf heel erg aan te trekken. Een van de ergste gevoelens die wij mensen kunnen hebben is schuld. Ook word je beïnvloed door factoren van buitenaf als vrienden, familie soms, kennissen, bekenden, onbekenden. Van alles kan jou beïnvloeden daarin.
    Het beste zou denk ik zijn, gwn een sterke persoonlijkheid hebben en tegen jezelf opkomen van dit wil ik niet, zo maak je de keuze om terug te worden naar eerst of je te evolueren naar iets anders. Het kan meer effecten hebben :P

    Veel succes :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gipsy schreef:
    Puberty, we've all been there(cat)
    Het gaat wel over...Als je geduld hebt.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel