• Het leek mij wel een idee om een topic te starten zodat jullie al jullie verhalen hierin kwijt konden.

    Ik begin met de mijne.

    Laat ik maar eens beginnen. Op mijn negende of tiende jaar kreeg ik al iets met een jongen. Hij was ongeveer 1,5 tot 2 jaar jonger dan dat ik was.
    Vlak daarna, toen ik zo rond 11 jaar was, dacht ik dat ik iets begon te voelen voor een meisje. Later bleek dit niet het geval te zijn, ik zag haar gewoon als een normale vriendin. Dat was dus de tijd op de basisschool. Na een jaar of 4/5 ging het uit met mijn vriendje, we waren allebei te druk met onze school, ik zat ondertussen al op de middelbare in klas 2 en hij in klas 1. Vanaf de eerste klas van de middelbare vond ik al een hele lange tijd een jongen leuk, vaak rende hij achter me aan omdat hij me wilde pakken. Ik deed gezellig met hem mee, maar daar bleef het niet bij. Een keer bij gym, hij was weer bezig met plagen. Mijn klasgenoten zeiden tegen mijn mentor dat hij me pestte, en hij moest met mijn mentor praten. Ik wilde kijken hoe het met hem ging, ik zag gewoon dat hij huilde. na gym waren we uit, dus ik liep rustig naar mijn fiets toe, totdat hij voordat ik weg wilde fietsen naar me toe kwam. Hij wilde het goedmaken. Ook vroeg hij wat ik in het weekend ging doen en schudde me de hand. Soms prikte hij ook in mijn zij en vroeg om een boks. Ja zo met je vuisten tegen elkaar weet je wel. Bij gym deed hij zo lief, lieve woorden zeggen, hij wilde zelfs verkering, maar hij zei later dat het een grap was. Hij wilde het uit leggen maar ik fietste weg, waar ik later spijt van kreeg. Want ik wilde wel graag horen wat hij te zeggen had. Op een dag, ik zat gewoon aan het werk, naast me hoorde ik hoe hij me verkering vroeg, middenin de klas waar iedereen bij was. Met mijn stomme kop durfde ik niks te zeggen. Later bleek het een grap te zijn. Dat was dus de tweede poging dat hij me vroeg, voor de grap.

    De 3e klas verliep anders, want dit keer zat ik niet meer in dezelfde klas als vorig jaar en het jaar daarvoor. We moesten kiezen welke richting we op wilde gaan. Ik koos uiteindelijk voor Zorg & Welzijn en hij koos voor Economie. Een vriendin van mij ging naar Groen, en andere vriendinnen gingen ook weer naar Zorg & Welzijn. Dat jaar beviel me eigenlijk totaal niet, ten eerste omdat ik heel erg moest wennen aan de nieuwe school, we hadden een nieuw gebouw aan een andere straat. En ten tweede omdat ik die jongen nu heel erg miste. Soms zag ik hem nog wel eens langslopen of liepen wij langs een lokaal waar hij les had, of dan zag ik hem heel kort in de pauze rondlopen. Meer was het ook niet geworden. In dat schooljaar begon ik ook over hem te dromen. Niet dat ik dat al deed, maar het werd wel steeds vaker. Tegen het einde van het schooljaar, februari 2012, kreeg ik plots gevoelens voor een meisje. Dat begon toen ik samen met haar in een groepje zat bij Zorg & Welzijn, met nog een andere klasgenoot (ik heb alleen maar meiden in de klas). Op dat moment had ze al een relatie met een jongen. Ik bekende aan heel Zorg & Welzijn (5 klassen) dat ik biseksueel ben. Natuurlijk kwamen er gelijk roddels op uit, want heel veel meiden liepen naar dat ene meisje toe of het waar was dat ik haar leuk vond. Een paar dagen daarvoor had ik aan een paar klasgenoten verteld dat ik haar leuk vind en dat ik biseksueel ben. Ze zouden het voor zich houden, maar blijkbaar had iemand het toch door verteld. Dus, ik ging met een schuldgevoel naar huis. Had ik het nou wel of niet moeten vertellen? Is het wel goed wat ik gedaan heb? Die vragen bleven in mijn hoofd rond gaan. Na die tijd hadden ze wel wat van die opmerkingen, zo van: 'Misschien is zij niet wat voor jou, of misschien vind zij je wel leuk.' Natuurlijk zeiden ze dat als een grap, maar ik zag het niet zo. Aangekomen in klas 4, de gevoelens voor dat meisje gingen langzaam over, tot ik een ander meisje uit mijn klas leuk begon te vinden. En dat werd steeds erger, ik fantaseer zelfs over haar. Dat weet de hele klas nu ook, en een paar leerlingen van andere Zorg & Welzijn klassen weten het ook. Op dit moment ben ik hoteldebotel verliefd op haar, maar ook nog wel op die ene jongen die ik nu dus al 3,5 jaar leuk vind.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Mijn liefdesleven.... I have a cat :"D


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    xFEYENOORD schreef:
    Mijn liefdesleven.... I have a cat :"D

