• Alsjeblieft


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Svale schreef:
    Aww, zo schattig! ^^


    Chaos is a ladder.

    Licet schreef:
    (...)

    Gekrabd door een kat vanaf toen nooit meer katten aangeraakt. Ik heb trauma s over gelaten net zoals met een hond.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ahw, I'm gonna need this when I'm on the weird part of yt again. :')


    Take me to wonderland

    DamnBieber schreef:
    (...)Gekrabd door een kat vanaf toen nooit meer katten aangeraakt. Ik heb trauma s over gelaten net zoals met een hond.


    Ik hoef niet perse een rede waarom je katten haat, ik vond het gewoon een beetje rare opmerking.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aww die melksnor ook op het eind :']


    Caution first, always.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Stiekem is ze je aan het trollen. :Y)


    I knooow D: Ze kijkt me dan ook echt aan met een 'wat yo gon do bout it?'-blik in haar ogen.

    @Mitchell: ik snap je punt, maar trolling is slang en dus eigenlijk geen woord(?). Het heeft niet zoveel zin om er een precieze definitie aan te geven, mensen gebruiken het toch wel op hun eigen manier.


    i put the fun in funeral

    DamnBieber schreef:
    (...)Gekrabd door een kat vanaf toen nooit meer katten aangeraakt. Ik heb trauma s over gelaten net zoals met een hond.


    Iedereen die met katten omgaat is wel eens gekrabd. Ook heb ik meerdere serieuze verwondingen opgelopen door met paarden om te gaan, maar dat is geen reden voor mij om ze te haten. Je hebt het recht om niet van dieren te houden hoor, dus dat wil ik hiermee niet zeggen, maar je zou je er eens voor open moeten stellen. Dieren zijn nou eenmaal beesten, ze doen dingen die wij niet begrijpen.


    i put the fun in funeral

    Ahhww wat een lieverd!
    En eh mensen, als DamnBierber katten haat, nou dan haat ze katten, is toch gewoon haar mening?

    @hierboven, pissebedden zijn ook dieren, stel je daar maar eens voor open dan :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 16:50 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LunarFlower schreef:
    Ahhww wat een lieverd!
    En eh mensen, als DamnBierber katten haat, nou dan haat ze katten, is toch gewoon haar mening?

    @hierboven, pissebedden zijn ook dieren, stel je daar maar eens voor open dan :Y)


    Ervan uitgaande dat ik hierboven moet voorstellen: hoi, ik ben Sarah, en ik heb dus helemaal niks tegen pissebedden (cat). Neh, ik bedoel ook helemaal niet dat ze geen katten mag haten oid, maar ik vind het altijd zo jammer als mensen door één krab of beet meteen een dier gaan haten.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ervan uitgaande dat ik hierboven moet voorstellen: hoi, ik ben Sarah, en ik heb dus helemaal niks tegen pissebedden (cat). Neh, ik bedoel ook helemaal niet dat ze geen katten mag haten oid, maar ik vind het altijd zo jammer als mensen door één krab of beet meteen een dier gaan haten.


    True, je hebt helemaal gelijk hoor, ik vind katten zelf ontzettend lieve beesten.
    Maar ik vind ook dat iemand die gewoon zijn mening uit niet gelijk aangevallen moet worden.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Audacity schreef:
    (...)

    Iedereen die met katten omgaat is wel eens gekrabd. Ook heb ik meerdere serieuze verwondingen opgelopen door met paarden om te gaan, maar dat is geen reden voor mij om ze te haten. Je hebt het recht om niet van dieren te houden hoor, dus dat wil ik hiermee niet zeggen, maar je zou je er eens voor open moeten stellen. Dieren zijn nou eenmaal beesten, ze doen dingen die wij niet begrijpen.


    Eem kat heeft zijn tandjes in me gezet, me gekrabd en hij stinkt uit zijn bek. Maar hij kijkt dope en daarom is ie cool :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind 't eerder grappig dan schattig. Maar ach, ik houd dan ook niet zo van katten. :Y)

    Wat zielig (no_chears)
    Dat poesje is gewoon nog niet oud genoeg om uit een kommetje te drinken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    LunarFlower schreef:
    (...)

    True, je hebt helemaal gelijk hoor, ik vind katten zelf ontzettend lieve beesten.
    Maar ik vind ook dat iemand die gewoon zijn mening uit niet gelijk aangevallen moet worden.

    ...Ze word toch niet aangevallen, of zie ik dat weer verkeerd? :W


    En wat een poepie. <3 Mijn kat doet niks raars met drinken, maar als hij naar buiten gaat komt hij altijd zwart van het vuil - aarde, onder een auto gezeten oid - thuis. En dat zie je nogal goed, omdat hij wit is. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Eem kat heeft zijn tandjes in me gezet, me gekrabd en hij stinkt uit zijn bek. Maar hij kijkt dope en daarom is ie cool :Y)



    Die kat kijkt... awesome.


    Tijd voor koffie.