• Hier kunnen we alles overleggen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik reageer morgen weer


    Bowties were never Cooler

    Ik ook, Vincent is er nu.
    Mijn ogen branden dus ik ga slapen. Nightnight~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is hij behekst ofzo?


    Bowties were never Cooler

    Vincent? Neen, de plotse verandering en het feit dat hij magische kracten heeft laat zijn slechte kant naar boven komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aha!
    En een heel geëmancipeerde gemeenschap in de middeleeuwen met een broek voor meisjes ;p

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 22:56 ]


    Bowties were never Cooler

    Aha... Klinkt.... Logisch???
    Maar die Louis reageert niet en er is iemand die de rol wel wilt overnemen alleen maakt die dan zijn eigen personage aan even dat jullie het weten :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Sylvesti schreef:
    Aha!
    En een heel geëmancipeerde gemeenschap in de middeleeuwen met een broek voor meisjes ;p


    [tja ik zie een toekomstige huurmoordenaar niet echt in een jurk haha


    "Rebellion's are build on hope"

    Das waar


    Bowties were never Cooler

    Hahah trueness.

    Maar nu ga ik slapej mensen hihi. x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iku ook trusten live mensjes :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wacht met Merlin even op Cole en/of Mordred. Voor de rest als jullie nog een jongen of meisje nodig hebben, gewoon zeggen.


    Bowties were never Cooler

    Tja iemand moet de rol van Louis gaan overnemen. Maar dan vind ik het niet erg als je dan je eigen karakter aanmaakt.
    En Cole staat er :P


    "Rebellion's are build on hope"

    Kneusje in de middeleeuwen? Maar ik ga zo naar school dus dat komt daarna weer, goed?


    Bowties were never Cooler

    Haha ik ben vandaag vrij:Y)


    "Rebellion's are build on hope"

    Cole stukje is zielig,varm ding. ):

    Maar goed... normalide zou ik toch 4 uur op school zijn vandaag, maar aangezien we geen praktijk hebben en de praktijkexamens pas volgende week beginnen ben ik vandaag lekker half 1 uit.

    Aaah ik hoop echt dat ik mijn examens haal, ik wil echt naar het Clusius College in Alkmaar eh. Ik ga voor dierenverzorging, lekker hokken verschonen xD nee, ik ga na twee jaar dat door voor dierenarts :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.