    Dat is niet wat je signature zegt. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Na een dramatische ervaring op jongensgebied, wat een hele inbreuk was op mijn zelfvertrouwen, mijn vertrouwen in anderen (vooral jongens en mannen) en ik het helemaal niet meer zag zitten, besloot ik een profiel aan te maken op een of andere profielensite (net zoiets als facebook en hyves enzo, en waar je dan zegmaar foto's op zet, en dat mensen je daar punten voor geven en de jongen en het meisje met de meeste punten winnen iets, zegmaar). In ieder geval: op die site was ook een soort spotlight, en daar kon je dus berichten invoeren en dan kon iedereen dat zien, net als hier, zegmaar. In ieder geval: ik besloot daar dus een bericht in te zetten, gewoon omdat het me allemaal niet meer uitmaakte en ik wilde weten of alle mannen op de wereld eikels waren no offense. Nou, binnen vijf minuten had ik ongeveer 200 berichten in mijn inbox. Een voor een las ik ze, en ze waren allemaal seksueel getint, om het maar even zo te zeggen. Allemaal, op één na. EEN van die berichten, tussen al die idiote berichten, bevatte de tekst: 'Hoi, hoe gaat het met jou?'. Het was de eerste keer sinds tijden dat iemand echt iets om mij, mijn gevoelens en mijn gedachten leek te geven. Hij was dan ook de enige die ik een bericht terug heb gestuurd. Na een aantal weken praten besloten we af te spreken. De klik was er nog steeds! Inmiddels hebben we al bijna anderhalf jaar een relatie en hebben we allebei onze profielen verwijderd, onder het mom van: we hebben geen anderen meer nodig om gelukkig te kunnen worden.


    We need a bigger boat.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dat is niet wat je signature zegt. (bat)

    Wedden dat haar signature staat voor de dag dat ze haar kat kocht. (bat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb vorig jaar een aantal maanden een vriendje gehad met wie ik me zo verveelde dat ik het uitgemaakt heb. En deze kerstvakantie heb ik in een dronken bui met een jongen gezoend en mijn nummer gegeven. Vanaf die dag stuurde hij me constant berichtjes waar ik in het begin helemaal gek van werd, maar omdat ik niet lullig wilde zijn beantwoorde ik ze wel. Toen hij om een eerste date vroeg heb ik eerst nee gezegd (maar dan subtiel in de trant van: druk met school blablabla geen tijd blabla). Hij begreep de hint niet helemaal en vroeg me twee weken later weer uit. Toen heb ik toch maar ja gezegd en bleek dat hij veel leuker was dan ik me kon herinneren. Ondertussen hebben we alweer een tijdje een relatie =)

    Ik vind het trouwens stoer van je dat je bent uitgekomen voor je biseksualiteit!

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 17:04 ]


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Toen ik in het vijfde leerjaar zat, was ik echt stapelverliefd op een jongen, het was echt boempasterop. Ik heb toen een paar maanden met hem gehad, toen is het uitgegaan. En een paar maanden later had ik hem opnieuw gevraagd en toen hebben we zo'n 3 dagen gehad. De jaren daarna ben ik wel verliefd geweest, maar die jongens zagen me nooit staan of wisten het wel en vonden het dan fijn om me belachelijk te maken. yay.


    Save me from myself.

    Laat ik het kort houden, ik ben al 2 jaar en 4 maanden gelukkig met m'n vriend. Wil hem echt nooit kwijt.


    You are beautiful, you are love.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Wedden dat haar signature staat voor de dag dat ze haar kat kocht. (bat)


    Haha oeps moet hem nog veranderen (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Pokemon and Harry Potter are the reasons we fell in love.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn liefdesleven is begonnen door quizlet XD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Femkexx schreef:
    Ik heb vorig jaar een aantal maanden een vriendje gehad met wie ik me zo verveelde dat ik het uitgemaakt heb. En deze kerstvakantie heb ik in een dronken bui met een jongen gezoend en mijn nummer gegeven. Vanaf die dag stuurde hij me constant berichtjes waar ik in het begin helemaal gek van werd, maar omdat ik niet lullig wilde zijn beantwoorde ik ze wel. Toen hij om een eerste date vroeg heb ik eerst nee gezegd (maar dan subtiel in de trant van: druk met school blablabla geen tijd blabla). Hij begreep de hint niet helemaal en vroeg me twee weken later weer uit. Toen heb ik toch maar ja gezegd en bleek dat hij veel leuker was dan ik me kon herinneren. Ondertussen hebben we alweer een tijdje een relatie =)

    Ik vind het trouwens stoer van je dat je bent uitgekomen voor je biseksualiteit!


    Ahw, dat is zo lief! En bedankt trouwens, dat had ik wel even nodig =)


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Just forever alone nu :P

    Ik had eerst in de tweede een vriendin en dat duurde een maand of vijf maar we groeiden uit elkaar,
    toen heeft ze het uitgemaakt via msn.

    Maarjah nu is het gewoon steeds afgewezen worden XD God i hate it. Het is gewoon o jij bent de man dus
    als iemand jou ook leuk vind dan moet je die zelf zien te vinden want geen enkele vrouw die mag moeite doen
    voor een man. Ik dacht dat er iets was als emancipatie. haha Maar wel heel stoer van je dat je hebt bekend dat je biseksueel was.
    Als ik dat was zou ik het nooit durven zeggen.

    Maarjah forever alone dus :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    BlackTree schreef:
    Just forever alone nu :P

    Ik had eerst in de tweede een vriendin en dat duurde een maand of vijf maar we groeiden uit elkaar,
    toen heeft ze het uitgemaakt via msn.

    Maarjah nu is het gewoon steeds afgewezen worden XD God i hate it. Het is gewoon o jij bent de man dus
    als iemand jou ook leuk vind dan moet je die zelf zien te vinden want geen enkele vrouw die mag moeite doen
    voor een man. Ik dacht dat er iets was als emancipatie. haha Maar wel heel stoer van je dat je hebt bekend dat je biseksueel was.
    Als ik dat was zou ik het nooit durven zeggen.

    Maarjah forever alone dus :P


    Sommige uit mijn klas zeiden dat ik er een spreekbeurt over moest houden, dat het ik het zo kon vertellen.
    Maar dat durfde ik niet, heb ik ook niet gedaan..
    Je perfecte meisje komt wel, dat weet ik zeker. ^^


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Jullie mogen wel wat meer reageren :>


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Al een half jaar heel gelukkig met mijn vriend. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking