• Het leek mij wel een idee om een topic te starten zodat jullie al jullie verhalen hierin kwijt konden.

    Ik begin met de mijne.

    Laat ik maar eens beginnen. Op mijn negende of tiende jaar kreeg ik al iets met een jongen. Hij was ongeveer 1,5 tot 2 jaar jonger dan dat ik was.
    Vlak daarna, toen ik zo rond 11 jaar was, dacht ik dat ik iets begon te voelen voor een meisje. Later bleek dit niet het geval te zijn, ik zag haar gewoon als een normale vriendin. Dat was dus de tijd op de basisschool. Na een jaar of 4/5 ging het uit met mijn vriendje, we waren allebei te druk met onze school, ik zat ondertussen al op de middelbare in klas 2 en hij in klas 1. Vanaf de eerste klas van de middelbare vond ik al een hele lange tijd een jongen leuk, vaak rende hij achter me aan omdat hij me wilde pakken. Ik deed gezellig met hem mee, maar daar bleef het niet bij. Een keer bij gym, hij was weer bezig met plagen. Mijn klasgenoten zeiden tegen mijn mentor dat hij me pestte, en hij moest met mijn mentor praten. Ik wilde kijken hoe het met hem ging, ik zag gewoon dat hij huilde. na gym waren we uit, dus ik liep rustig naar mijn fiets toe, totdat hij voordat ik weg wilde fietsen naar me toe kwam. Hij wilde het goedmaken. Ook vroeg hij wat ik in het weekend ging doen en schudde me de hand. Soms prikte hij ook in mijn zij en vroeg om een boks. Ja zo met je vuisten tegen elkaar weet je wel. Bij gym deed hij zo lief, lieve woorden zeggen, hij wilde zelfs verkering, maar hij zei later dat het een grap was. Hij wilde het uit leggen maar ik fietste weg, waar ik later spijt van kreeg. Want ik wilde wel graag horen wat hij te zeggen had. Op een dag, ik zat gewoon aan het werk, naast me hoorde ik hoe hij me verkering vroeg, middenin de klas waar iedereen bij was. Met mijn stomme kop durfde ik niks te zeggen. Later bleek het een grap te zijn. Dat was dus de tweede poging dat hij me vroeg, voor de grap.

    De 3e klas verliep anders, want dit keer zat ik niet meer in dezelfde klas als vorig jaar en het jaar daarvoor. We moesten kiezen welke richting we op wilde gaan. Ik koos uiteindelijk voor Zorg & Welzijn en hij koos voor Economie. Een vriendin van mij ging naar Groen, en andere vriendinnen gingen ook weer naar Zorg & Welzijn. Dat jaar beviel me eigenlijk totaal niet, ten eerste omdat ik heel erg moest wennen aan de nieuwe school, we hadden een nieuw gebouw aan een andere straat. En ten tweede omdat ik die jongen nu heel erg miste. Soms zag ik hem nog wel eens langslopen of liepen wij langs een lokaal waar hij les had, of dan zag ik hem heel kort in de pauze rondlopen. Meer was het ook niet geworden. In dat schooljaar begon ik ook over hem te dromen. Niet dat ik dat al deed, maar het werd wel steeds vaker. Tegen het einde van het schooljaar, februari 2012, kreeg ik plots gevoelens voor een meisje. Dat begon toen ik samen met haar in een groepje zat bij Zorg & Welzijn, met nog een andere klasgenoot (ik heb alleen maar meiden in de klas). Op dat moment had ze al een relatie met een jongen. Ik bekende aan heel Zorg & Welzijn (5 klassen) dat ik biseksueel ben. Natuurlijk kwamen er gelijk roddels op uit, want heel veel meiden liepen naar dat ene meisje toe of het waar was dat ik haar leuk vond. Een paar dagen daarvoor had ik aan een paar klasgenoten verteld dat ik haar leuk vind en dat ik biseksueel ben. Ze zouden het voor zich houden, maar blijkbaar had iemand het toch door verteld. Dus, ik ging met een schuldgevoel naar huis. Had ik het nou wel of niet moeten vertellen? Is het wel goed wat ik gedaan heb? Die vragen bleven in mijn hoofd rond gaan. Na die tijd hadden ze wel wat van die opmerkingen, zo van: 'Misschien is zij niet wat voor jou, of misschien vind zij je wel leuk.' Natuurlijk zeiden ze dat als een grap, maar ik zag het niet zo. Aangekomen in klas 4, de gevoelens voor dat meisje gingen langzaam over, tot ik een ander meisje uit mijn klas leuk begon te vinden. En dat werd steeds erger, ik fantaseer zelfs over haar. Dat weet de hele klas nu ook, en een paar leerlingen van andere Zorg & Welzijn klassen weten het ook. Op dit moment ben ik hoteldebotel verliefd op haar, maar ook nog wel op die ene jongen die ik nu dus al 3,5 jaar leuk vind.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik heb nu al 1 jaar en bijna 10 maanden verkering met een ontzettend lieve jongen. Ik kan echt niet geloven dat hij nog altijd bij me is, want ik ben absoluut geen makkelijk vriendinnetje. Al heel lang heb ik last van depressies en heb een extreem laag zelfvertrouwen dat hij inmiddels langzaamaan aan het opkrikken is. Daarbij komt nog dat ik aseksueel (panromantisch) ben. Voor hem is het als jonge man dus niet makkelijk om met mij samen te zijn, maar hij houdt onvoorwaardelijk van me en helpt me altijd als ik het moeilijk heb. Ik hoop met hem samen oud te kunnen worden


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Luske schreef:
    (...)

