• 10 things I hate about you

    I Hate the way you cut your hair
    I Hate the way you drive your car.
    I Hate it when you stare,
    I Hate your big dumb clogs.
    I Hate you so much it makes me sick,
    it even makes me rhyme.
    I Hate it when you’re right,
    I Hate it when you lie.
    I Hate it when you make me laugh,
    Even worse when you make me cry.
    I Hate it when you’re not around,
    And the fact you didn’t even call.
    But mostly I Hate the way I don’t Hate you at all.
    Not even close,
    Not even a little bit,
    Not even at all…


    Dit moest ik even plaatsen...
    Vond het best wel Relatable voor mezelf en moet het gewoon ergens kwijt..
    Vanmiddag heb ik het uitgemaakt met mijn vriend, na 2 maanden kwam ik erachter dat ie vreemd ging... hij is de eerste jongen waar ik ooit écht van heb gehouden en dus doet deze break-up enorm pijn. Na een aantal relaties en dus ook een aantal Break-ups die ik gevoelloos afhandelde is dit de eerste waarbij ik op instorten sta.
    Hij wilde vanmiddag 'praten', alleen meer dan "kan het echt niet meer goed komen?" en "Ik wil alleen maar jou" en al dat soort shit kwam uit zijn mond.. hij bleef maar uit kermen dat hij er alles aan ging doen om mij terug te krijgen maar toen ik hem succes wenste en weg liep -omdat ik gewoon niet meer kon- liet hij me gewoon gaan...
    ik heb zoiets van als hij het echt meende allemaal dan had hij me sowieso tegen gehouden toen ik weg liep...
    Dat doet nog wel het meeste pijn, dat hij me gewoon weg liet lopen..


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Little do you know

    Aah. Wat rot voor je! (flower)
    Ik kan helaas nu geen knuffel naar je sturen (zit op mijn mobiel), maar ik hoop dat je beseft dat je het gied gedaan hebt! Als je van iemand houdt, hoir je niet vreemd te gaan. Als je je frustraties kwijt wilt, of een potje wilt schelden of wat dan ook, mag je mij altijd een pb-tje sturen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awwwh, meid wat rot :c


    26 - 02 - '16

    Aw wat rot voor je. Sterkte ermee!
    Nu is alles nog heel vers, maar het zal uiteindelijk weer minder worden. Dat is echt het minst prettige advies wat ik je kan geven, maar het is wel waar.
    Komende tijd dus heel veel afleiding zoeken, dan zal het allemaal wel siljten.

    mooi gedicht btw


    It's never gonna happen, Guys.

    Fereale schreef:
    Aah. Wat rot voor je! (flower)
    Ik kan helaas nu geen knuffel naar je sturen (zit op mijn mobiel), maar ik hoop dat je beseft dat je het gied gedaan hebt! Als je van iemand houdt, hoir je niet vreemd te gaan. Als je je frustraties kwijt wilt, of een potje wilt schelden of wat dan ook, mag je mij altijd een pb-tje sturen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Roxas schreef:
    Aw wat rot voor je. Sterkte ermee!
    Nu is alles nog heel vers, maar het zal uiteindelijk weer minder worden. Dat is echt het minst prettige advies wat ik je kan geven, maar het is wel waar.
    Komende tijd dus heel veel afleiding zoeken, dan zal het allemaal wel siljten.

    mooi gedicht btw

    Komt van de film: 1O things I hate about you, zo'n leuke film.

    Sterkte meid! Het is even rot, maar daarna kan je er weer tegen, zeker weten.
    Als je iemand nodig hebt om te praten of wat dan ook, zijn er vast een boel users die naar je willen luisteren. Jongens vallen nu eenmaal niet te begrijpen. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jee dat is inderdaad rot ;/
    Maar zoals al gezegd is, in een relatie hoor je niet vreemd te gaan. Het is rot zoals het gelopen is en het is rot dat de break-up zo'n pijn doet, maar ik ben van mening dat je het juiste gedaan hebt. Mijn moeder zegt altijd; als jullie écht bij elkaar horen, komen jullie elkaar nog wel eens tegen. Dus als hij écht van je houd en wilt veranderen, zal je dat vanzelf merken. Wanneer dat niet zo is, is het misschien pijnlijk, maar is het een bevestiging dat je er goed aan hebt gedaan om met hem te breken.

    Sterkte!


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Jee dat is inderdaad rot ;/
    Maar zoals al gezegd is, in een relatie hoor je niet vreemd te gaan. Het is rot zoals het gelopen is en het is rot dat de break-up zo'n pijn doet, maar ik ben van mening dat je het juiste gedaan hebt. Mijn moeder zegt altijd; als jullie écht bij elkaar horen, komen jullie elkaar nog wel eens tegen. Dus als hij écht van je houd en wilt veranderen, zal je dat vanzelf merken. Wanneer dat niet zo is, is het misschien pijnlijk, maar is het een bevestiging dat je er goed aan hebt gedaan om met hem te breken.

    Sterkte!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het is al zo lang geleden maar ik kom er nu pas achter dat ik nooit gereageerd heb hier op..
    Misschien niet echt nuttig om hier nog op te reageren na 62 dagen maar ja.. ik voel me zo'n ondankbaar mormel als ik nooit dankje ga zeggen ofzo :')

    Nog heel erg bedankt voor de berichtjes (:
    Het heeft me wel vrolijk gemaakt in die rotte week, ben er alweer lang bovenop en weer verder gegaan met mijn leven (:
    Gelukkig ben ik weer uit de put en daar ben ik heel blij mee.


    Little do you know

    .

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 21:16 ]

    Ah. Het is al twee maanden geleden.

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 21:59 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]