• Alsjeblieft


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Aaawh. Wat een poepie. (bloos)
    Al zou ik niet blij zijn als dit bij mij zou gebeuren. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Ze word toch niet aangevallen, of zie ik dat weer verkeerd? :W


    En wat een poepie. <3 Mijn kat doet niks raars met drinken, maar als hij naar buiten gaat komt hij altijd zwart van het vuil - aarde, onder een auto gezeten oid - thuis. En dat zie je nogal goed, omdat hij wit is. (cat)

    Ze wordt meteen aangevallen van "wat de fuck is er mis met jou"-achtige reacties. :Y) Of ik ben scheel, dat is natuurlijk ook een optie.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ze wordt meteen aangevallen van "wat de fuck is er mis met jou"-achtige reacties. :Y) Of ik ben scheel, dat is natuurlijk ook een optie.

    Oh, dat vind ik nog wel redelijk meevallen. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Oh, dat vind ik nog wel redelijk meevallen. :'D

    Welke van de twee?

    Macabre schreef:
    (...)
    ...Ze word toch niet aangevallen, of zie ik dat weer verkeerd? :W


    En wat een poepie. <3 Mijn kat doet niks raars met drinken, maar als hij naar buiten gaat komt hij altijd zwart van het vuil - aarde, onder een auto gezeten oid - thuis. En dat zie je nogal goed, omdat hij wit is. (cat)


    Haha, dat gebeurd ook nog wel eens met een van mijn katten.
    We hadden m laatst onder de douche gezet in een poging om m schoon te krijgen. Vond ie niet leuk en nu weet ik ook dat het geen zin heeft om katten onder de douche te zetten.... xD
    Jup, dit klinkt ietwat dierenbeul achtig, maar het was met een goede bedoeling (A)


    Stenenlikker