• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?




    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Barbarossa
    - Rowan Ava Carter ~ Hatsumomo
    - Jessalyn Hope ~ Hatsumomo
    - Daryl Dixon ~ Ramses
    - Merle Dixon ~ Ramses
    - Ryan Dawnstar ~ Barbarossa

    Mogen dood:
    ~ Nathan Morgan
    ~ Flynn Donovan
    ~ Tyler Grey

    Walkers:
    ~ Xari Jarrett
    ~ Quentin Alfredo Burenti
    ~ Elizabeth Destiny Harkness

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 19:20 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wie is Milton? Ik moet duidelijk nog véél kijken :'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    Het eerste van seizoen 3 vind ik echt heel leuk hoor, Clear is zelfs mijn favoriete aflevering geworden.

    MAAR GODVERDOMME NEE. D: NIET MILTON, IK WAS AAN HEM GEHECHT GERAAKT!

    IK OOK. HIJ IS ZO FUCKING MOEDIG HE. :"(
    Mijn favoriet was "This Sorrowful Life", omdat die me het allermeeste heeft geraakt van alle drie de seizoenen so far. Merle Dixon, hè.. =(


    Milton was die ietwat nerderige, bange rechterhand van the Governor die Walkers onderzocht.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    IK OOK. HIJ IS ZO FUCKING MOEDIG HE. :"(
    Mijn favoriet was "This Sorrowful Life", omdat die me het allermeeste heeft geraakt van alle drie de seizoenen so far. Merle Dixon, hè.. =(


    Milton was die ietwat nerderige, bange rechterhand van the Governor die Walkers onderzocht.


    Oh. Ik wist niet eens dat die een hulpje had.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    IK OOK. HIJ IS ZO FUCKING MOEDIG HE. :"(
    Mijn favoriet was "This Sorrowful Life", omdat die me het allermeeste heeft geraakt van alle drie de seizoenen so far. Merle Dixon, hè.. =(


    Milton was die ietwat nerderige, bange rechterhand van the Governor die Walkers onderzocht.


    Ja, hij was echt één van mijn favorieten. :c Nou, ik heb net zo hard gehuild als bij de vorige en ik ben emotioneel instabiel nu. D: Fuck dit, het is gewoon niet leuk. :c


    Your make-up is terrible

    CLAIRE WAAR BEN JE? D: IK HEB JE STEUN NODIG!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    CLAIRE WAAR BEN JE? D: IK HEB JE STEUN NODIG!

    I'm right here, Nikki.. I'm right here. ;__:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    I'm right here, Nikki.. I'm right here. ;__:



    Thank you T_T


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Thank you T_T

    Die quote van Andrea aan het einde.. Jesus, toen begon het hoor. En daarna ben ik alleen maar erger gaan ugly cryen toen Rick Lori niet meer zag omdat hij wist dat hij het juiste had gedaan. En dat verschilt hem van the Gov; Rick still has a heart. ;___:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Die quote van Andrea aan het einde.. Jesus, toen begon het hoor. En daarna ben ik alleen maar erger gaan ugly cryen toen Rick Lori niet meer zag omdat hij wist dat hij het juiste had gedaan. En dat verschilt hem van the Gov; Rick still has a heart. ;___:


    Ja, vanaf dat moment heb ik gejankt tot aan het einde. En serieus, het vriendje van mijn zusje (niet dat mijn zusje thuis is lol) kijkt het ook, maar hij is daar nog niet en hij begon ook te huilen omdat ik moest huilen en hij bang werd voor wat er ging gebeuren. D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, vanaf dat moment heb ik gejankt tot aan het einde. En serieus, het vriendje van mijn zusje (niet dat mijn zusje thuis is lol) kijkt het ook, maar hij is daar nog niet en hij begon ook te huilen omdat ik moest huilen en hij bang werd voor wat er ging gebeuren. D:

    Aaahw, dat is sneu! :[ Het is echt insane wat die serie met je doet toch? D: Ik heb nu gehuild bij Dale's dood, Lori's dood, Merle's dood (die was het ergste, toen zat ik echt te snikken en heb ik mijn neus moeten snuiten en vervolgens mijn hele makeup opnieuw moeten doen. En zelfs nu als ik er gifs van zie krijg ik serieus een brok in mijn keel) en nu Andrea's dood. En dat heb ik gewoon nog nooit bij een serie of film zo hard gehad. Je gaat je zo ziek hard hechten aan die personages, echt gestoord.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aaahw, dat is sneu! :[ Het is echt insane wat die serie met je doet toch? D: Ik heb nu gehuild bij Dale's dood, Lori's dood, Merle's dood (die was het ergste, toen zat ik echt te snikken en heb ik mijn neus moeten snuiten en vervolgens mijn hele makeup opnieuw moeten doen. En zelfs nu als ik er gifs van zie krijg ik serieus een brok in mijn keel) en nu Andrea's dood. En dat heb ik gewoon nog nooit bij een serie of film zo hard gehad. Je gaat je zo ziek hard hechten aan die personages, echt gestoord.


    Ik pas de eerste keer toen Rick instortte na Lori's dood. :c Normaal jank ik nergens om, behalve dan reality tv als ze arme mensen een nieuw huis geven haha. Ik was nog niet eens zo gehecht aan Andrea, maar de manier waarop en met Milton. Ik ben zo blij dat Rick en Michonne erbij waren toen ze dood ging en dat hij zei dat ze erbij hoorde. :c


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik pas de eerste keer toen Rick instortte na Lori's dood. :c Normaal jank ik nergens om, behalve dan reality tv als ze arme mensen een nieuw huis geven haha. Ik was nog niet eens zo gehecht aan Andrea, maar de manier waarop en met Milton. Ik ben zo blij dat Rick en Michonne erbij waren toen ze dood ging en dat hij zei dat ze erbij hoorde. :c

    Jaa, weet je, ik zei altijd met mijn grote bek dat ik niet kon wachten tot Andrea doodging. Maar inderdaad, die hele scene met Milton.. en hoe Michonne begon te huilen en haar gevoelens daarmee voor het eerst echt liet zien.. En dan die blik van Andrea van; het is goed zo, ik kan nu eindelijk naar Amy.


    ars moriendi

    Must resist to not click on spoiler.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tarsus schreef:
    Must resist to not click on spoiler.

    Please don't D: Er staat echt teveel in, ook uit nog voorgaande episodes, haha! (:


    ars moriendi

    Yes indeed. Ik ben blij dat er nu een Mishapocalypse is, dat helpt wel eigenlijk.


    Your make-up is terrible