    Sommige uit mijn klas zeiden dat ik er een spreekbeurt over moest houden, dat het ik het zo kon vertellen.
    Maar dat durfde ik niet, heb ik ook niet gedaan..
    Je perfecte meisje komt wel, dat weet ik zeker. ^^


    Thnx Je bent best aardig :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    BlackTree schreef:
    (...)

    Thnx Je bent best aardig :D


    Jij ook wel, hahaha.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    I had a date.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    I had a date.


    Oeh, vertel?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Mweehhh!! Sinds gisteren heb ik een crush op iemand die ik nu eh eh 5 jaar en 2 maanden ken. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Oh ja, bijna vergeten te vertellen: ik heb sinds 8 dagen een heel lief vriendje :>


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik heb nu 14 maanden een enorm lieve vriend die mij door dik en dun steunt. Ik hoop dat ik voor de rest van mijn leven van hem kan genieten.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Luske schreef:
    Oh ja, bijna vergeten te vertellen: ik heb sinds 8 dagen een heel lief vriendje :>


    Gefeliciteerd! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Na een redelijk naar einde van mijn vorige relatie heb ik een lieve jongen die al een tijdje achter mij aan zat een kans gegeven, en dat gaat echt heerlijk nu (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Verhaal uit vorig topic:

    Requille schreef:

    Oh, dat van mij was ook niet gemakkelijk.

    Ik zat in de eerste toen ik 'm begon leuk te vinden. Maar we kenden elkaar alleen via internet en hij woonde toen een uur van mij vandaan. Plus hij was helemaal niet goed in mensen vertrouwen, plus de enige reden waarom ie met een meisje in die tijd was, was wegens seks en dat was er niet één, maar ook wel meerdere.
    En ik was het brave meisje die altijd de regeltjes volgde, nooit iets slechts deed, terwijl hij juist helemaal het tegenovergestelde was. Gewoon criminele activiteiten gewoon. Ik had het niet verwacht, maar we werden vrienden en als je keek naar hoe we waren, was het vreemd dat we bijna nooit ruzie hadden en dat we elkaar eigenlijk meer vertrouwden dan we wilden toegeven. Ook hadden we een keer ruzie en spraken we elkaar een halfjaar niet. Omdat hj in een gang zat en ik kende iemand uit een andere gang en dat was niet zo leuk. Met veel moeite werden we weer vrienden in de winter toen ik in de 2e zat. Hoezee. Maar ondertussen had ik hem al twee keer verteld dat ik 'm leuk vond, maar ik kreeg geen antwoord erop, gewoon geen reactie.
    Maar ik kwam maar niet over hem heen en in de zomer toen ik naar de 4e ging besloot ik geen contact meer te zoeken ondanks we vrienden waren, om me erover heen te zetten. Want ik was toch altijd degene die het gesprek begon. En dat ging een lange tijd goed. Ik kreeg nieuwe vriendinnen toen hier, waar ik me tijd aan kon besteden en ik deed gewoon me dingen voor school.
    Tot Maart.
    Opeens begon hij tegen me te praten op de Zondag avonden, wanneer hij dan in een kroeg zat en had gedronken. Ik kwam er ook achter dat hij ondertussen in Luxemburg woonde. Één keer vroeg hij opeens uit het niets wat ik nou eigenlijk van m dacht. Zoiets had hij me nog nooit gevraagd. Want hij was het stoere type waarvan je niet zo snel kon zien of het hem iets uitmaakte of niet. Dus ik heb een heel lang antwoord gestuurd, want we hadden nou eenmaal een band, altijd gehad ook. Maar ik kreeg geen antwoord, want hij ging KO. Maar het punt was, in al die jaren was ik juist begonnen met naar andere jongens te kijken, want dat deed ik nooit en ik begon over hem heen te raken en zelfs een ander een beetje leuk te vinden.
    Maar eind Maart kwam ik erachter dat ik er nog niet klaar voor was, ik begon me weer aan hem te hechten en toen duurde het niet lang voordat er meer signalen van hem afkwamen en op 13 April, 2012 konden we er niet meer om heen draaien. Opnieuw stuurden we elkaar een verhaal over wat we van elkaar dachten en ik kwam erachter dat ik al die tijd meer voor 'm betekende dan dat ik ooit gedacht had. En toen ik vertelde over mn opkomende crush, maar nu niet precies wist wat ik met mezelf moest omdat ik nog van 'm hield, zei hij dat ik het zo moest houden. Het niet weten. Oftewel: Hij wilde niet dat ik over 'm heen kwam. En dus blablabla na lang gedoe kwamen we 13 April samen en hebben sindsdien een lange afstandsrelatie.

    En dat was het begin van een dramatisch liefdesverhaal waar een roman over geschreven kan worden. xd


    + Ik ben verloofd sinds 8 Mei.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 15:16 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Awh! Sommige mensen hebben echt een heerlijke liefdesverhaal.
    Ik heb een crush op een jongen die ik 5 jaar ken, maar hij valt niet op meiden zoals mij, heeft hij zelf gezegd. Bwéh :'o


    Some people are art and do art at the same time

    Op de peuterspeelzaal had ik een vriendje. Toen ging het uit. Einde! Dankuwel voor uw aandacht;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    Op de peuterspeelzaal had ik een vriendje. Toen ging het uit. Einde! Dankuwel voor uw aandacht;D
    Hoe ging het, was het 't een serieuze relatie?
    Op de peuterspeelzaal weet je de inhoud en de betekenis van een echte relatie amper.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    (...)Hoe ging het, was het 't een serieuze relatie?
    Op de peuterspeelzaal weet je de inhoud en de betekenis van een echte relatie amper.


    Natuurlijk was het serieus! Ik ben altijd serieus;D haha nee grapje. Ik kan het me bijna niet meer herinneren:') het meeste heb ik gehoord van mijn ouders. Alleen een beetje jammer dat die jongen mij later pestte;p haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!